Bekijk originele versie : AlleEn VooR DE SeKsUeeLe AcTieVe OnDeR OnS...stel dit gebeurt tussen jou & je partner
Je echt erop verheugd om je partner te ******/****** en hij/zij natuurlijk ook.....
maar terwijl je naar beneden gaat ruik je opeens iets...wat doe je?? :giechel:
1) ga je gewoon likken/zuigen omdat je zo gierig bent en je je partner niet wilt telleurstellen.....
2) of kap je er gelijk mee...krasiheid is weg en je zegt je partner dat die zich moet gaan wassen
3) ik pak t heeeeeel anders aan :stout:
Soraya_e
01-09-2003, 20:18
Jij bent echt vies!
Wellow opvoeding?
appelsap
01-09-2003, 20:20
Origineel gepost door sherine
Je echt erop verheugd om je partner te ******/****** en hij/zij natuurlijk ook.....
1) ga je gewoon likken/zuigen omdat je zo gierig bent en je je partner niet wilt telleurstellen.....
2) of kap je er gelijk mee...krasiheid is weg en je zegt je partner dat die zich moet gaan wassen
ik gooi haar de rijn in..dat is waar ze hoort bij de andere vissen
LQwaad4life
01-09-2003, 20:22
ik sla dat befffen over en stop mn pipi er gelijk in.
wetend dat mn pipi geen neus heeft.
Soraya_e
01-09-2003, 20:22
Hoef ik toch niets voor hebben meegemaakt om zo n opmerking te geven. Die meid heeft het alleen maar over sex. Denk je nooit aan de dag des oordeels. Stel die vraag dan maar aan allah
Jim_Morrison
01-09-2003, 20:45
moet jij een moslim voorstellen?? :confused:
wacht maar tot je horizontaal onder de grond ligt,dan krijg je alle antwoorden op je vragen
wow, valt me echt op... Hoeveel sekstopics jij opent.:D
AardBeiPlukker
01-09-2003, 20:48
ik heb het te druk met plukken. :)
miriammetje
01-09-2003, 20:51
Origineel gepost door Jim_Morrison
moet jij een moslim voorstellen?? :confused:
wacht maar tot je horizontaal onder de grond ligt,dan krijg je alle antwoorden op je vragen
inderdaad... :(
Shahinez
01-09-2003, 20:58
Wat wajaw wees eens even open minded ... als jullie er niet op willen reageren doe dat dan niet,dat meisje is gewoon nieuwsgierig ... tfoe je kunt hier niet eens normaal discussiƫren ... magloe3ien
en shireen ik zou hem drekt zeggen,wil jij je eerst gaan wassen??
Maar moest ik gemeenschap hebben,ga ik me zoiezo eerst wassen,ik wil niet dat hij noch ik iets onaangenaams ruiken ... hygiƫne is echt belangrijk voor mij
Origineel gepost door Soraya_e
Hoef ik toch niets voor hebben meegemaakt om zo n opmerking te geven. Die meid heeft het alleen maar over sex. Denk je nooit aan de dag des oordeels. Stel die vraag dan maar aan allah
!!! wallahillah !!!
xxmeyssaxx
appelsap
01-09-2003, 21:11
lekker harsen ..en dan babyshamppo eroverheen gevolgd met een babylotion :D
als je geen partner heb of niet sexueel actief bent wat reageer je dan :confused:
dit zijn gewoon normale vragen hoor...als je niet tegen kan kijk je effe lekker verder :)
je weet tog: niks hoor ;)
appelsap:je gooit je verliefde tog nie de rijn in;...ya vreemde vogel whuah
LQwaad4life: onromantisch hoor ...you`ve got to lick it before you kick it ...remember ;)
Shahinez: zou je dat gewoon zeggen whuahauhuahuaa
dan is gelijk de lol eraf hihi
Jim_Morrison
01-09-2003, 21:15
als je geen partner heb of niet sexueel actief bent wat reageer je dan :confused:
dit zijn gewoon normale vragen hoor...als je niet tegen kan kijk je effe lekker verder :)
je weet tog: niks hoor ;)
appelsap:je gooit je verliefde tog nie de rijn in;...ya vreemde vogel whuah
LQwaad4life: onromantisch hoor ...you`ve got to lick it before you kick it ...remember ;)
Shahinez: zou je dat gewoon zeggen whuahauhuahuaa
dan is gelijk de lol eraf hihi
Ik weet niet of je het doorhebt,maar orale sex is in de ISLAM verboden :)
en toch gebeurt het :idee:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.