Bekijk originele versie : Help!! Mijn Ipod Gaat Niet Aaan!!!
Ik zette hem uit en na een paar uurtjes wilde ik hem weer aan zetten maar het lukte niet (nee hij staat niet op Hold!) en toen d8 ik ik zet hem wel in de pc maar nu doet hij het ook niet!!!
HELP AUB!!!!!!!!
Sluit je I-Pod aan op je PC, en zet hem aan. Gebeurt er niks? Open I-Tunes en kijk of je I-Pod daar een foutmelding geeft, zoja? Maak een screenshot en post hem dan.
Er staat helemaal niet!!!
mijn ipod is gewoon dood :traan1:
Rustig :moe:
Hoelang heb je 'm al? En heb je de bon nog?
heb het niet in de winkel gekocht
Het kan trouwens ook zijn dat je batterij gewoon op is en je die moet laten vervangen hier meer info:
http://www.apple.com/nl/batteries/ipods.html
ik heb hem pas 6 weken en hij was helemaal nieuw?? kan de baterij het zo snel opgeven??
ik heb hem pas 6 weken en hij was helemaal nieuw?? kan de baterij het zo snel opgeven??
Als je hem vaak gebruikt wel ja, waar heb je 'm vandaan?
Wat betekend: Equalizer??
Ik had een liedje erop gezet die ik op herhalen had gezet omdat ik alleen dat liedje wilde luisteren...
toen had ik het uitgezet en nu doet hij het niet
Als je hem vaak gebruikt wel ja, waar heb je 'm vandaan?
via marktplaats.nl
er was een man die hem cadeau heeft gehad van zijn werk maar hij hoefde hem niet toen had hij hem op marktplaats gezet
hij was gewoon nieuw met alles erop en eraan
Ik denk dat je gewoon moet opsturen naar Apple Nederland of een Apple winkeltje en kijken wat zij d'r mee doen ;)
HIJ DOET HET :banana:
voor mensen met het zelfde probleem
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705-nl
shokran Bokoe voor je hulp :sjans:
Alstu, en veel luister, en of kijkplezier met je I-Pod :)
ik heb em dus origineel gekocht , en ik weet dat als je met de middelste knop en de menu knop tegelijkertijd vast houdt dat je em op die manier resset..werkt dat niet dan moet je de update programma van itunes downloaden, deze kan ook defecte ipods signaleren :D
Shefaar_Loco
18-03-2007, 16:30
ipods hbbn altijd problemen met hun batterij
ze hbbn een maximale levensduur
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.