Bekijk originele versie : ''Bin Laden beraamt bio-aanval''
Ezzedine
01-09-2003, 19:15
''Bin Laden beraamt bio-aanval''
Bron: Gazet van Antwerpen
In het nieuwste nummer van het blad Newsweek staat dat Osama bin Laden in april, op een "terroristentop" georganiseerd in de bergen van Afghanistan, plannen heeft onthuld voor een aanval met biologische wapens. Een hoge functionaris van de Taliban zegt in het nieuwsblad dat de volgende coup van Osama ''ongelooflijk zal zijn. Zijn prioriteit is het gebruik van biologische wapens, waarover hij al beschikt''.
Volgens de Taliban-woordvoerder houdt de terreurorganisatie zich momenteel bezig met de vraag hoe die wapens het beste te transporteren en te verspreiden zijn.
Danielle2
02-09-2003, 21:11
Als jij de vraag stelt "Waarom zou Bin Laden zomaar onschuldige mensen vermoorden?" klink je een beetje als een schattig naief jongetje dat nog niet snapt waarom niet alle mensen op de wereld lief zijn voor elkaar.
Als je vervolgens impliceert het meteen aan te nemen als bij zo'n slachtpartij het gerucht gaat dat "Israel" erachter zit, geef je weer aan dat jij gewoon niet kan accepteren dat mensen met wie jij je identificeert ook gestoorde misdadigers kunnen zijn. Waarom kun je niet gewoon accepeteren dat elk volk, elk land, en elke religie zijn eigen misdadigers voortbrengen? Israel doet dat, Marokko ook, Nederland, Irak, Amerika...evenals de Islam, het jodendom en het christendom. Je hoeft niet alle ellende van de wereld naar een kant te schuiven.
en wat is er zo misdadig aan 11 september.
de engelen doen precies dat soort zelfde dingen, geef toe dat de WTC een plek was van zonde en begeerte, winstmakerij etc.
Sodom 3
Greetz esau, wiens opa Jan Cruijsen op 11 september 1995 is overleden. en me oma Cato schaap op 31 augustus, 1 dag na me verjaardag.
Danielle2
03-09-2003, 14:31
Origineel gepost door achmad
heb ik iets dergelijks beweert dan? :rolleyes:
Zo ongeveer wel ja. Het is voor jou onmogelijk te geloven dat "een goede moslim" als Bin Laden in staat zou zijn tot zo'n aanslag. Kortom, moslims doen zoiets niet. Maar je zou wel meteen geloven dat Israel zoiets zou doen. Kortom, joden doen zoiets wel. Of interpreteer ik je verkeerd?
babyvanbelisma
03-09-2003, 15:00
Greetz esau, wiens opa Jan Cruijsen op 11 september 1995 is overleden. en me oma Cato schaap op 31 augustus, 1 dag na me verjaardag. [/B][/QUOTE]
:confused: :confused: :confused:
Relevantie??
babyvanbelisma
03-09-2003, 15:10
iemand had hier een topic geopend met iets over alqaida, dat dat amerikaans zou zijn, dit gaat wat erg ver maar stel eens dat al-qaida echt bestaat. (ik geloof nl niet dat het in de vorm bestaat die amerika ons doet laten denken)
als de cia, nsa of alle andere drie letterige diensten zoiets doen en daarvan al-qaida de schuld geven, wat dan?
niemand (in het westen) zal geloven dat israel of amerika erachter zou zitten, ze kunnen doen wat ze willen met alle gebrainwashed-te schaapies in het westen.
ik kan me niet voorstellen dat bin-laden zoiets zou doen, achter 11 september zat ie ook niet volgens mij, wat heeft ie te zoeken in andere landen en onschuldigen daar te doden? ik zie daar absoluut geen reden voor. bin-laden is een vrome moslim die tot aan 11 september niets gedaan heeft wat tegen de islam indruist (allahoe arlem)
Tot 11 september had Bin Laden nog nooit iets gedaan?
Nou ik denk dat er mensen zijn die dat niet met je eens zijn hoor. Hij zat namelijk al jaren daarvoor achter een aantal aanslagen in andere landen op Amerikaanse ambassades, geholpen door zijn vriendje dhr. Ayman uit Egypte. (sorry voor de onvolledigheid, ik kan me niet meer herinneren in welke landen dat was)
Bin Laden een vrome moslim?
Weleens zo'n geluidsband of video opname gehoord van de beste man? Daarin zegt hij toch dingen die niet helemaal overeenkomen met de vredige aard van onze mooie Islam. Hij roept iedereen op tot bloederige oorlogen onder de naam Jihad, terwijl hij geen moment stilstaat bij de innerlijke Jihad, die veel en veel belangrijker is dan oorlog.
Alleen Allah swt kan beoordelen of hij een goede moslim is en in welke mate hij beloond zal worden maar in mijn ogen is hij zeker geen rolemodel en met mij zijn er vele anderen die die mening delen. Ik denk dat er niet veel mensen in de Islamitische wereld zijn die Bin Laden als een vrome moslim zien. Vergeet niet dat hij onschuldige mensen heeft vermoord, of het nou in Amerika op 11 september was of in een ander land op een andere tijd.
Wat heeft hij te zoeken in andere landen?
Hij heeft er zelf niets te zoeken maar hij is een fanatiek strijder tegen het kapitalisme, het zionisme en de westerse wereld. Genoeg reden om door aanslagen die westerse wereld op deze manier te saboteren met als doel kwetsbaarheid toe te brengen.
Heb je weleens gezien of gehoord hoe de Taliban in Afghanistan een schrikbewind voerde? Het staat vast dat Bin Laden aan het hoofd staat van deze organisatie en geloof mij, dat zijn geen lieverdjes hoor. Dus om te denken dat Bin Laden een lieve oude moslimman is die niets dan goeds in de zin heeft zou wel heel naief zijn.
:zwaai: babyvanbelisma
Met alle respect Achmad,
Maar complottheoriƫn zijn nooit realistisch omdat ze altijd ontspruiten aan breinen die de waarheid niet willen zien zoals hij is. Het zijn meestal uitvluchten van mensen die de waarheid niet onder ogen willen zien of die hun eigen onschuld willen bewijzen.
ik kan me niet voorstellen dat bin-laden zoiets zou doen, achter 11 september zat ie ook niet volgens mij, wat heeft ie te zoeken in andere landen en onschuldigen daar te doden? ik zie daar absoluut geen reden voor. bin-laden is een vrome moslim die tot aan 11 september niets gedaan heeft wat tegen de islam indruist (allahoe arlem)
Misschien zit OBL idd niet achter die acties, alhoewel hij dit op videotape zo goed als toe geeft en hij heeft duidelijk te kennen gegeven volledig achter de acties te staan.......Maar wat is eigenlijk het verschil voor een "vrome" Moslim tussen iets doen en wensen dat je iets doet?
Origineel gepost door Esau
en wat is er zo misdadig aan 11 september.
de engelen doen precies dat soort zelfde dingen, geef toe dat de WTC een plek was van zonde en begeerte, winstmakerij etc.
Sodom 3
Jij zou `t dus ook niet zo`n ramp vinden als er een paar vliegtuigjes op A`dam of R`dam zouden vallen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.