Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : opvoeding

freemale
20-07-2002, 12:29

Kinderen uit marokkaanse en Turkse gezinnen (in Nederland) worden slecht opgevoed.

LieveMeisje
20-07-2002, 19:17
Origineel gepost door elmarocani IK BEN OOK NIET MEE EENS!! !!! :D

LieveMeisje
20-07-2002, 19:22
NEEEEE, TE MOEILIJK VOO RMIJ :D

LieveMeisje
20-07-2002, 19:25
Soekran ELMAROCANI :D

freemale
23-07-2002, 17:06

Origineel gepost door Faissa En waar baseer jij dat op?....Svp effe je bron vermelden oke?....Trouwens om effe op je stelling in te gaan; ik ben hier opgevoed en heb de beste opvoeding gehad die ik me maar kon wensen dusssss.......Ben het niet eens met jouw stelling....... Ik heb het niet over waarden en normen. De meeste kinderen kunnen niet eens met hun ouders over problemen praten. Veel onderwerpen zijn taboe. Er is bijna geen openheid. Ik heb het ook niet over jou, wat betreft goede opvoedingen.. ik heb er ook een gehad. Zie het in mijn omgeving bij de andere gezinnen. Veel probleemkinderen.

igzeneej
23-07-2002, 17:47
Het is een stelling ! ...Dus niet agresief reageren op freemale ! Ik ben het er me eens en niet mee eens ! Ofte wel sommige wel en sommige niet , Maar dat bepaald de afkomst dus ook niet !

Wamen
23-07-2002, 17:48
Origineel gepost door freemale Ik heb het niet over waarden en normen. De meeste kinderen kunnen niet eens met hun ouders over problemen praten. Veel onderwerpen zijn taboe. Er is bijna geen openheid. Ik heb het ook niet over jou, wat betreft goede opvoedingen.. ik heb er ook een gehad. Zie het in mijn omgeving bij de andere gezinnen. Veel probleemkinderen. Ja daar heb je wel een beetje gelijk in.Sommige kinderen hangen al van kleine leeftijd op straat en zo raak je stilaan in de problemen.Ze trekken op met verkeerde jongens en worden zo beinvloed. Sommige ouders geven hen te weinig aandacht.Zoals bijvoorbeeld met huiswerk helpen sommige kinderen moeten hun eigen plan trekken.Sommige ouders vragen nooit aan hun kinderen hoe was het op school,wat heb je vandaag allemaal gedaan,.... Ze laten geen interesse tonen dat ze geven om hun kinderen.Daardoor krijgen ze te weinig liefde en affectie van thuis.

igzeneej
23-07-2002, 17:48
Origineel gepost door rebel JA, IK BEN HET ER WEL MEE EENS!!! HET IS GEWOON ALGEMEEN BEKEND algemeen is een fout woord ! ...als je terug leest dan weet je dat niet iedereen het er mee eens is ! (dus niet algemeen) ;)

igzeneej
23-07-2002, 17:50
Jij was niet de enigste naar wie ik mijn reactie richtte !

igzeneej
23-07-2002, 18:03
Als jij de wereld was wel jah :D !!!