Bekijk originele versie : Hoe vaak hebben jullie bezoek....??
samia_99
17-03-2007, 15:39
Was ik even benieuwd naar,
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Samia
CryAngel
17-03-2007, 15:42
Bijna nooit... en bevalt me zo best met een luciferdoosje als woonst. (al7amdoelillah)
2_Heartbreak_3
17-03-2007, 15:43
Vroeger byna dagelyks, de vrienden van mn man die steeds langskwamen.
Ze kwamen voor te ontbyten, de middageten & de avondeten & dan bleven ze tesamen voor de pc tot in de vroege uurtjes.
Ik kon het emotioneel & fysiek nie meer aan.
En mn man had hun toen gevraagd om wat te dimmen dus nu maar af & toe.
samia_99
17-03-2007, 15:44
Ze kwamen voor te ontbyten, de middageten & de avondeten & dan bleven ze tesamen voor de pc tot in de vroege uurtjes.
Dat is wel zwaar hoor,
Werkte je er toen ook nog bij of niet....??
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1352695
Hazouz_54
17-03-2007, 15:50
Zo'n 4 keer/dag, maar Alhamdullilah, ik vind het niet erg ofzo. Ik houd wel van die drukte.
Leila1982
17-03-2007, 15:53
hooguit 1 keer per 2 maanden... moet er niet aan denken om elke week de hele dag in de keuken te staan... alsjeblieft zeg!!
chahidaatje
17-03-2007, 15:56
1x in de 2maanden ofzo, en dan is het of mijn moeder, of mijn zusje met haar man...
Dus zelden krijgen we bezoek!!!
willen jullie even een kijkje nemen
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1352695
bellydancefan
17-03-2007, 16:58
Lieverd, dat heet spammen. Zeer irritant en tegen de netiquette. Mensen zullen heus wel op de topic klikken als ze dat willen.
bij mij was ook het geval ik kreeg elke dag bezoek,maar dan niet alleen van vrienden van mij man maar ook vriendinnen, buren en ga zo maar door.
Er was eens een tijdje dat ik elke weekend bezoek kreeg vanuit frankrijk ze kwamen vrijdag en bleven tot zondag.
Bezoek uit marokko krijg ik ook regelmatig en die zijn het ergste die eten non stop.
Nu is het wat minder geworden.
En oja ik werkte ook nog eens fulltime
Ramadaan heb ik nooit alleen gegeten met mij man. Rond de 8 personen minimaal aten mee, maar dat vond ik niet zo erg. Vond het altijd heel gezellig als er veel mensen zijn tijdens de ramadaan.
hanane_13
17-03-2007, 18:13
Elke weekend:moe:
bellydancefan
17-03-2007, 18:18
Krijg niet zoveel bezoek. Mijn man heeft geen fam. hier en mijn fam. woont ver weg. Het zijn dus vrienden en vriendinnen die komen, maar ja die komen niet wekelijks ofzo.
bij mij was ook het geval ik kreeg elke dag bezoek,maar dan niet alleen van vrienden van mij man maar ook vriendinnen, buren en ga zo maar door.
Er was eens een tijdje dat ik elke weekend bezoek kreeg vanuit frankrijk ze kwamen vrijdag en bleven tot zondag.
Bezoek uit marokko krijg ik ook regelmatig en die zijn het ergste die eten non stop.
Nu is het wat minder geworden.
En oja ik werkte ook nog eens fulltime
Ramadaan heb ik nooit alleen gegeten met mij man. Rond de 8 personen minimaal aten mee, maar dat vond ik niet zo erg. Vond het altijd heel gezellig als er veel mensen zijn tijdens de ramadaan.
:hihi: :hihi:
:hihi: :hihi:
ja is toch als ik familie krijg uit marokko dan is het 24 uur keuken :D trouwens de franse kunnen er ook wat van.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.