Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Sommige mensen....

Pagina's : [1] 2

SAMMYGIRL
01-09-2003, 16:56

Lees als je zin hebt en anders..:zwaai: :zwaai: Bazz op sommige mensen..........moest vandaag naar de beeldenroute op de lange voorhout om die beelden te bekijken en te schetsen volgens mij :confused:...maar goed dus wij waren met een groepje: 4 marokkaanse meisjes en 2 marokkaanse jongens. Dus wij hadden een beeld gevonden en gingen wat vragen beantwoorden, en ja je mag de beelden niet aanraken, maar er moet tog altijd wel iemand zijn die dat doet..maar goed komt er zo'n koeli langs die ze3ma daar op die beelden moet letten..en zegt tie tegen ons dat we de beelden niet mogen aanraken...oke dat begrijp ik en daar heb ik respect voor, dus de beelden werden niet meer aangeraakt. Wij dus weer verder met die opdracht..en die koeli blijft daar staan, totdat ik op een gegeven moment het zat was en tegen hem zei: 'wat is er, wat let je op ons?'..zegt hij tegen mij jij je mag het beeld niet aanraken, (ik leunde met mijn voet tegen dat ding waar die beeld opstaat) lmoehiem dus ik zei tegen hem...iedereen doet dat dus verzin maar wat anders..en hij zegt weer tegen mij 'vindt je dat erg'? hoor je mij weer zeggen 'tuurlijk vind ik dat erg'...en toen zei hij niks en pakte zijn telefoon... Wij gingen verder met onze route en gingen ondertussen ergens zitten, totdat we zagen dat de politie langsreed..(tja naast de amerikaanse ambassade verwacht ik niks anders, maar goed) dus wij zien die koeli naar de polititie toelopen en met ze praten...die politie reed daarna een rondje er reed toen langs ons en stopte. Ze stapte uit en kwamen naar ons toe, 1 van hun begon te praten over dat die koeli zei dat we die beelden aanraakten....en dat hij er wat van zei maar dat we niet luisterden.. haha...ik wist niet wat ik hoorde dus ik begon te praten...ik vertelde onze kant van het verhaal en die politieagent luisterde...nadat ik klaar was zei hij dat hij het wel begreep maar dat die koeli zich niet serieus genomen voelde...ik antwoorde daarop :' nee, tuurlijk neem ik hem niet serieus, iemand die mij niet serieus neemt moet zeker niet verwachten dat ik dat wel doe'. Die politieagent zei weer dat we een klein beetje respect moesten voor die koeli...ik antwoorde daar weer op: 'respect moet je verdienen'...die politiagent was het er niet mee eens en zei dat iedereen respect verdient....daarop antwoorde ik weer, dat hij gelijk had maar ik heb wij hebben die koeli respect laten zien door van dat beeld af te blijven...die koeli bleef tog op ons letten...als hij geen respect voor ons heeft moet hij ook weer zeker niet verwachten dat wij respect voor hem tonen, neee..dat kan hij dan vergeten.. die agenten gingen later weg...en wij vervolgden weer onze weg...we kwamen weer langs die koeli...en wat zagen wij dat er hollandse kinderen precies deden wat ik deed (alleen zij gingen dan in plaat van te leunen zitten op die 'onderwand' ofzo) en die koeli stond er naast. Wij liepen gewoon langs en iemand van ons riep naar die koeli :'en heb je een koekje gekregen' (sarcastische bedoeld dan he :rolleyes: ) Die koeli zei nadat we een stukje waren doorgelopen...'jullie durven alleen als jullie in een groepje zijn'...de anderen liepen gewoon door..maar ik kon het niet laten om tegen hem te zeggen: 'wie is jullie'...wij 6en als groepje of wij als marokkaanse gemeenschap???...zeg het maar :kwaad: ......die koeli antwoorde niet en liep weg..ik heb het daar ook bij gelaten en toen zijn we naar de tram gaan lopen en naar huis gegaan :) ---------------------------------------------------------------------------------- Zo...dit was een deel van mijn dag....en nu jullie.. :D (let niet op de spelling, khad geen zin..:D ) -sammygirl-

Chyhaan
01-09-2003, 17:02
Wil je het kort samenvatten heb geen zin om zoveel te lezen:)

Tsjelzies
01-09-2003, 17:02
jah die koelizz tazz ik en mijn zus en haar kind gingen met de tram kwam controle mijn zus had voor ieder 1 keer gestempelt maar moest 2 zegt ie jah boete dit dat 10 euro of 24.95 dus mijn zus zo van jah kan geen waarschuwing nee blablabls zijn collega een mocro ik zei tegen hem waarom direct boetezei die mocro dat is de keuze van mijn collega duss hij zou het niet doen die sommige koeliez denken dat de heel van zijn shit ik taz op hun

