Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Respect voor de Gehandicapte Mensen onder Ons en Hun Zoektocht naar Liefde

Pagina's : [1] 2 3

camjo
19-07-2002, 21:25

Salaam Mensen... RESPECT..RESPECT..RESPECT.. Enorm respect heb ik voor onze gehandicapte medemensen.. Deze mensen van welke origine ze ook moge zijn..verdienen onze welgemeende respect en waardering.. Als het voor een niet gehandicapte persoon al zo moeilijk is om een geschikte partner voor het leven te vinden..hoe zou het dan voor een gehandicapte persoon al niet zijn.. Hierbij steun ik van gans mijn hart deze mensen.. Mijn diepe respect.. Reageer alstublieft gepast..anders niet reageren.. Hier mag je verhaal of info plaatsen..de bedoeling is dat wij deze mensen in ons midden brengen omdat ze evenwaardig zijn..en evenveel recht hebben op een stabiele leven als een ander..zelfs iets meer recht verdienen dan wij..

LELIJKERD
19-07-2002, 21:27
NOOOOOOOOO ik heb ook respect voor die mensen, geen grap. ik sta soms versteld van het feit dat ze hun uiterste best doen om boven op te komen in de maatschappij die zo egoistisch is.

SweetxBaby
19-07-2002, 21:32
was het maar waar dat gehandicapte mensen respect kregen van hun dierbare,,.....of van anderen :( ik weet er alles van hellaas....

camjo
19-07-2002, 21:37
Origineel gepost door sweetbaby was het maar waar dat gehandicapte mensen respect kregen van hun dierbare,,.....of van anderen :( ik weet er alles van hellaas.... Diepe respect heb ik voor deze mensen..maar je mag je verhaal hier vertellen als jij wil.. Onder onze gehandicapte mensen rekenen wij alle soorten van handicap..blind zijn, doof zijn, rolstoel gebruiker, en andere..van lichte tot zware..van fysieke tot mentale..

camjo
19-07-2002, 21:45

Origineel gepost door sweetbaby mijn moeder meskina zit in een rolstoel.... mijn vader behandeld zijn nieuwe vrouw als een goddin en mijn moeder niet ..... dus er is niet altijd respect voor gehandicapten :( Ik waardeer écht wat je hier schrijft sweet..ik krijg nu tranen in mijn ogen..sorry

NoreJihan
19-07-2002, 21:49
Ja ik heb een neefje de zoontje van mij zus die heeft ook een handicap Die heeft namelijk geen hand en een beetje van zijn arm ontbreekt ,hij is zo geboren ,nou als wij ergens naartoe gaan bijv eenmarokkaanse bruiloft van een famillielid of een aangetrouwde famillie,dan gaat iederreen lopen kijken en zeggen soooo hij heeft geen hand nou hij is wel jong en gaat dan zijn handje meskien verbergen dat vind ik zo erg,of dan komen die ouwtjes met meskien hoe moet hij zijn haren kammen enz dan denk ik BEK DICHT!!!Die moeder mijn zus dus is al onzeker en maakt zich al druk ook al laat ze dat niet zien en hj ook onzeker dan komen hun tfoeeeeeeeee daar kanik echt boos om worden of kindjes die niet me hem willen spelen vooral die mensen in Marokko!!! Of dan gaan ze hem pesten DAMMMM Nou zo kan ik wel doorgaan ik vergeet echt nooit die dag dat hij geboren was en hoe erg mijn zus geschrokken was !!! Daarom wil ik hierbij zeggen als je ooit een handicap zien kijk hun niet zo raar aan netals of hun geen mensen zijn dat maakt hun echt onzeker of maak geen lompe opmerkingen dat hard bij hun aankomt!!! Dat is echt pijnlijk voor hun en ook voor hun moeder of vader!!!

