Bekijk originele versie : wat als je schoonmoeder vraag kombij mij wonen
A SALAAM ALICOEM ALLENMAAL ,,
ik ben een nederlandse meisje en heb een marokaanse vriend .
ik ben bekeerd tot de islaam en ken mijn vriends familie ,kom bij hun thuis alles .
maar vorige week vroeg mijn schoonmoeder of ik bij haar kom woonen .
aan de ene kant wil ik dat heel graag maar de andere kant denk ik is het wel verstandig wat vinden jullie dervan ??????
of heb je zelf ervaringen .???.
romaisa22
01-09-2003, 22:52
Hi jamila,
Mijn advies ga niet bij je schoonmoeder wonen.
Ten eerste omdat de band die je nu met haar hebt, veranderen gaat.
Als je bij haar gaat wonen is het alleen maar te nadele van jou.
Ghazella24
01-09-2003, 23:04
Mijn ervaring is dat als je alleen met je man in een huis woont, de band beter is met je schoonmoeder, dan dat je samen met haar onder 1 dak woont. Een bepaalde afstand is altijd beter. Naast dat heb je ook minder privacy als je daar zou wonen.
mooi gezegt miss marabia :goedzo:
Atlas_Gebergte
02-09-2003, 16:38
Sallaam meid, het is inderdaad haram om een relatie te hebben voor je huwelijk laat staan samen gaan wonen bij zijn ouders, ik raad je aan om gewoon thuis te wonen (bij jouw ouders) en daarna te gaan trouwen met je man, dan pas kan je beslissen of je bij je schoonouders gaat wonen of niet, maar die beslissing kunnen jullie samen nemen.
Ik zelf mis zo me schoonouders, omdat ze in marokko wonen, ik woon wel bij ze in als we op vakantie zijn daaar, maar dat is maar 4 weken, maar ik mis ze wel.
Wa Sallaam Alikoum
Samiralover15
02-09-2003, 19:15
Goed van je dat je tot de islam bent gekeerd...
Maar meid ga niet bij je schoonouders wonen,
blijf lekker bij je eigen moeder en tot je getrouwd bent....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.