Bekijk originele versie : hebben jongens uit marokko ervaring dat een maagd meisje niet altijd hoeft te bloeden
marocgirl18
01-09-2003, 20:33
ik ben getrouwd uit een jongen uit marokko dus ik heb een vraag of de jongens uit marokko ervaring hebben dat een meisje niet altijd hoeft te bloeden want ik ben echt bang voor me huwlijksnacht dat ik niet ga bloeden terwijl ik nog maagd ben ?
appelsap
01-09-2003, 20:37
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE... BLOEDEN ANDERS ZAL JE BOETEN :kwaad:
Het zal em nie veel doen denk ik ...hij zou al blij dat ie een verblijfsvergunnig gaat krijgen .....:engel:
appelsap
01-09-2003, 20:53
Origineel gepost door marocgirl18
ik ben getrouwd uit een jongen uit marokko dus ik heb een vraag of de jongens uit marokko ervaring hebben dat een meisje niet altijd hoeft te bloeden want ik ben echt bang voor me huwlijksnacht dat ik niet ga bloeden terwijl ik nog maagd ben ?
net wat mr amir zegt hij kijkt gewoon er doorheen..nadat ie ze papieren heeft en zekerheid heeft..dan gaat ie je pas vragen waarom je niet gebloed hebt..en dan zal er helaas een scheiding volgen :(
AardBeiPlukker
01-09-2003, 20:54
Als hij maar een rode paspoort te zien krijgt ;) meer rood hoeft hij niet te zien..
ennuh maak je niet druk joh, jij weet van jezelf dat je maagd bent (daar ga ik van uit) en dat zal hij maar moeten geloven, of je nou bloed of niet. Als je geen maagd ben... ai ai ai caramba dan word het moeilijk zo lang tegen hem te liegen.
yasminatje18
01-09-2003, 20:58
wallah julie zijn echt erg man,julie zijn haar nu aan het bang maken.
ewa meid tuurlijk weet hij dat,ze zeggen toch altijd dat die mensen uit marokko slimmer zijn als die van europa.
miriammetje
01-09-2003, 21:00
Origineel gepost door Mr_Amir
Het zal em nie veel doen denk ik ...hij zou al blij dat ie een verblijfsvergunnig gaat krijgen .....:engel:
hey meneertje amirtje...das best wel gemmeentjes he :(
meisje ja het is moeilijk maar als jou lieve schat praktiserend moslim is...en je vertrouwt zoals je hem vertrouwt dan is het bloeden niet nodig.... ;) dan denkt hij daar niet eens aan....kijk las je erover begint met hem dan zal hij denk ik argwaankrijgen du sgewoon jeblabla houden en je verheugen op een mooie nacht... :verliefd:
appelsap
01-09-2003, 21:01
Origineel gepost door yasminatje18
ewa meid tuurlijk weet hij dat,ze zeggen toch altijd dat die mensen uit marokko slimmer zijn als die van europa.
:lol: maak dat buurman piet jan teunissen maar wijs:lol:
:wijs:
marocgirl18
01-09-2003, 21:01
wat zijken jullie nou dat het alleen maar om papieren gaat wat weten jullie er nou van we houden echt van elkaar jullie weten echt niks mensen hij houd echt van me honderd procent en jullie lullen hier maar boelchit en trouwen ik heb ook altijd gezegd ik ga nooit met een jongen uit marokko trouwen omdat het alleen maar om papieren maar dat is niet zo niet elke marokaan is het zelfde hij houd echt van me dus mensen houd je bpelchit voor je xxxx
yeah you right .... :(
Elke man , of ie uit de hoogste berg komt of niet ...weet dat vetrouwen tussen elkaar het belangrijkste is ...en by the way , hoe weet je nou van jezelf dat je niet gaat bloeden ..
yasminatje18
01-09-2003, 21:03
laat hun maar,hun halen later ook een zoebida uit de bergen.
hahahhahahahahha
s_soumaya18
01-09-2003, 21:10
ewa ja kijk je hebt zommkige mongolen die dom zijnnnnnn, heb je hier trouwens ook, daar niet van, maar k neem een slimme en geen dombo
zou ik ook doen als ik jouw was ;)
xxxx nadiaaa
miriammetje
01-09-2003, 21:10
laat hun maar,hun halen later ook een zoebida uit de bergen.
hahahhahahahahha
gege ja zobida,,,gege ja smarinoe...iewajner laboeja ejwejoenar labojah..gege jazobida gege jasmarinoe....
leuk liedje he :zwaai:
miss_nana
01-09-2003, 21:12
hahahahahhaaaahhahahaha zeker vet
appelsap
01-09-2003, 21:13
:D wat is mis met zoubida..ze kunnen lekker koken..en goed dansen..enne tja voor de rest dat moeten we nog uitzoeken:stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.