Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Salaam danoontje.....

Zakaria_Magrabi
02-09-2003, 11:49

Danoontje POWERRRRRR!!!!!! Salaaam alles goed lang niet gesproken..... Peach Zaki:bril:

Danoontje
02-09-2003, 11:51
hee poeppie heb je gemist man alles goed? ik ben een beetje down maar verder elhamdoulillah :) boesa

sweet_karima
02-09-2003, 11:51
eyyy jij leeft nog lieverd!! hoe gaat ie met jou...

Zakaria_Magrabi
02-09-2003, 11:54
Origineel gepost door Danoontje hee poeppie heb je gemist man alles goed? ik ben een beetje down maar verder elhamdoulillah :) boesa iwa lieve tante danoontje waarom ben je down vind ik niet leuk om te horen wat is er aan de hand en stuur me anders een pmtje wagga....??? maar ja ik heb je ook gemist!!!!! iwa school weer begonnen yekki...!!!! Peach Zaki:bril:

Zakaria_Magrabi
02-09-2003, 11:55

Origineel gepost door sweet_karima eyyy jij leeft nog lieverd!! hoe gaat ie met jou... ja gaat goed lieverd met jou ook....??? met jou ook en hoe gaat het met.......???? mohim spreek je snel yekki ;) Peach Zaki:bril:

sweet_karima
02-09-2003, 11:56
ok is goed lieffie...

Danoontje
02-09-2003, 11:56
hee sweet karimatje allezz goed met jouw ook :blauwkus: ja tante danoontje moet weer aan nl wennen ben sinds eergister weer terug wollah echt met zware tegen zin en met een lange gezicht waar je eng van wordt :(

Zakaria_Magrabi
02-09-2003, 11:58
Origineel gepost door Danoontje hee sweet karimatje allezz goed met jouw ook :blauwkus: ja tante danoontje moet weer aan nl wennen ben sinds eergister weer terug wollah echt met zware tegen zin en met een lange gezicht waar je eng van wordt :( willi waar je eng van wordt yekki;) mohim lieverd dus je bent pas sinds eergisteren terug van Maroc yekki ;) (en heb je een leuke vakantie gehad......??) Peach Zaki:bril:

LQwaad4life
02-09-2003, 11:59
raar topic, iedereen heet lieverd hiero

Danoontje
02-09-2003, 12:03
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi willi waar je eng van wordt yekki;) mohim lieverd dus je bent pas sinds eergisteren terug van Maroc yekki ;) (en heb je een leuke vakantie gehad......??) Peach Zaki:bril: yupz was superrrrrrrrrrrrrrrrrr wollah was echt leuk man maar ik moet je wat vertellen zaki en psssssst aan niemand vertellen he ;) ik heb nooit gedacht dat het me zou overkomen maar ik ben verliefd ik ben gewoon verliefd :Iluvu:

Danoontje
02-09-2003, 12:04
Origineel gepost door LQwaad4life raar topic, iedereen heet lieverd hiero jij bent ook mijn lieverd iedereen is mijn lieverd ik hou van iedereen als ze lief voor me zijn dan :) zo niet dan zijn ze ook mijn lieverd :)

Zakaria_Magrabi
02-09-2003, 12:41
Origineel gepost door Danoontje yupz was superrrrrrrrrrrrrrrrrr wollah was echt leuk man maar ik moet je wat vertellen zaki en wie is de gelukkige a Danoontje......?????? (ik ben blij dat je lekker in de wolken ben :Iluvu: ) en psssssst aan niemand vertellen he ;) ik heb nooit gedacht dat het me zou overkomen maar ik ben verliefd ik ben gewoon verliefd :Iluvu:

Danoontje
02-09-2003, 13:58
hahahahahahah Barcelona is de gelukkige ik ben verliefd op BARCELONA :Iluvu: een mooie stad echt soeperrrrrrrrrrr :verliefd:

Zakaria_Magrabi
06-09-2003, 13:57
Origineel gepost door Danoontje hahahahahahah Barcelona is de gelukkige ik ben verliefd op BARCELONA :Iluvu: een mooie stad echt soeperrrrrrrrrrr :verliefd: is het echt zo mooi....? Peach zaki:bril:

Danoontje
06-09-2003, 14:13

Origineel gepost door Zakaria_Magrabi is het echt zo mooi....? Peach zaki:bril: hee lieverd :) en of het mooi is :o *zucht*