Bekijk originele versie : Als jullie dit lezen willen jullie dan een dua voor mij doen, please?
zaraaaatje
20-07-2002, 13:53
Selaam aleykum,
Ik voel me zo verdrietig en ik dacht dat als er meer mensen een dua voor mij gaan doen dat het dan wel zal gaan lukken, inshallah.
Het zit zo, ik wil naar libie om een paar kennissen op te gaan zoeken, ik geef echt veel om ze, maar ik heb geen visum gekregen en nu zal ik vertrekken zonder een visa, maar in libie mag ik dus wel binnenkomen, maar er bestaat een kans dat ik hier in tunesie teruggestuurd word en dan baal ik echt, please doen jullie een dua voor mij dat ik het vliegtuig op kan? inshallah ya rabbi :(
SweetxBaby
20-07-2002, 14:14
Origineel gepost door zaraaaatje
Selaam aleykum,
Ik voel me zo verdrietig en ik dacht dat als er meer mensen een dua voor mij gaan doen dat het dan wel zal gaan lukken, inshallah.
Het zit zo, ik wil naar libie om een paar kennissen op te gaan zoeken, ik geef echt veel om ze, maar ik heb geen visum gekregen en nu zal ik vertrekken zonder een visa, maar in libie mag ik dus wel binnenkomen, maar er bestaat een kans dat ik hier in tunesie teruggestuurd word en dan baal ik echt, please doen jullie een dua voor mij dat ik het vliegtuig op kan? inshallah ya rabbi :(
ik wens je succes en ik zal zeker duas voor je opzeggen,.............
boesa voorjou
liefs a baby
Atlasleeuw
20-07-2002, 14:44
Libië ?? naar onze grote vriend ma'3mar el khadaffi ?? Ik kom libië zo binnen geen enkel probleem.......... :giechel:
Atlasleeuw
20-07-2002, 14:44
Maar ik zal een dou3a voor je uitspreken......
nourelhouda
20-07-2002, 14:47
Hoi,
Ik zal zeker dua voor je opzeggen en ik wens je veel succes en hoop dat je er goed aan doet om te gaan.
XXX nourelhouda
:(
Atlasleeuw
20-07-2002, 14:49
ik moet wel zeggen dat ze mensen die naar Libië gaan in de gaten gehouden worden, dus je zal vast wel geregistreerd staan nu.... :(
zaraaaatje
20-07-2002, 19:00
Heel erg bedankt; echt waar inshallah moge allah jullie inzet belonen, wellicht zal ik dinsdag een visum krijgen, inshallah!
:zwaai:
igzeneej
21-07-2002, 12:02
ik join the club !!! ...En wens je veel geluk !!!
Miss_Nerd
21-07-2002, 14:30
IK ZAL DUA"S voor uitspreken,,, insallah lukt het..
MOGE ALLAH JE HELPEN.......
Andalousia
22-07-2002, 14:05
Hey Zaraatje, mag ik je wat vragen?
Waarom wil je naar Libië gaan?
Take Care
zaraaaatje
22-07-2002, 19:08
Selaaam, echt lief dat jullie reageren, ik wil daar naar toe omdat een vriendin met wie ik op vakantie ben en haar ouders nu daar naar toe zijn. Ze heeft daar familie wonen en ze moest daar heen. Nu is zij en haar ouders al vertrokken, en ik ga inshallah morgen, als ik dus mijn visum krijg. Ik ben nederlands en heb een visum nodig, die vriendin van me is tunesisch zij heeft het niet nodig.
Ze doen echt hun best, maar ik heb nog geen duidelijkheid. Ik ben al wel 2 keer eerder geweest, maar dat helpt ook niet. Ik weet niet waarom ze zo moeilijk doen, maar ik wil echt daar naar toe, anders zit ik hier 2 weken alleen!!
Maar echt tof dat jullie aan me denken, inshallah moge allah jullie inzet belonen!!!!
Ga fie amaan iellah. ga allah zal je vergezellen bij je reis inscha allah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.