Chatefemqemamu
01-09-2003, 17:05
Origineel gepost door temsamni Tarrrrr...als dat alles is! Bij mij in de straat was er vorig jaar veel overlast 's nachts, maar iedereen rende de poorten in als de politie kwam...dus later was de politie het zat...ze gingen dus in de poorten verstoppen...lieten een politieauto langsrijden zodat iedereen zou wegrennen de poorten in...en daar stonden ze met de knuppels op te wachten...iedereen die langskwam kreeg een paar flinke meppen...! Was altijd wel lachen trouwens! :D :giechel:

SAMMYGIRL
01-09-2003, 17:09

Origineel gepost door temsamni Tarrrrr...als dat alles is! Bij mij in de straat was er vorig jaar veel overlast 's nachts, maar iedereen rende de poorten in als de politie kwam...dus later was de politie het zat...ze gingen dus in de poorten verstoppen...lieten een politieauto langsrijden zodat iedereen zou wegrennen de poorten in...en daar stonden ze met de knuppels op te wachten...iedereen die langskwam kreeg een paar flinke meppen...! Was altijd wel lachen trouwens! :D :lol:

SAMMYGIRL
01-09-2003, 17:11
Origineel gepost door arimas_maroc jah die koelizz tazz ik en mijn zus en haar kind gingen met de tram kwam controle mijn zus had voor ieder 1 keer gestempelt maar moest 2 zegt ie jah boete dit dat 10 euro of 24.95 dus mijn zus zo van jah kan geen waarschuwing nee blablabls zijn collega een mocro ik zei tegen hem waarom direct boetezei die mocro dat is de keuze van mijn collega duss hij zou het niet doen die sommige koeliez denken dat de heel van zijn shit ik taz op hun jij tazzzttt op hun :giechel: Bazz op hun :D

Miss_Honey
01-09-2003, 17:27
Vandaag ging zo'n koelie, echt een dikke vrouw, bijna op me zitten in de bus! Ik zat gewoon rustig m'n muziek te luisteren...opeens zie ik zo'n kleine dikke koelie rennen naar die vrije plaats naast mij (ze rende bijna een oud vrouwtje omver maja!)...in plaats van NAAST me zitten ging ze OP me zitten...haar halve bil nam de helft van mijn lichaam in beslag! Dus ik kijk haar zo aan en ik zeg: "sorry hoor, maar zou u misschien van mij af kunnen gaan!" Ze kijkt me heel verontwaardigd en beledigt aan en ze gaat iets opschuiven zodat haar halve bil alleen nog maar op het velletje van m'n been zit (juist dat doet ECHT pijn!). Dus ik kijk haar weer aan en ik vraag nogmaals of ze een beetje kan opschuiven want ze zit op het velletje van m'n been...opeens begint ze in haar eigen taal tegen me te schreeuwen...af en toe een nederlandse zin: onbeschofte meid, heb je geen respect en bla bla bla! Ik keek 'r echt vol verbazing aan en ik draaide maar gewoon m'n hoofd...ik had al genoeg schande gevangen! En dit alles voor 2 kleine haltes! Echt een doos! :jammer:

lilmaroc
01-09-2003, 17:30
Origineel gepost door SAMMYGIRL Lees als je zin hebt en anders..:zwaai: Bazz op sommige mensen..........moest vandaag naar de beeldenroute op de lange voorhout om die beelden te bekijken en te schetsen volgens mij :confused:...maar goed dus wij waren met een groepje: 4 marokkaanse meisjes en 2 marokkaanse jongens. Dus wij hadden een beeld gevonden en gingen wat vragen beantwoorden, en ja je mag de beelden niet aanraken, maar er moet tog altijd wel iemand zijn die dat doet..maar goed komt er zo'n koeli langs die ze3ma daar op die beelden moet letten..en zegt tie tegen ons dat we de beelden niet mogen aanraken...oke dat begrijp ik en daar heb ik respect voor, dus de beelden werden niet meer aangeraakt. Wij dus weer verder met die opdracht..en die koeli blijft daar staan, totdat ik op een gegeven moment het zat was en tegen hem zei: 'wat is er, wat let je op ons?'..zegt hij tegen mij jij je mag het beeld niet aanraken, (ik leunde met mijn voet tegen dat ding waar die beeld opstaat) lmoehiem dus ik zei tegen hem...iedereen doet dat dus verzin maar wat anders..en hij zegt weer tegen mij 'vindt je dat erg'? hoor je mij weer zeggen 'tuurlijk vind ik dat erg'...en toen zei hij niks en pakte zijn telefoon... Wij gingen verder met onze route en gingen ondertussen ergens zitten, totdat we zagen dat de politie langsreed..(tja naast de amerikaanse ambassade verwacht ik niks anders, maar goed) dus wij zien die koeli naar de polititie toelopen en met ze praten...die politie reed daarna een rondje er reed toen langs ons en stopte. Ze stapte uit en kwamen naar ons toe, 1 van hun begon te praten over dat die koeli zei dat we die beelden aanraakten....en dat hij er wat van zei maar dat we niet luisterden.. haha...ik wist niet wat ik hoorde dus ik begon te praten...ik vertelde onze kant van het verhaal en die politieagent luisterde...nadat ik klaar was zei hij dat hij het wel begreep maar dat die koeli zich niet serieus genomen voelde...ik antwoorde daarop :' nee, tuurlijk neem ik hem niet serieus, iemand die mij niet serieus neemt moet zeker niet verwachten dat ik dat wel doe'. Die politieagent zei weer dat we een klein beetje respect moesten voor die koeli...ik antwoorde daar weer op: 'respect moet je verdienen'...die politiagent was het er niet mee eens en zei dat iedereen respect verdient....daarop antwoorde ik weer, dat hij gelijk had maar ik heb wij hebben die koeli respect laten zien door van dat beeld af te blijven...die koeli bleef tog op ons letten...als hij geen respect voor ons heeft moet hij ook weer zeker niet verwachten dat wij respect voor hem tonen, neee..dat kan hij dan vergeten.. die agenten gingen later weg...en wij vervolgden weer onze weg...we kwamen weer langs die koeli...en wat zagen wij dat er hollandse kinderen precies deden wat ik deed (alleen zij gingen dan in plaat van te leunen zitten op die 'onderwand' ofzo) en die koeli stond er naast. Wij liepen gewoon langs en iemand van ons riep naar die koeli :'en heb je een koekje gekregen' (sarcastische bedoeld dan he :rolleyes: ) Die koeli zei nadat we een stukje waren doorgelopen...'jullie durven alleen als jullie in een groepje zijn'...de anderen liepen gewoon door..maar ik kon het niet laten om tegen hem te zeggen: 'wie is jullie'...wij 6en als groepje of wij als marokkaanse gemeenschap???...zeg het maar :kwaad: ......die koeli antwoorde niet en liep weg..ik heb het daar ook bij gelaten en toen zijn we naar de tram gaan lopen en naar huis gegaan :) ---------------------------------------------------------------------------------- Zo...dit was een deel van mijn dag....en nu jullie.. :D (let niet op de spelling, khad geen zin..:D ) -sammygirl- wuahahaha :hihi: zieeeeeeeeek :maf2: ik maak ook vaak zulke dingen mee..(alleen als ik in groepjes ben hoor :o) in welke klas zit je?

