Bekijk originele versie : Het kleine beetje hoop..
C_OUJDIA
02-09-2003, 14:19
Hopen in iets waarvan je eigenlijk weet dat het niet gaat gebeuren..
Blijven hopen en geloven dat er misschien ergens die kleine kans bestaat dat het alsnog gebeurt...Of je erbij neerleggen en verder leven naar wat de toekomst zal brengen?
Laat je mening horen...
MissBlaBla
02-09-2003, 14:21
Hopen doe je maar op de wc is me gezegd :p
BlaBla
MaDaM_OujDa
02-09-2003, 14:22
als ik weet dat het niet gaat gebeuren dan leg ik me erbij neer :(.. ik ga mezelf niet gek maken alla welloe :D
C_OUJDIA
02-09-2003, 14:23
Origineel gepost door MissBlaBla
Hopen doe je maar op de wc is me gezegd :p
BlaBla
Ik doe wat anders op de wc
C_OUJDIA
02-09-2003, 14:24
Origineel gepost door MaDaM_OujDa
als ik weet dat het niet gaat gebeuren dan leg ik me erbij neer :(.. ik ga mezelf niet gek maken alla welloe :D
Wat als de kans er wel is dat je het kan krijgen alleen moet je er veel voor over hebben..Wat dan?!
MaDaM_OujDa
02-09-2003, 14:27
Origineel gepost door C_OUJDIA
Wat als de kans er wel is dat je het kan krijgen alleen moet je er veel voor over hebben..Wat dan?!
ik kijk daneerst of het wel de moeite waard is.. en als het de moeite waard is dan doe ik zker wel me best ;).. ik ben wel een eigewijze doorbijter maar als ik zie dat iets niet gaat lukken dan jah.. pech gehad he :(
Hoop hebben is goed maar je moet voor jezelf natuurlijk ook relatieveren...dus ik het doel haalbaar zo ja dan is het goed om te hopen is het doel niet haalbaar dan zou ik persoonlijk opgeven want het is anders zo een zonde voor mijn verspilde energie.
MissBlaBla
02-09-2003, 14:30
Ik doe wat anders op de wc
Yep, waaronder hopen :)
Kweenie of je hem vat...
BlaBla
MaDaM_OujDa
02-09-2003, 14:31
Origineel gepost door Noa
Hoop hebben is goed maar je moet voor jezelf natuurlijk ook relatieveren...dus ik het doel haalbaar zo ja dan is het goed om te hopen is het doel niet haalbaar dan zou ik persoonlijk opgeven want het is anders zo een zonde voor mijn verspilde energie.
juist :goedzo:
FirdousFM
02-09-2003, 14:32
Hopen in iets waarvan je eigenlijk weet dat het niet gaat gebeuren..
Blijven hopen en geloven dat er misschien ergens die kleine kans bestaat dat het alsnog gebeurt...Of je erbij neerleggen en verder leven naar wat de toekomst zal brengen?
Laat je mening horen...
waar hoop je eigleijk op?
kun je wat duidelijker zijn?
C_OUJDIA
02-09-2003, 14:32
Origineel gepost door MaDaM_OujDa
ik kijk daneerst of het wel de moeite waard is.. en als het de moeite waard is dan doe ik zker wel me best ;).. ik ben wel een eigewijze doorbijter maar als ik zie dat iets niet gaat lukken dan jah.. pech gehad he :(
ba3da je probeert het wel...
MaDaM_OujDa
02-09-2003, 14:34
ba3da je probeert het wel...
jazekerr :)
en hoe zit eigelijk met jou?
C_OUJDIA
02-09-2003, 14:37
Origineel gepost door Noa
Tis wel haalbaar maar zoals ik al zei..T heeft veel gevolgen
C_OUJDIA
02-09-2003, 14:38
Origineel gepost door FirdousFM
waar hoop je eigleijk op?
kun je wat duidelijker zijn?
te ingewikkeld *zucht* :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.