Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : MJ MoEt MeT EeN GrUwEliJkE CoMEBaCk KoMeN

sherine
01-09-2003, 18:46

Ik zit al een tijd te denken michael Jackson moet terug komen zijn prive zaken boeien me verder niet zo ...ieder zijn eigen verhaal zijn muziek doet m gewoon..... De Neptunes hebben zich zelf al aangeboden om de hele productie te doen. Michael Jackson twijfelt of ie het moet doen. Ik denk zelf dat de Neptunes en anderen zoals Missy en Timbaland zijn carriere kunnen redden en nieuwe twist kunnen geven. Ik vind dat hij sowieso niet hoeft te twijfelen...Kom op The neptunes_pharrel, Justin timberlake, Usher echt die hele bende..als we eeerlijk zijn zonder micheal hadden deze gruwelijke beats nooit bestaan... beetje respect Michael gaaf een hele draai aan de muziek industrie ik vind dat mensen er te laks over doen.... RESPECT to the king man..... :bril: damn... ik durf te wedden dat iedereen m nog welles chilled op zijn muziek:boogie:

Masriya
01-09-2003, 18:48
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

sherine
01-09-2003, 19:08
Jullie hebben ech geen smaak :jammer:

Masriya
01-09-2003, 19:11
IEDER ZIJN SMAAKKKKKKKKKKKKK JODEN MUZIEK LUISTER IK NIET. ADIOS

emsoem
01-09-2003, 19:15

:lol: goedzo masriya:haha: ik vindt van niet...want hij is nep...:) marokkaans is gewoon beter:maf2: =emsoem=

Masriya
01-09-2003, 19:16
Origineel gepost door emsoem :lol: goedzo masriya:haha: ik vindt van niet...want hij is nep...:) marokkaans is gewoon beter:maf2: =emsoem= Voor jou Marokkaans, voor mij Egyptisch. ;)

emsoem
01-09-2003, 19:17
JAH, i can talk white you:D MAARUH ALS JIJ SHIE GOEDE NUMMER HEBT...DOORPASSEN:) =emsoem=

Masriya
01-09-2003, 19:18
Origineel gepost door emsoem JAH, i can talk white you:D MAARUH ALS JIJ SHIE GOEDE NUMMER HEBT...DOORPASSEN:) =emsoem= Die topic van Esmaatjuh bij kletshoekje ofzo check die, daar had ik allemaal gezet.

sherine
01-09-2003, 19:18
michael jackson is geen jood :rolleyes: