Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : niet de liefde maar vriendschap is een illusie

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
02-09-2003, 00:21

:( :(

Hanaetje
02-09-2003, 00:24
ja je hebt gelijk.... vrienschap hmmm.... zolang ik men zussen heb en men ouders heb ik niemand anders nodig vriendinnen zijn miss of lijken oprecht....maar 1 ding dat hun niet bevalt of je eens een ruzietje hebt....jaja kijk maar wie er snel zit te roddelen ... je zogenaamde vrienden puh :( Family is the best....dat is ware vriendschap!

diesel49
02-09-2003, 00:32
Origineel gepost door beppie_truus :( :( http://www.arcamax.com/pocontent/pothumbs/Friendship/friend008.gif :zwaai:

Faris
02-09-2003, 00:39
beppie_truus heb je dat meegemaakt?

beppie_truus
02-09-2003, 00:58

Origineel gepost door diesel49 http://www.arcamax.com/pocontent/pothumbs/Friendship/friend008.gif :zwaai: hahahahahahaha :hihi:

saidaaatje
02-09-2003, 09:35
Echte vrienden bestaan wel........na heel veel vallen en opstaan vind je uiteindelijk toch een beste vriend(in):)

farah77
02-09-2003, 10:26
Echte VRIENDEN bestaan definatly wel .................:zwaai:

divalatifa
02-09-2003, 10:35
wollahila!! Ik ben met zoveel mensen omgegaan waarvan ik ''dacht'' dat ze mijn vriendinnen waren...een en al scheinheiligheid en 2 faced *****es!!! Je denkt dat je iemand kent maar dan BAM!!! Dan heb je weer dit gezegd en dan weer dat, en geroddel en leugens verspreiden en dat alleen maar omdat ze jaloers zijn en verder niets te doen hebben... Maar geeft niet, uiteindelijk ben je toch op jezelf aangewezen of je nu vrienden hebt die je kunt vertrouwen of niet. Hou vast aan je familie en de mensen om je heen die je WEL kunt vertrouwen dan heb je die backstabers niet nodig!!! ;)

farah77
02-09-2003, 10:38
[QUOTE]Origineel gepost door ITHRANE vrienden bestaan wel maar ECHTE hmmmmm daar ben ik het NIET mee eens :zwaai: [/QUOT Ja ben ik t gedeeltelijk met je eens!! Maar IN NOOD LEERT MEN ZIJN VRIENDEN KENNEN!!.... heb dit jaar iets vreselijks meegemaakt en ik had heeeeeeeeeel veel vrienden en nu kan ik ze op 1 hand tellen, dus ze bestaan WEL!!!;)

Itsjustme
02-09-2003, 11:13
dag beppie meid ik wilde ff melden dat ze wel bestaan maar gewoon heeeel schaars zijn zowel beste vriend als beste vriendin hamdolileh heb ik 2 beste vriendinnen waar ik altijd op kan rekenen, mee lachen, huilen lief en leed we hebben zoveel dingen meegemaakt en daar kan echt niets of niemand tussen komen!! zoals ik al zei het is moeilijk om er een tegen te komen die een beetje op lijn zit vooral tegenwoordig vind ik persoonlijk hmzzzzzzz1! :confused: :confused: maar fatoe wijfieee is een hele goede vriendin van me toppie hoor!! afentoe kan ik er wel :rolleyes: :stomp: haha but still i luv joe!! :D:D

beppie_truus
02-09-2003, 17:18
Origineel gepost door ITHRANE beppie truus has spoken :regie: :zwaai: :hihi:

beppie_truus
02-09-2003, 17:21
Ik heb weinig "echt" vrienden die zijn op 2 vingers te tellen ik moet het inderdaad meer van mijn familie hebben. "Gewone" vrienden die heb ik zat maar daar kan ik niet op bouwen en die neem ik ook niet vertrouwen.

MissRif
02-09-2003, 17:25
Origineel gepost door beppie_truus :( :( Daar ben ik het geheid met je mee eens.....Know all about it... :jammer: ....Your so called friends, right.

beppie_truus
02-09-2003, 17:29
Origineel gepost door MissRif Daar ben ik het geheid met je mee eens.....Know all about it... :jammer: ....Your so called friends, right. vrienden in je gezicht maar vijanden achter je rug :jammer:

emsoem
02-09-2003, 17:35

vrienden? wat is dat:S zodra ze jarloers op je worden praten ze hun mondje voorbij, en als er wat van zegt he? ontkennen ze het nog ook??? weird =emsoem=

Pagina's : [1] 2