Bekijk originele versie : TOPIC Zita_King!!!!
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 00:09
Volgens mij werd het de vuile achterbakse nederlanders een beetje te veel van het goede en gingen heel achterbaks janken bij een marokkaanse moderator. Schamen jullie je echt niet om zo iets te flikken?, we bedoelen het juist allemaal goed met jullie maar nu lust ik er geen kaas van stelletje idioten! :D
Hey moderator red a sahbi haddiek topic, el hallandian drijfien ;)
PoehahHahahahaHA :zwaai:
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 00:13
Origineel gepost door jacko
Huh? Voor mij hoefde het niet weg hoor...
Was een inkoppertje...
Ik wil de topic ook terug!!!!
Clockin'time: 00.02 sec.
Dat is wel héél erg snel zelfs Hicham el Karrouch haalt dat niet eens!. Hey malloot ik ruik stront onder het gras..... :D
saida_marokko
02-09-2003, 00:22
hahahaha
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 00:31
Origineel gepost door KohiNoor
Ja jammer kinderen! Speelgoed is opgeborgen, doei doei! :hihi:
Je zeikt altijd met je gedoeidoei maar je zout nooit een keer echt op! ga met je poesje of katje spelen en laat mij met rust!, maar ik zet je niet op mijn negeerlijst omdat je gewoon te lekker bent! PuaHahaHa :D
p.s. kom je ook naar die meeting of nu toch maar niet? ;)
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 00:34
Origineel gepost door jacko
PuaHahaHa?
Is u een beetje verkouden? Ziek misschien?
Kom naar die meeting alsjepiet! kzal je nog zieker maken geloof me!!!
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 00:40
Ik bedoel dat jij moet weggaan! Huh? Hoe weet jij nu of ik lekker ben of niet? Ben je helderziend? :confused:
Jaja je moet ook voorzichtig zijn met je foto's pussy, kga er niets geks meedoen hoor alléén overal opplakken met de tekst
most wanted €0,01c beloning
Nee geintje hoor maar kom je nou of niet?! :D
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 00:53
Nou nouuuuuu ben ik niet wat meer waard??? Schande!! Ja ik kom naar de meeting als ik durf...Ik ben niet zo lekkah als jij denkt :(
Twijfel nooit aan je zelf werd mij altijd verteld, dat lief poesjusgezichje is ineens verandert in een zielig zwerfpoesjusgezicht, how comes lieverd? :D
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 01:30
Tsjaaa nu komt de waarheid aan het licht he! Op internet kan ik mezelf mooi voordoen helaas niet bij de meeting :hihi:
Nee hoor snoezepoes bij de meeting zal ik je teder behandelen, internet is fake.... Uhum....dus je komt? :D
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 01:35
Ja ik kom :) Behandel me maar teder ja. Af en toe even mijn handje vasthouden als ik het moeilijk krijg :D
Dat is helemaal niets te veel gevraagt, kzal het zo met je afspreken, ik ga je omhelzen als je het moeilijk krijgt deal? :stout:
:D
Bidawi_Mazlot
02-09-2003, 02:00
Nou vooruit dan :p Maar handjes thuis he? Dat doe je maar bij iemand anders :)
Moet ik nou mijn handjes thuis laten of niet?......oja je bent kaaskop.....ja niet slaan joh!.....is toch zo? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.