Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik word gek........................

Pagina's : [1] 2

SweetxBaby
20-07-2002, 13:10

ik wil naar marokko ik flip hierzo in dit k*t land....ik wil weg weg weg weg weg weg weg.........maar die vliegtickets zijn zo stervensduur tvoeeeeeeeeeeeee tvoeeeeeeeeeeeeeeee tvoeeeeeeeeeeeeeeee :kwaad: :kwaad: :kwaad:

LELIJKERD
20-07-2002, 13:11
word maar lekker paraa

SweetxBaby
20-07-2002, 13:14
Origineel gepost door LELIJKERD word maar lekker paraa he als je niet oppast krijg je echt een cyberknal van mij ....bijdehand......... :D

tha_lady
20-07-2002, 13:14
Origineel gepost door sweetbaby ik wil naar marokko ik flip hierzo in dit k*t land....ik wil weg weg weg weg weg weg weg.........maar die vliegtickets zijn zo stervensduur tvoeeeeeeeeeeeee tvoeeeeeeeeeeeeeeee tvoeeeeeeeeeeeeeeee :kwaad: :kwaad: :kwaad: ga je helemaal niet????? laterZ :blauwkus:

SweetxBaby
20-07-2002, 13:15

[FONT=courier new]ik wil wegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg[/ FONT]

SweetxBaby
20-07-2002, 13:16
Origineel gepost door tha_lady ga je helemaal niet????? laterZ :blauwkus: nee :( ik wou wel gaan maar het kon niet....maar nu zou ik er een moord voor over hebben om in tanger te zijn......whahahhhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh ik flipppppppppppppppppppppppppppppppppppppp helppppppppppppppppppppphelpppppppppppppppppp

tha_lady
20-07-2002, 13:16
Origineel gepost door sweetbaby [FONT=courier new]ik wil wegggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg[/ FONT] hahaha ik ga lekker over 3 daagjes weg hihih :hihi: laterZ :blauwkus:

SweetxBaby
20-07-2002, 13:17
Origineel gepost door tha_lady hahaha ik ga lekker over 3 daagjes weg hihih :hihi: laterZ :blauwkus: mag ik meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

SweetxBaby
20-07-2002, 13:18
weet je wat ik ga doen...aangezien die vliegtickets zo duur zijn... ga ik gewoon op de vluchtstrook met mijn fiets richting marokko...... de enige oplossing....zijn er nog leden die mee willen fietsen :rolleyes:

tha_lady
20-07-2002, 13:19
Origineel gepost door sweetbaby weet je wat ik ga doen...aangezien die vliegtickets zo duur zijn... ga ik gewoon op de vluchtstrook met mijn fiets richting marokko...... de enige oplossing....zijn er nog leden die mee willen fietsen :rolleyes: hahahahaaha aahhhhhh mischien volgend jaar ;) laterZ :blauwkus:

SweetxBaby
20-07-2002, 13:21
Origineel gepost door tha_lady hahahahaaha aahhhhhh mischien volgend jaar ;) laterZ :blauwkus: oke dan volgend jaar :( dan ga ik maar alleen fietsen........maar wil er echt niemand mee??????

SweetxBaby
20-07-2002, 13:23
ik ga nu effe langs de fietsen maker kijken of mijn fiets goed is ....en dan vertrek ik vanavond richting marokko.... wensen jullie me veel succes onderweg............ :D

SweetxBaby
20-07-2002, 13:23
Origineel gepost door elmarocani het kan ook op een andere manier hoor!!!! hoeft niet altijd vliegen!!! jaaaaaaaa op de fiets :D

tha_lady
20-07-2002, 13:26
Origineel gepost door sweetbaby ik ga nu effe langs de fietsen maker kijken of mijn fiets goed is ....en dan vertrek ik vanavond richting marokko.... wensen jullie me veel succes onderweg............ :D ehm....ik pass ik denk toch dat ik liever met het vliegtuig ga :D laterZ :blauwkus:

Shenya
20-07-2002, 13:36

MENSEN IK WORD OOK PARAAAAAAAAA HIER IN NEDERLAND IK WIL NAAR MAROKKO :kwaad: :kwaad: Veel liefst Shenya

Pagina's : [1] 2