Bekijk originele versie : Al-qaida zijn de amerikanen
amazigharifi
01-09-2003, 16:07
Ik wordt langzamerhand ziek van al die leugens en valse beshuldigingen van de media. voor al de kranten als het parool en de telgraaf zijn een grote bron van leugens en onpartijdig berichtgeving. nu proberen ze ons wijs te maken dat de aanslag in najaf niet het werk is van de amerikanen maar van al-qaida.
zoiets als al-qaida bestaat niet. al-qiada zijn de amerikanen. zij zijn de dege die verantwoordelijk zijn voor al die bloedbaden.
het is een samen spel tussen de joden en de BUSH -administartie en die begon voor 11 september. met de verkiezing van BUsh om preccies te zijn!!!
zoiets als al-qaida bestaat niet. al-qiada zijn de amerikanen.
Kudde denken
sahladine
01-09-2003, 16:58
Ik adviezeer je om meer argumenten te gebruiken
Wat moet het leven toch makkelijk zijn met 1 Grote Vijand die je heerlijk overal de schuld van kan geven; of dat nou de islam of amerika is, het lijkt me heerlijk, zo'n simpel wereldbeeld...
Danielle2
02-09-2003, 15:17
Alles is de schuld van de joden!!
Net hebben ze verdomme mijn fiets gestolen, gisteren hebben ze mijn tram gesaboteerd, ik ben benieuwd wat ze me morgen weer flikken.
freemale
02-09-2003, 15:20
Origineel gepost door Danielle2
Alles is de schuld van de joden!!
Net hebben ze verdomme mijn fiets gestolen, gisteren hebben ze mijn tram gesaboteerd, ik ben benieuwd wat ze me morgen weer flikken.
Misschien waren het wel je Arabische broeders...
Origineel gepost door freemale
Misschien waren het wel je Arabische broeders...
de ene islamhater hakt in op de andere. Ons turks blonTje weet niet dat danielle pro-israel is en dat haar opmerking sarcastisch was bedoeld, en misschien quasi-grappig (wat niet gelukt is overigens) :rolleyes:
Danielle2
02-09-2003, 16:41
Onze Doc-babe denkt dat conflicten zoiets zijn als een voetbalwedstrijd: je bent maar voor een partij en hoopt dat die wint, en de andere partij is alleen maar zwaar k.t
Als je de ene partij verdedigt dan wordt je dus voor altijd ingedeeld bij de supporters van die ploeg, en is het ondenkbaar dat je beide partijen de minst pijnlijke overwinning toewenst.
Dat maakt voor Doc de wereld simpel en overzichtelijk.
p.s. om duidelijk te maken van wie Doc zelf een supporter is, heeft hij altijd gezellig een plaatje van Saddam-de-moslimvriend bij zijn berichten staan.
amazigharifi
02-09-2003, 18:04
Er zijn sommige mensen die denken dat ze de wereld kunnen voor liegen zonder dat de waarheid hun leugens verpletterd. Een daarvan is de grootste misdadiger die ooit geleefd heeft SHARON, en niet te vergeten zijn westerse hulpjes natuurlijk want alleen maakt hij geen kans tegen Palestijnse kinderen die slechts gewapend zijn met stenen.
Nog een raad voor de leugenaars zoals Netwerk, 2vandaag, NOS-Journaal, RTL-nieuws:
Je kan wel ooit een keer iemand in de maling nemen, maar je kan niet iedereen voor altijd blijven voor liegen!!!
Onze Doc-babe denkt dat conflicten zoiets zijn als een voetbalwedstrijd: je bent maar voor een partij en hoopt dat die wint, en de andere partij is alleen maar zwaar k.t
Als je de ene partij verdedigt dan wordt je dus voor altijd ingedeeld bij de supporters van die ploeg, en is het ondenkbaar dat je beide partijen de minst pijnlijke overwinning toewenst.
