Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : effe wat anders tussendoor okay?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

najwa
19-07-2002, 22:27

Ga het over je horoscoop hebben! vertel mij wanneer je jarig bent en ik vertel je wat voor soort boom je ben en waar je voor staat! je krijgt van mij zeker antwoord en wie weet herken je zelf daarin. ma3a salama

Hindaatje
19-07-2002, 22:28
ohhh...leuk! haha....ik ben boogschuter...duz komop...;)

beppie_truus
19-07-2002, 22:29
Origineel gepost door najwa Ga het over je horoscoop hebben! vertel mij wanneer je jarig bent en ik vertel je wat voor soort boom je ben en waar je voor staat! je krijgt van mij zeker antwoord en wie weet herken je zelf daarin. ma3a salama ik ben jarig op 26 mei en ben een tweeling dus kom maar op ben nieuwsgierig.

Hindaatje
19-07-2002, 22:31
owjaah en ik ben 13 december jarig...

najwa
19-07-2002, 22:51

Origineel gepost door beppie_truus ik ben jarig op 26 mei en ben een tweeling dus kom maar op ben nieuwsgierig. type boom: een es (staat voor Ambitie) je bent buitengewoon aantrekkelijk, levendig, impulsief, veeleisend, ho niet van kritiek, ambiteus, intelligent, getalenteerd, houd ervan om het lot te tarten, kan egoistisch zijn, erg betrouwbaar, trow en liefhebber van voorzichtigheid, de brein regeert soms over het har, maar jij neemt het partnerschap erg serieus. klopt het een beetje wat er staat? moet wel zeggen of het wel of niet een beetje klopt :D

beppie_truus
19-07-2002, 22:54
Origineel gepost door najwa type boom: een es (staat voor Ambitie) je bent buitengewoon aantrekkelijk, levendig, impulsief, veeleisend, ho niet van kritiek, ambiteus, intelligent, getalenteerd, houd ervan om het lot te tarten, kan egoistisch zijn, erg betrouwbaar, trow en liefhebber van voorzichtigheid, de brein regeert soms over het har, maar jij neemt het partnerschap erg serieus. klopt het een beetje wat er staat? moet wel zeggen of het wel of niet een beetje klopt :D ik moet je zeggen het klopt helemaal op het egoistische na maar voor de rest zie ik mezelf er helemaal in terug. :goedzo:

najwa
Origineel gepost door Hindaatje owjaah en ik ben 13 december jarig... oke hier komt ie: jij ben een vijgnboom staat voor gevoeligheid meid! je bent erg sterk, eigenzinnig, onafhankelijk,laat geen egenstrijdigheden toe in argumenten, je houdt van het leven, familie, kinderen en dieren, een beetje een sociale vlinder ben je , je hebt een goed gevoel voor humor, houvt van ledigheid en luiheid, is van praktische aar en intelligent! eens of oneens, ik hoor het wel

Minoesh
Salaam Najwa... Ik ben eind december jarig.. Ik ben Steenbok.... Got some story for me too?

najwa
Origineel gepost door beppie_truus ik moet je zeggen het klopt helemaal op het egoistische na maar voor de rest zie ik mezelf er helemaal in terug. :goedzo: oke dan :zwaai:

beppie_truus
19-07-2002, 22:57
Origineel gepost door najwa oke dan :zwaai: toppie hoor.

najwa
19-07-2002, 22:57
Origineel gepost door Minoesh Salaam Najwa... Ik ben eind december jarig.. Ik ben Steenbok.... Got some story for me too? graag wil ik je story geven maar ik denk dat je die morgen verwacht want ik ga pitten mijn excuses!! :zwaai:

beppie_truus
19-07-2002, 23:01
Origineel gepost door najwa graag wil ik je story geven maar ik denk dat je die morgen verwacht want ik ga pitten mijn excuses!! :zwaai: slaap lekker en tot ziens :zwaai: :zwaai:

cheetah
19-07-2002, 23:30
Ik ben een maagd, 8 september!

beppie_truus
19-07-2002, 23:32
Origineel gepost door cheetah Ik ben een maagd, 8 september! goh ben jij sinds 8 september maagd :D

respectvol
20-07-2002, 00:32

DAt mailtje heb ik ook gekregen waar je kan zien van welk boom je bent :D ...maar ga gerust verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6