Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tranen

rajae
01-09-2003, 16:20

TRANEN Tranen van verdriet lopen over mijn gezicht, vallen op de grond en weerspiegelen mijn emoties Mijn tranen zijn niet te weerhouden Ze gaan hun eigen gang en nemen bezit van mij op de onmogelijkste momenten Ze lopen over m'n neus, m'n wangen en mijn mond Uiteindelijk vallen ze naar beneden en drogen op Weg zijn ze opgenomen door de lucht Nooit meer zal ik deze tranen terugzien ze zijn gehuild. Ze zijn verdampt. Ze zijn over Ik zou willen dat het met jou net zo kon gaan Maar jij lost niet op in het niets Het feit dat je zo veel voor mij betekent zal ik altijd onder ogen moeten zien Ik kan alleen maar hopen dat ik jou ooit net zo kan vergeten als mijn gehuilde tranen

xxSAMIRxx
01-09-2003, 16:23
blaaa blaaaaa

rajae
01-09-2003, 16:25
wat is jouw probleem jongeman?

xxSAMIRxx
01-09-2003, 16:26
ik heb geen probleem jongedame, maarre is wel mooi gedichtje

rajae
01-09-2003, 16:26

dat zou inderdaad kunnen

Shahinez
01-09-2003, 16:27
Origineel gepost door rajae TRANEN Tranen van verdriet lopen over mijn gezicht, vallen op de grond en weerspiegelen mijn emoties Mijn tranen zijn niet te weerhouden Ze gaan hun eigen gang en nemen bezit van mij op de onmogelijkste momenten Ze lopen over m'n neus, m'n wangen en mijn mond Uiteindelijk vallen ze naar beneden en drogen op Weg zijn ze opgenomen door de lucht Nooit meer zal ik deze tranen terugzien ze zijn gehuild. Ze zijn verdampt. Ze zijn over Ik zou willen dat het met jou net zo kon gaan Maar jij lost niet op in het niets Het feit dat je zo veel voor mij betekent zal ik altijd onder ogen moeten zien Ik kan alleen maar hopen dat ik jou ooit net zo kan vergeten als mijn gehuilde tranen Prachtig ... heb je het zelf geschreven?

rajae
01-09-2003, 16:31
dank je wel jongeman. er is niets aan de hand dus, dan heb ik je verkeerd geinterpreteerd. mijn excuses rajae

rajae
01-09-2003, 16:33
Origineel gepost door Shahinez Prachtig ... heb je het zelf geschreven? shoukran dame, als je verdriet hebt dan komen eigenschappen boven waarvan je nooit gedacht had dat ze deel uitmaken van jezelf.