Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de dames?????

Pagina's : [1] 2 3

Shenya
20-07-2002, 12:21

Selaam Dames allemaal Ik heb een vraagje aan jullie allemaal. Is het jullie ook al eens een keer gebeurt dat als je op vakantie gaat naar marokko. Dat je daar aan komt de eerste dag dat ze gelijk aan de deur staan om je hand te vragen terwijl je die mensen niet kan. Dat is toch zielig of niet.... Veel liefst Shenya

Atlasleeuw
20-07-2002, 12:35
ik heb het een keer meegemaakt met een nicht van me, we waren in de RIF bij mijn opa en zij was met haar ouders ook op bezoek en gelijk de volgende dag was er een jonge man die haar hand kwam vragen :confused: hij had blijkbaar gehoord dat er een meisje uit frankrijk was en dacht gelijk bij zichzelf: PAPIERTJES....... :verliefd:

Shenya
20-07-2002, 12:46
HAHHAHAHAHAHAHAAH wat erg man... Voelen ze zich niet een beetje verschut vraag ik me af.. Maar goed wat intereseert hun dat. Veel liefst Shenya

tha_lady
20-07-2002, 12:48
ow dat is voor mij de normaalste zaak van de wereld en het gebeurd ook hier in nederland hoor :ego: laterZ :blauwkus:

Shenya
20-07-2002, 12:48

Origineel gepost door angel20 Nou niet de eerste dag, haha gelukkig niet, want dan krijgen ze een schoen naar hun hoofd toe geslingerd van mijn ouders. Nee maar ff serieus, natuurlijk komen ze in de loop van de vakantie langs, meestal gebeurd het echt via via. Maar het antwoord is altijd NEE!!!! Soms krijg ik het niet eens te horen, dan hebben mijn ouders al antwoord gegeven :D Maar het is nu volgens mij bekend dat ik de komende tijd niet wil trouwen, dus komen ze ook niet. (tenminste dat hoop ik) Oja dit is leuk. Vorig jaar was ik in marokko. Er kwamen een aantal mensen bij ons op bezoek, dat wist ik niet. Ik was boven op de stah (dakterras). Ik kwam ff naar beneden om wat te halen. En ik zag al die vrouwen daar zitten, ik dacht die komen voor mijn moeder, nou NOT!! Ik heb ze gegroet en ben weer naar boven gegaan. Maar ik zag er ook niet uit. Een driekwartsbroek en een truitje, helemaal onder de zonnebrandcreme. Later toen ze weg waren kwam ik er achter dat ze voor mij kwamen. Maar ik zag de jongen nergens, ik kende die mensen ook helemaal niet. Maar het leuke was dat ze mij niet herkende. Meestal zag ik er niet zo uit!! ik heb echt gelachen!!!! :hihi: HAHAHHAHAAAAH grappig.. Maar heb je die jongen niet mee gezien, en zijn ze ouders niet meer terug geweest ??? Veel liefst shenya

Atlasleeuw
20-07-2002, 12:50
Origineel gepost door Shenya HAHHAHAHAHAHAHAAH wat erg man... Voelen ze zich niet een beetje verschut vraag ik me af.. Maar goed wat intereseert hun dat. Veel liefst Shenya ze zei natuurlijk nee en inderdaad dan voelen ze zich diep beledigd (kan ik me ook wel voorstellen), maar ja zo is het nu eenmaal.....

LELIJKERD
20-07-2002, 12:51
JA IK HEB OOK AL EEN LIJSTJE SAMENGESTELD VAN DE DAMES OM WIE IN HET HELE LICHAAM GA VRAGEN IN MAROKKO, HAND IS NIET GENOEG :D

Atlasleeuw
20-07-2002, 12:53
Origineel gepost door LELIJKERD JA IK HEB OOK AL EEN LIJSTJE SAMENGESTELD VAN DE DAMES OM WIE IN HET HELE LICHAAM GA VRAGEN IN MAROKKO, HAND IS NIET GENOEG :D he lelijkerd ga je avatar eens snel veranderen, het is niet om aan te zien, sorry dat ik het zeg, maar ik ben gewoon eerlijk.....

Shenya
20-07-2002, 12:53
Origineel gepost door LELIJKERD JA IK HEB OOK AL EEN LIJSTJE SAMENGESTELD VAN DE DAMES OM WIE IN HET HELE LICHAAM GA VRAGEN IN MAROKKO, HAND IS NIET GENOEG :D Hele lichaam tbarkilah halik wat neem je allemaal mee dan als om haar lichaam gaat vragen??? Veel liefst Shenya

LELIJKERD
20-07-2002, 12:55
WHY SAHBO, OMDAT HET NIET AAN TE ZIEN IS MOET IK HET VERANDEREN, DAT IS HET NOU JUIST, MOET MIJN NAAM TOCH EER DOEN IK HEB SCITAAAA AAN IEDEREEEN, IK VERANDER NIKS VOOR NIEMAND , SCHIJT AAN DE MAATSCHAPPIJ EN SCHIJT AAN JOU thallaw

Shenya
20-07-2002, 12:56
Origineel gepost door atlasleeuw188 ze zei natuurlijk nee en inderdaad dan voelen ze zich diep beledigd (kan ik me ook wel voorstellen), maar ja zo is het nu eenmaal..... He atlasleeuw188 ik dacht dat je hard moest studeren??? Of heb je het al opgegeven.. Veel liefst Shenya

LELIJKERD
20-07-2002, 12:56
Origineel gepost door Shenya Hele lichaam tbarkilah halik wat neem je allemaal mee dan als om haar lichaam gaat vragen??? Veel liefst Shenya DAN NEEM IK MIJN ILLIE OOM MEE, WANT IK GA VOOR HEM VRAGEN NATUURLIJK, IK BEN NAMELIJK AL VOORZIEN :D

Atlasleeuw
20-07-2002, 12:58
Ja sorry maar jouw avatar doet me echt aan f.l.i.k.k.e.r.s denken en dat imago wil je toch niet hebben of wel soms?? neem een avatar van frankenstein of dracula dan doe je je naam ook eer aan....

tha_lady
20-07-2002, 12:58
Origineel gepost door LELIJKERD JA IK HEB OOK AL EEN LIJSTJE SAMENGESTELD VAN DE DAMES OM WIE IN HET HELE LICHAAM GA VRAGEN IN MAROKKO, HAND IS NIET GENOEG :D lijstje????? laterZ :blauwkus:

Atlasleeuw
20-07-2002, 12:59

Origineel gepost door Shenya He atlasleeuw188 ik dacht dat je hard moest studeren??? Of heb je het al opgegeven.. Veel liefst Shenya ik studeer 's-avonds overdag is er te veel afleiding.... :giechel: :giechel: :giechel:

Pagina's : [1] 2 3