Dat maakt voor Doc de wereld simpel en overzichtelijk.
p.s. om duidelijk te maken van wie Doc zelf een supporter is, heeft hij altijd gezellig een plaatje van Saddam-de-moslimvriend bij zijn berichten staan.
om in termen van voetbal te blijven, aangezien jij zulke moeilijke materie alleen begrijpt als het zo simplistisch wordt neergezet:
ja, en jij bent de "neutrale" toeschouwer die voor beide partijen opkomt en ze toejuicht. Alleen, je hebt niet door dat je in de F-side zit te zwaaien met een enorme israelische vlag, terwijl de camera's op je gericht zijn. "ja, maar ik studeer semitische talen" duh !
Danielle2
02-09-2003, 19:16
"ja, en jij bent de "neutrale" toeschouwer die voor beide partijen opkomt en ze toejuicht. Alleen, je hebt niet door dat je in de F-side zit te zwaaien met een enorme israelische vlag"
Dat is nog eens goede beeldspraak Doc, ik meen het serieus. Zie mij inderdaad maar als iemand die in het Palestijnenvak met een israelische vlag zwaait, en in het Israeliers-vak met een palestijnse.
Weet je dat ik nog twee dagen in de israelische bak heb gezeten voor het plaatsen van een palestijnse vlag op het huis van Sharon in Oost Jeruzalem? Ben je niet trots op me? Israelis vinden mij heel erg pro-palestijns. Grappig he. Zo zie je maar, alles is relatief.
"ja, en jij bent de "neutrale" toeschouwer die voor beide partijen opkomt en ze toejuicht. Alleen, je hebt niet door dat je in de F-side zit te zwaaien met een enorme israelische vlag"
Dat is nog eens goede beeldspraak Doc, ik meen het serieus. Zie mij inderdaad maar als iemand die in het Palestijnenvak met een israelische vlag zwaait, en in het Israeliers-vak met een palestijnse.
Weet je dat ik nog twee dagen in de israelische bak heb gezeten voor het plaatsen van een palestijnse vlag op het huis van Sharon in Oost Jeruzalem? Ben je niet trots op me? Israelis vinden mij heel erg pro-palestijns. Grappig he. Zo zie je maar, alles is relatief.
Thank you thank you :o
je stelt je hier in ieder geval erg pro-israelisch op. En gooit olie op het vuur van een groepje ongeregeld hier dat alles goedpraat wat israel en amerika doen, en steunen ze onvoorwaardelijk.
hebben ze stoute dingen met je gedaan in de bak ? :giechel: :D
Danielle2
02-09-2003, 19:42
Inderdaad, ik stel me hier op als iemand die jij pro-Israel noemt, maar nogmaals dat klinkt alsof ik wil dat Israel deze "wedstrijd wint" en dat vind ik een beetje te simpel. Ik zou mezelf wel omschrijven als redelijk neutraal uiteindelijk...geloof het of niet maar ik denk dat ik al met al meer begrip heb voor de palestijnse kant. Maar omdat er hier op dit forum helemaal nul begrip is voor de israelische kant voel ik mij "geroepen" mensen zich ook in de andere kant te laten verplaatsen. Want die andere kant is er ook, geloof me.
Nee hoor, in de israelische bak was het best knus. Dat grote litteken van zwavelzuur is van mijn tijd in de irakese gevangenis...wegens spionage voor de Mossad...ik gaf me stiekem uit voor Saddams dubbelganger!
gaat ze weer grappig ziten doen, probeer het maar niet meer want je humor is niet zo geslaagd ;)
eerlijk gezegd heb ik hier NIKS van je begrip voor de palestijnen gemerkt, don't blame me. Als jij perse "Advocate of the devil" wil spelen, ga je gang.
Origineel gepost door amazigharifi
Er zijn sommige mensen die denken dat ze de wereld kunnen voor liegen zonder dat de waarheid hun leugens verpletterd. Een daarvan is de grootste misdadiger die ooit geleefd heeft SHARON, en niet te vergeten zijn westerse hulpjes natuurlijk want alleen maakt hij geen kans tegen Palestijnse kinderen die slechts gewapend zijn met stenen.
Nog een raad voor de leugenaars zoals Netwerk, 2vandaag, NOS-Journaal, RTL-nieuws:
Je kan wel ooit een keer iemand in de maling nemen, maar je kan niet iedereen voor altijd blijven voor liegen!!!
Zoek nooit de media op.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.