Bekijk originele versie : Prijsvraag!
Beschrijf in het kort jouw grootste vakantieblunder.
De vijf leukste inzendingen kunnen iets winnen!
Zied, wie gaat ervoor zorgen dat ik zijn/haar verhaal ga kopieren en plakken om vervolgens op te sturen : )?
Ik beloof de prijzen met jullie te delen : p.
HoneyBee
17-03-2007, 19:54
Ik had hem hier al eerder geplaatst in een andere topic. Mijn grootste vakantieblunder ever was toen we in Marokko met 2 nichten vanuit het raam stonden te flirten met een aantal jongens aan de overkant. De jongens reageerden niet. Wij maar denken hoe kan dat nou. Ineens komt mijn vader van beneden te voorschijn. Hij stond bij de garagedeur en hoorde ons natuurlijk. We hebben de grootste preek gehad en het raam werd ons verboden. Ik meen me nog te bedenken dat we zelfs van kamer moesten veranderen.
Ik kan er nu wel om lachen, maar toen was het echt erg. Ik was toen 16 ofzo. :o
Ik had hem hier al eerder geplaatst in een andere topic. Mijn grootste vakantieblunder ever was toen we in Marokko met 2 nichten vanuit het raam stonden te flirten met een aantal jongens aan de overkant. De jongens reageerden niet. Wij maar denken hoe kan dat nou. Ineens komt mijn vader van beneden te voorschijn. Hij stond bij de garagedeur en hoorde ons natuurlijk. We hebben de grootste preek gehad en het raam werd ons verboden. Ik meen me nog te bedenken dat we zelfs van kamer moesten veranderen.
Ik kan er nu wel om lachen, maar toen was het echt erg. Ik was toen 16 ofzo. :o
aahahahahahhahahaha die is goed , ik zie het al helemaal voor me :hihi:
Rotterdamse, l3afya hahaha!
Wel geinig joh.
Iemand nog grote blunders? Iets met de auto, tent, geld.. bedenk het maar : ).
HAHAHA ik moet er niet aan denken ....:hihi:
het was 3 jaar geleden toen ik voor het laatst in Marokko was. In die tijd was ik niet zo goed in berberse taal. Op een maandag als ik me goed herinner
ging ik met mijn oom mee voor een bezoekje bij zijn beste
vriend,later op de dag gingen we de bergen in en daar liepen
allemaal kleine konijntjes ze waren zo lief en schattig ik kon het niet laten om er eentje te pakken
Toen ik weer thuis liep ik naar het balkon en jahhoor allemaal familie kwam naar ons toe om ons te zien
ooms,tante's nichten,neven,zussen,ouders, etc. Mijn moeder vroeg of ik een leuke dag had met haar broer.En ik had natuurlijk de dag van mijn leven door die kleine konijntjes ik vertelde dus(waar iedereen bij was)
dat ik een konijn had gevangen in het berbers en dat zij ik zo: eyeme
adjina toga tfug TEGNAnush :rolleyes:'en iedereen maar stil zijn mijn broer
lag natuurlijk hemaal dubbel omdat ik zei in het berbers: ik heb je
kont gepakt,maar ik wist niet waarom mijn broer lachte ik d8 dat hij
me niet geloofte dat ik een konijn in mijn handen had , dus
naderhand vertelde mijn zus waarom mijn broer aan het lachen was en ze vertelde het sinds dien schaam ik me KAPOT
Wajemaa dit is echt de grootste blunder die ik heb gemaakt. :haha: maar ik kan er wel om lachen!
Haha ohh echt een beschamend moment.
Ik ben nog steeds op zoek naar het leukste verhaaltje : ).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.