Bekijk originele versie : vraagje..vaatwasser
tangia19
19-03-2007, 09:46
ik ben toe aan een nieuwe vaatwasser,want deze is meskiena oud geworden.
Wie kan me helpen welke merk goed is,en vooral zuinig..je ervaringen enz.
wij zelf zaten te denken aan : Bosch SGD55E05EU
heeft iemand ervaring hiermee?
Wij hebben bosch vaatwasser we zijn zeer tevreden mee. Onze vaatwasser is nu zekerr 6 jaar oud
Ik vind de indeling van bosch handiger dan andere merken zoals Whrirpool,Indist enzo.
samia_99
19-03-2007, 09:52
Hi Tangia,
Wat afwasmachine betreft, zou het niet zo snel weten.
Ís het nog gelukt iemand te vinden die je vloeren gaat leggen....?? Volgens mij ben jij wel lekker met je huisje bezig, he...
Groet,
Sam
Met bosch zit je altyd goed onze vaatwasser is nu 7 jaar en hij doet het nog heel goed
Moslima27
19-03-2007, 09:54
ik kan je maar 1 advies geven neem geen indesit.schijnt een waardeloze merk te zijn en zijn toch niet zo goed.
neem gewoon een bosch die zijn heel goed.
tangia19
19-03-2007, 09:54
Hi Tangia,
Ís het nog gelukt iemand te vinden die je vloeren gaat leggen....?? Volgens mij ben jij wel lekker met je huisje bezig, he...
Groet,
Sam
die mega grote marmeren tegels gaat niet door.Kom uit op 4000 euro incl leggen.:moe: ja daaaaaaaaaag
dan maar zelfde soort tegels alleen dan laminaat. incl leggen is 1600 euro ong.Kijk wat een verschil.:eek:
Moslima27
19-03-2007, 09:56
Hi Tangia,
Groet,
Sam
ja en ze is nog maar een maand geleden bevallen:wow: ipv dat ze gaat genieten van haar kraamtijd gaat zij haar huis inrichten.
ik kan je maar 1 advies geven neem geen indesit.schijnt een waardeloze merk te zijn en zijn toch niet zo goed.
neem gewoon een bosch die zijn heel goed.
Indesit is ook niet zo sterk als Bosch,Siemens;)
Moslima27
19-03-2007, 10:01
Indesit is ook niet zo sterk als Bosch,Siemens;)
ja klopt wat ik dus al zei waardeloze shit:hihi:
samia_99
19-03-2007, 10:04
die mega grote marmeren tegels gaat niet door.Kom uit op 4000 euro incl leggen.:moe: ja daaaaaaaaaag
dan maar zelfde soort tegels alleen dan laminaat. incl leggen is 1600 euro ong.Kijk wat een verschil.:eek:
Advies hier; neem geen laminaat. Ik heb het nu en word er gek van. Je ziet heel snel vlekken. Dus je blijft bezig met swifferen.
En ik heb altijd de drang met water te dweilen, dan heb ik het gevoel dat mijn huis echt schoon is en met laminaat mag dat niet :traan1:
Als ik ga verhuizen, dan wordt het voor mij tegels. Lekker dweilen....
excesivo
19-03-2007, 10:40
volgens mij ben ik nog de enige in nederland zonder vaatwasser. Toch wil ik m niet kopen, omdat ik er totaal geen behoefte aan heb. Mensen in mijn omgeving vinden dat raar.
OemAbdoellah
19-03-2007, 10:52
ik heb ook een bosch ben er dik tevreden over!
Moslima27
19-03-2007, 10:58
volgens mij ben ik nog de enige in nederland zonder vaatwasser. Toch wil ik m niet kopen, omdat ik er totaal geen behoefte aan heb. Mensen in mijn omgeving vinden dat raar.
hee ik heb ook geen vaatwasser hoor.ik kan hem niet kwijt heb nl 1 afvoer en die is voor wasmachine.en mijn keuken is ook te klein ervoor:moe:
NABILA2004
19-03-2007, 11:09
Advies hier; neem geen laminaat. Ik heb het nu en word er gek van. Je ziet heel snel vlekken. Dus je blijft bezig met swifferen.
En ik heb altijd de drang met water te dweilen, dan heb ik het gevoel dat mijn huis echt schoon is en met laminaat mag dat niet :traan1:
Als ik ga verhuizen, dan wordt het voor mij tegels. Lekker dweilen....
hoezo mag je geen water op de laminaat doen?
ik doe dat wel en heb speciaal spul voor laminaat maar water moet erbij..
bij mij wordt het niet vies ik doe bijna elke week de swifer eroverheen en dat was het.. ik vind dweilen maar niets..
grt
OumYAssine
19-03-2007, 11:59
ik heb ook sinds een paar maanden een bosch heb net even gekeken naar jouw vaatwasser die je wil nemen
Ik heb bijna dezelfde maar dan geen onderbouw
ook AAA en 5 programma´s etc ben er heel tevreden mee alhamdulilah
heb spijt dat ik er niet eerder 1 heb aangeschaf kan nu niet meer zonder
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.