Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen

Pagina's : [1] 2

Love4ever
17-03-2007, 00:20

Een man kan een vrouw echt geestelijk ziek maken

AzinBoyAtlasy
17-03-2007, 00:35
Een man kan een vrouw echt geestelijk ziek maken Andersom is het, dat een vrouw een man geestelijk misbruikt en verwaarloosd dat hij contact moet zoeken met het RIAG! Vrouwen zijn net vuur! Je brandt je eraan en vervolgens heb je dikke blaren! Het RIAG moet deze blaren alsnog leeg prikken om te genezen! :jammer:

battataa
17-03-2007, 00:47
Andersom is het, dat een vrouw een man geestelijk misbruikt en verwaarloosd dat hij contact moet zoeken met het RIAG! Vrouwen zijn net vuur! Je brandt je eraan en vervolgens heb je dikke blaren! Het RIAG moet deze blaren alsnog leeg prikken om te genezen! :jammer: en daarom ben jij homo.. liever ziek zijn door een vrouw dan branden in de Hel!

Sah
17-03-2007, 09:51
uhumzz

miss_sugar
17-03-2007, 13:36

..hahahah vandaar dat verklaart all mijn gedrag.... just blame It On Him ehehhhehehehehe nee neee ik maak me scchatje soms paraaa dat hij me egt vastpakt en me hand omdraaid tot ik smeek van neeeeeee neee je heb gelijk wejoow mij blauwe plekken... maar andersom pak ik ook een kussen en sla ik keihard tege zn hoofd en ren dan na de douche hahahaha.... laatst zag hij sterren.. of als hij douched een glas koude water pakken en dan koud op hem gooien ... hij rende mij achterna en douwde mij met kleren en al in een koude douche... hahahahah hij is sterker dus ik duwe duwe en gille van de koude water.... so als ik nu terug kijk zijn we egt gek

Sweety_Girly
17-03-2007, 14:57
..hahahah vandaar dat verklaart all mijn gedrag.... just blame It On Him ehehhhehehehehe nee neee ik maak me scchatje soms paraaa dat hij me egt vastpakt en me hand omdraaid tot ik smeek van neeeeeee neee je heb gelijk wejoow mij blauwe plekken... maar andersom pak ik ook een kussen en sla ik keihard tege zn hoofd en ren dan na de douche hahahaha.... laatst zag hij sterren.. of als hij douched een glas koude water pakken en dan koud op hem gooien ... hij rende mij achterna en douwde mij met kleren en al in een koude douche... hahahahah hij is sterker dus ik duwe duwe en gille van de koude water.... so als ik nu terug kijk zijn we egt gek Die móeten we maar eens proberen..:hihi:

WitChie
18-03-2007, 18:20
Yuppp, andersom ook.

mezianaa
30-03-2007, 23:19
Een man kan een vrouw echt geestelijk ziek maken haha leg uit;)

Asneen
31-03-2007, 19:43
i'VE GOT THE POWERRRRRR :D

AdnaanX
31-03-2007, 19:48
Een man kan een vrouw echt geestelijk ziek maken Vertel wat zit je dwars meisje????

AdnaanX
31-03-2007, 19:55
Vrouwen zijn net vuur! Je brandt je eraan en vervolgens heb je dikke blaren! Volg deze 10 adviezen en alles komt goed broeder ;) (http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=31708851#post31708851) Klick op de link hierboven

souhailla18
01-04-2007, 01:57
en daarom ben jij homo.. liever ziek zijn door een vrouw dan branden in de Hel! preciessssss:goedzo: doe ons damens een plezier en blijf jij het maar lekker opzoeken bij je gay-homies!!!

no-name
01-04-2007, 02:03
Andersom is het, dat een vrouw een man geestelijk misbruikt en verwaarloosd dat hij contact moet zoeken met het RIAG! Vrouwen zijn net vuur! Je brandt je eraan en vervolgens heb je dikke blaren! Het RIAG moet deze blaren alsnog leeg prikken om te genezen! :jammer: fuking gaylord...hoor jij nu niet in poepertje genomen te worden....vuile ****...tfoeeee (>_<)!?!?!?!

souhailla18
01-04-2007, 02:19
fuking gaylord...hoor jij nu niet in poepertje genomen te worden....vuile ****...tfoeeee (>_<)!?!?!?! haha im with ya siss

no-name
01-04-2007, 02:29

haha im with ya siss correctie ....am not a siss (-__-!) ?!?!?

Pagina's : [1] 2