camjo
19-07-2002, 22:09
Origineel gepost door NoreJihan Ja ik heb een neefje de zoontje van mij zus die heeft ook een handicap Die heeft namelijk geen hand en een beetje van zijn arm ontbreekt ,hij is zo geboren ,nou als wij ergens naartoe gaan bijv eenmarokkaanse bruiloft van een famillielid of een aangetrouwde famillie,dan gaat iederreen lopen kijken en zeggen soooo hij heeft geen hand nou hij is wel jong en gaat dan zijn handje meskien verbergen dat vind ik zo erg,of dan komen die ouwtjes met meskien hoe moet hij zijn haren kammen enz dan denk ik BEK DICHT!!!Die moeder mijn zus dus is al onzeker en maakt zich al druk ook al laat ze dat niet zien en hj ook onzeker dan komen hun tfoeeeeeeeee daar kanik echt boos om worden of kindjes die niet me hem willen spelen vooral die mensen in Marokko!!! Of dan gaan ze hem pesten DAMMMM Nou zo kan ik wel doorgaan ik vergeet echt nooit die dag dat hij geboren was en hoe erg mijn zus geschrokken was !!! Daarom wil ik hierbij zeggen als je ooit een handicap zien kijk hun niet zo raar aan netals of hun geen mensen zijn dat maakt hun echt onzeker of maak geen lompe opmerkingen dat hard bij hun aankomt!!! Dat is echt pijnlijk voor hun en ook voor hun moeder of vader!!! NoreJihan..Dank je wel..ik hoop dat de mensen niet kinderachtig gaan reageren als zij een gehandicapte mens zien.

LELIJKERD
19-07-2002, 22:15
Ohjaa Sweetbaby, zo erg !! ik ga nooit meer vervelend tegen je doen, sorry

SweetxBaby
19-07-2002, 22:21
Origineel gepost door LELIJKERD Ohjaa Sweetbaby, zo erg !! ik ga nooit meer vervelend tegen je doen, sorry ahhhh wat lief.... maare ik kan wel tegen een stootje hoor lelijkerd :D

Hindaatje
19-07-2002, 22:22
Origineel gepost door LELIJKERD Ohjaa Sweetbaby, zo erg !! ik ga nooit meer vervelend tegen je doen, sorry zo zie je maar weer he...zelfs jij kan veranderen....goed van je hoor ;) xxxjez hinda

Hindaatje
19-07-2002, 22:24
ik heb een nichtje in marokko...en die is ook gehandicapt..ik vind het zo zielig. ze is 9 jaar,maar kan geen dingen doen die een meisje van 9 hoort te doen...ze speelt met niemand,ze kan amper lopen...maarjah...hamdoulilaah...en inshalaah zal het beter met haar gaan.. liefs hindaa

SweetxBaby
19-07-2002, 22:25
Origineel gepost door Hindaatje ik heb een nichtje in marokko...en die is ook gehandicapt..ik vind het zo zielig. ze is 9 jaar,maar kan geen dingen doen die een meisje van 9 hoort te doen...ze speelt met niemand,ze kan amper lopen...maarjah...hamdoulilaah...en inshalaah zal het beter met haar gaan.. liefs hindaa inschallah... de wonderen zijn de wereld nog niet uit... en allah(swt) is groot..... ;)

Hindaatje
19-07-2002, 22:27
Origineel gepost door sweetbaby inschallah... de wonderen zijn de wereld nog niet uit... en allah(swt) is groot..... ;) jah daarom...en inshalaah komt het ook goed met je moeder ;) dikke kusje van mij

LELIJKERD
19-07-2002, 22:28
Origineel gepost door Hindaatje zo zie je maar weer he...zelfs jij kan veranderen....goed van je hoor ;) xxxjez hinda HOE BEDOEL JE VERANDEREN, IK KAN OOK AARDIG ZIJN ! :)

Hindaatje
19-07-2002, 22:30

Origineel gepost door LELIJKERD HOE BEDOEL JE VERANDEREN, IK KAN OOK AARDIG ZIJN ! :) haha....was echt lief bedoelt LELIJKERD....duz val me aub niet weer aan(en ik zeg nu niet dat je me aanvalt ;) )

Pagina's : [1] 2 3