SAMMYGIRL
01-09-2003, 17:33
Origineel gepost door Miss_Honey Vandaag ging zo'n koelie, echt een dikke vrouw, bijna op me zitten in de bus! Ik zat gewoon rustig m'n muziek te luisteren...opeens zie ik zo'n kleine dikke koelie rennen naar die vrije plaats naast mij (ze rende bijna een oud vrouwtje omver maja!)...in plaats van NAAST me zitten ging ze OP me zitten...haar halve bil nam de helft van mijn lichaam in beslag! Dus ik kijk haar zo aan en ik zeg: "sorry hoor, maar zou u misschien van mij af kunnen gaan!" Ze kijkt me heel verontwaardigd en beledigt aan en ze gaat iets opschuiven zodat haar halve bil alleen nog maar op het velletje van m'n been zit (juist dat doet ECHT pijn!). Dus ik kijk haar weer aan en ik vraag nogmaals of ze een beetje kan opschuiven want ze zit op het velletje van m'n been...opeens begint ze in haar eigen taal tegen me te schreeuwen...af en toe een nederlandse zin: onbeschofte meid, heb je geen respect en bla bla bla! Ik keek 'r echt vol verbazing aan en ik draaide maar gewoon m'n hoofd...ik had al genoeg schande gevangen! En dit alles voor 2 kleine haltes! Echt een doos! :jammer: :jammer: :giechel:

Wael_Beni_Saidi
01-09-2003, 17:33
Daarom heten ze ook koeli's tfoe ya vieze mensen zijn het ik mag ze niet! :hihi:

SAMMYGIRL
01-09-2003, 17:34
Origineel gepost door lilmaroc wuahahaha :hihi: zieeeeeeeeek :maf2: ik maak ook vaak zulke dingen mee..(alleen als ik in groepjes ben hoor :o) ik welke klas zit je? :hihi:...4 havo :)

Lady_moi
01-09-2003, 17:41
De koelie heeft gelijk een beeld is mooi en mag nie vuil worden gemaakt :)

SAMMYGIRL
01-09-2003, 17:43
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira De koelie heeft gelijk een beeld is mooi en mag nie vuil worden gemaakt :) Origineel gepost door SAMMYGIRL Dus wij hadden een beeld gevonden en gingen wat vragen beantwoorden, en ja je mag de beelden niet aanraken, maar er moet tog altijd wel iemand zijn die dat doet..maar goed komt er zo'n koeli langs die ze3ma daar op die beelden moet letten..en zegt tie tegen ons dat we de beelden niet mogen aanraken...oke dat begrijp ik en daar heb ik respect voor, dus de beelden werden niet meer aangeraakt.

Lady_moi
01-09-2003, 17:44
Ok maar hij heeft toch gelijk :)

SAMMYGIRL
01-09-2003, 18:02

Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Ok maar hij heeft toch gelijk :) op dat vlak wel...maar verder kan die op *******en:)

Pagina's : [1] 2