Bekijk originele versie : Advies Nodig!!
Ik heb me hier aangemeld, voor een vriendin van me.
Ze heeft met haar vriend afgesproken en ze heeft nooit seks gehad of iets in die zin. Maar terwijl ze aan het zoenen waren, wat hun limiet is zoenen en strelen met kleren aan.
het is serieus en ze hebben trouwplannen, leden van elkaars familie weten het al. Maar de vraag nu dus:
Terwijl ze op hem zat, met haar benen om hem heen zoenend en ze ging steeds wrijven met haar billen.
Kreeeg ze twee rillingen/shockbewegingen over haar lichaam, en dat voelde hij ook. En aangezien ze beide maagd zijn, en dus nooit een orgasme of dat soort gevoelens hebben ervaren.
Wil zij weten wat het is, die rillingen/shockbewegingen, kan iemand haar daarmee helpen.
Graag serieuze reacties
Alvast bedankt
Ik heb me hier aangemeld, voor een vriendin van me.
Ze heeft met haar vriend afgesproken en ze heeft nooit seks gehad of iets in die zin. Maar terwijl ze aan het zoenen waren, wat hun limiet is zoenen en strelen met kleren aan.
het is serieus en ze hebben trouwplannen, leden van elkaars familie weten het al. Maar de vraag nu dus:
Terwijl ze op hem zat, met haar benen om hem heen zoenend en ze ging steeds wrijven met haar billen.
Kreeeg ze twee rillingen/shockbewegingen over haar lichaam, en dat voelde hij ook. En aangezien ze beide maagd zijn, en dus nooit een orgasme of dat soort gevoelens hebben ervaren.
Wil zij weten wat het is, die rillingen/shockbewegingen, kan iemand haar daarmee helpen.
Graag serieuze reacties
Alvast bedankt
het kan zijn dat ze een orgasme heeft gehad iedereen beleeft het anders de een intenser dan de ander,,,
of ze was gewoon heel erg opgewonden:maf:
Marrakchia4Life
17-03-2007, 08:28
whoww
hoe oud is dat meisje?
Sweety_Girly
17-03-2007, 14:57
ík denk rond de 16:rolleyes:
Funnyboy
17-03-2007, 15:13
je vriendin is gewoon klaargekomen door het stimuleren van de clitoris. Het heet trouwens een clitoraal orgasme. je kan er een hoop over lezen op internet... wel gezonde websites bezoeken.
niet schrikken het hoort erbij! kijk wel uit dat het niet te heftig wordt en dat het uitbreidt naar wat anders...
je weet dat het HARAM is en wachten tot je trouwt kan dus geen kwaad!!!
gewoon klaargekomen.. damn.. wat een lozer
KLAARGEKOMEN!!
Het waren maar 2 rillingen, kan het egt zo heftig zijn geweest
je vriendin is gewoon klaargekomen door het stimuleren van de clitoris. Het heet trouwens een clitoraal orgasme. je kan er een hoop over lezen op internet... wel gezonde websites bezoeken.
niet schrikken het hoort erbij! kijk wel uit dat het niet te heftig wordt en dat het uitbreidt naar wat anders...
je weet dat het HARAM is en wachten tot je trouwt kan dus geen kwaad!!!
Is klaarkomen de enige wat het kan zijn geweest?
En zij gaat zeker niet verder zo is zij niet dat was ook het max voor beide die dag.
ík denk rond de 16:rolleyes:
Ze word 20 jaar
SweetMarrocain
17-03-2007, 23:18
Beide Maagd? whahahaaaaaaaaaaaaaaaaa
dus die jongen was maagd geloof je het zelf johh Schockbewegingen heeft ie vast vaker gehad en ik denk dat meisje ook
Sweety_Girly
17-03-2007, 23:21
dus die jongen was maagd geloof je het zelf johh Schockbewegingen heeft ie vast vaker gehad en ik denk dat meisje ook
:hadj: elhadj heeft gesproken...
SweetMarrocain
17-03-2007, 23:22
:hadj: elhadj heeft gesproken...
:hadj: jaa togg
DAAR DURF IK ME HAND VOOR IN HET VUUR TE STEKEN, ZO ZEKER BEN IK VAN ME ZAAK.
AAN JOU OF JE HET GELOOFT OF NIET
SweetMarrocain
17-03-2007, 23:36
DAAR DURF IK ME HAND VOOR IN HET VUUR TE STEKEN, ZO ZEKER BEN IK VAN ME ZAAK.
AAN JOU OF JE HET GELOOFT OF NIET
DOE MAAR NIET MEID JE VERBRAND NOG !
DOE MAAR NIET MEID JE VERBRAND NOG !
HAHAHAHAHAH ik wil alleen maar een punt maken, bedoel het niet letterlijk hoor meid.:hihi:
SweetMarrocain
18-03-2007, 10:10
HAHAHAHAHAH ik wil alleen maar een punt maken, bedoel het niet letterlijk hoor meid.:hihi:
ik bedoelde het wel letterlijk
zometeen brand je nog in de hel a sukkel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.