Bekijk originele versie : Musical The wizz
dessert.roosje
17-03-2007, 22:44
haii,
22 april ga ik naar musical the wizz, uitje met mn werk:cool:
wie heeft em al gezien? ik wil met een goede vriend van me gaan, kan t wel samen met een jongeman of zeggen jullie neem een vriendin mee??
ben je te spreken over the musical??
ik hoor t wel...
:zwaai:
Roosje
bellydancefan
17-03-2007, 23:33
Volgens mij is het gewoon een gezellige musical. Ik heb wel van mensen gehoord dat ze het niet héél bijzonder vonden. Veel plezier!
BetterThanU
18-03-2007, 01:13
ik ben er ook heen geweest.
Ik vond het wel leuk, een echte "feel good" musical.
Geen idee of je wel met een jongeman erheen zal gaan, ligt maar net aan zijn smaak.
IIg zal die man zijn ogen uitkijken want er paraderen veel vrouwen rond in schaarse geklede pakjes .....
dessert.roosje
18-03-2007, 18:54
ik ben er ook heen geweest.
Ik vond het wel leuk, een echte "feel good" musical.
Geen idee of je wel met een jongeman erheen zal gaan, ligt maar net aan zijn smaak.
IIg zal die man zijn ogen uitkijken want er paraderen veel vrouwen rond in schaarse geklede pakjes .....
Hmm als ie dat hoort gaat ie zeker mee :hihi:
bellydancefan
18-03-2007, 19:01
Hmm als ie dat hoort gaat ie zeker mee :hihi:
Foei. :hadj: :hihi:
XCindarellaX
18-03-2007, 19:03
Ik wil er ook graag heen. Lijkt me echt leuk. Ik vond die film vroeger wel heel leuk..
Hij is super leuk!
Ik ging zingend weg, en hield pas op met zingen toen ik in m'n bed lag...
dessert.roosje
19-03-2007, 13:21
hihi najie toch
ik zal over een maadje vertellen hoe het was
Tarzan lijkt me ook super
BentDagilia
19-03-2007, 15:09
het lijkt mij leuker om met een vriendin te gaan... Zeker als het zo een feel good musical is! hahaha maar als je het ook heel goed kan vinden met je goede vriend dan is dat ook gezellig! Het is geen date neem ik aan.. of wel? hahah
BD
dessert.roosje
19-03-2007, 15:25
het lijkt mij leuker om met een vriendin te gaan... Zeker als het zo een feel good musical is! hahaha maar als je het ook heel goed kan vinden met je goede vriend dan is dat ook gezellig! Het is geen date neem ik aan.. of wel? hahah
BD
Nee joh is geen date....Met hem is het lachen, gieren, brullen...is mn beste maatje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.