Bekijk originele versie : Je tweede huwelijk!!!!!!!!!
Stel je bent gescheiden
Je eerste huwelijk heb je groot gevierd, met alles er op en er aan.
Wil je het tweede huwelijk ook op die manier doen?
Of gewoon klein houden, want dat gedoe heb je al gehad.
Ben benieuwd hoe jullie er overdenken.
2Smart4u
01-09-2003, 18:43
kleine mening?
ik zou denk ik niet een groot feest meer houden...maar het hangt (raar of niet) van de leeftijd.......denk ik..
nee ik zou het gewoon klein houden mischien lukt mijn huwelijk dan wel wie weet
Ghazella24
01-09-2003, 20:27
ik zou het dan goed met mijnpartner overleggen. Want misschien is het voor hem wel de eerste keer en heeft hij wel bepaalde wensen om het feest groot te houden. Zoiets kun je niet in je eentje beslissen vind ik.
tiyaah22
02-09-2003, 13:53
ik geef je 100% gelijk verlegen mus, maar ik vind ook dat je het best bespreekt met je partner
het belangrijkste is dat je gelukkig bent , als een supergroot feest met alles erop en eraan je gelukkig maakt , ja dan moet jij dat maar weten ,persoonlijk vind ik dat alleen maar geldverspilling, tegenwoordig gaan de mensen zelfs gaan lenen om ze3ma een feest te geven met alles erop en eraan
hou dit in je gedachten : op de dag des oordeels zal je je ook voor die dag (huwelijk) moeten verantwoorden
ik wens je verder alle geluk toe
C_OUJDIA
02-09-2003, 14:49
Zolang je zelf en je partner van de dag genieten...
Je moet het vorige huwelijk nooit vergelijken met het huidige..
Tis gebeurd..Ervan geleerd en nu opnieuw beginnen.
Als je zelf het gevoel hebt van ik wil het groots houden dan doe je het ook..
Niet denken aan wat anderen van je dag gaan vinden..Als ze het niet bevalt weten ze de deur te vinden..
nadia_el3
02-09-2003, 17:12
Origineel gepost door VerlegenMus
Stel je bent gescheiden
Je eerste huwelijk heb je groot gevierd, met alles er op en er aan.
Wil je het tweede huwelijk ook op die manier doen?
Of gewoon klein houden, want dat gedoe heb je al gehad.
Ben benieuwd hoe jullie er overdenken
Dat ligt eraan of mijn 2e man wel of niet getrouwd is geweest. Als hij nog nooit getrouwd is geweest en hij zou het groot willen houden, dan vind ik het egoïstisch om nee te zeggen. Maar ik persoonlijk zou het liever klein willen houden, omdat ik de 1ste al groot gevierd heb.
groetjes
beni_girl
02-09-2003, 17:35
ik zou nooit hertrouwen :D :maf:
simpele_dame
02-09-2003, 23:23
Ik hoop dat ik hier in de toekomst niet mee te maken krijg maar je weet het nooit in het leven.
Een bruiloft zou ik maar eenmaal 'groot' vieren. Niet dat mijn eventuele tweede partner het niet waard zou zijn maar omdat ik het gevoel heb dat ik het dan meer voor 'de mensen' doe dan voor mezelf.
Dit is hoe ik er nu over denk maar je weet pas hoe je handelt als je in de situatie zit. Mijn motto: 'zeg nooit nooit'. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.