Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : huidverzorging Qlinique 1,2,3 stappen

Pagina's : [1] 2

powerfull
17-03-2007, 10:35

hoe is deze? wie gebruikt hem? hoe bevalt je deze?

alhouceimagirl1
17-03-2007, 10:59
Ik gebruik uhm al een tijd!! En moet je zeggen hij is super!! Het voelt heerlijk aan!! en heb er tot nu toe een schoon gezichtje aan overgehouden:D Dus zker proberen meid!

Sah
17-03-2007, 11:02
hoe veel kost die?

PobriSita
17-03-2007, 11:47
Mijn moeder gebruikt het, en het is echt goed spul :)

powerfull
17-03-2007, 12:05

waar staat dit produkt voor. waar is het goed voor welke nrs gebruiken jullie

alhouceimagirl1
17-03-2007, 12:29
Jaah het is zker een aanrader!! Ik weet niet hoeveel het kost.. heb uhm echt al een hele tijd alleen begin het pas de laatste tijd veel te gebruiken!:o

Sellema
17-03-2007, 16:01
Ja ik gebruik ik het ook. Maar ik sla meestal de tonic over...Doen jullie dit ook wel eens...?

wipneusje
17-03-2007, 16:55
waar staat dit produkt voor. waar is het goed voor welke nrs gebruiken jullie het gaat niet om 1 produkt, het is gewoon stap 1 reiniging, stap 2 lotion, en stap 3 een creme, overigens heb je dat stappenplan voor verschillende huidtypes, dus het is niet allemaal hetzelfde En alle merken hebben zo'n stappenplan,maar dan zetten ze niet die nummers erop, dus het is echt niks bijzonders of speciaals dat stappenplan. Maar verder is clinique best een goed merk, het is parfumvrij, en hypoallergeen

Moes_Junk
18-03-2007, 00:20
Ja ik gebruik ik het ook. Maar ik sla meestal de tonic over...Doen jullie dit ook wel eens...? schat die tonic moet je juist Niet overslaan..!!..het gaat juist om die tonic..!!..die doet het werk..!..dus gebruiken die handel..als het tenminste goed aansluit op je huid...;) ..maar ik heb dus begrepen van douglas dat die tonic het meeste werk doet...want die neemt het resterende vuil af..en laat je huid ademen...;) succes...(K)

girlfromnador
18-03-2007, 01:03
hello, ik gebruik cliniqe al 2 jaar en ik moet je eerlijk zeggen het is echt heerlijk.. ik was een tijdje gestopt, ik denk 2 maanden of zo, ik ging toen een lijn van nivea gebruiken, wollah me gezicht was hellemaal verott men... dus cliniqe is echt goed en die tonic is beste die zeep is 18 euro, die toni van nr 2 en 200ml is 24euro en die creme is 30 euro, maar echt het geld waard en als je nog masker wil kopen moet je de diepreinigende nemen en als je ook scrub wil moet je vragen naar de menthol scrub, je krijgt gelijk baby huidje.. suc6, karima

sabr21
18-03-2007, 01:20
ik wil die ook gebruiken,bij de douglas heb je dat kleine pakketje voor bijna 30 euro in een toilettasje.Ik vind het wel prijzig....

Sellema
18-03-2007, 12:49
schat die tonic moet je juist Niet overslaan..!!..het gaat juist om die tonic..!!..die doet het werk..!..dus gebruiken die handel..als het tenminste goed aansluit op je huid...;) ..maar ik heb dus begrepen van douglas dat die tonic het meeste werk doet...want die neemt het resterende vuil af..en laat je huid ademen...;) succes...(K) :( domme ik! Ik ga het weer proberen...tx -s-

Casaouia_Style
18-03-2007, 14:02
hello, ik gebruik cliniqe al 2 jaar en ik moet je eerlijk zeggen het is echt heerlijk.. ik was een tijdje gestopt, ik denk 2 maanden of zo, ik ging toen een lijn van nivea gebruiken, wollah me gezicht was hellemaal verott men... dus cliniqe is echt goed en die tonic is beste die zeep is 18 euro, die toni van nr 2 en 200ml is 24euro en die creme is 30 euro, maar echt het geld waard en als je nog masker wil kopen moet je de diepreinigende nemen en als je ook scrub wil moet je vragen naar de menthol scrub, je krijgt gelijk baby huidje.. suc6, karima :goedzo: thnx

girlfromnador
18-03-2007, 20:45
geen dank meid

Moes_Junk
19-03-2007, 14:04

:( domme ik! Ik ga het weer proberen...tx -s- aah meid..geeft niet..niemand is geleerd..we leren van elkaar;) .. Succes:goedzo:

Pagina's : [1] 2