Bekijk originele versie : Nayla / Najlae
Hoi lieve dames,
Gisteren keken mijn man en ik naar islamitische namen voor onze 2e kindje, we kwamen deze namen tegen, Nayla en Najlae. We vroegen ons af hoe je Nayla uitspreekt? Spreek jij Nayla uit net als Najlae of spreek je gewoon Naila uit? en bij Najlae, dus nazlae?
Mysticalia
16-03-2007, 13:02
Najlae inderdaad nazla (in die aard :o ) j als jamila :o
Nayla, of is het Nahla? dat laatste ken ik wel, dochter van mn nicht heet zo.
najlae_tanger
16-03-2007, 13:04
Ik heet zo:)
Mijn naam schrijf je als Najlae..
Maar spreek je uit als: Nezjla..
Nee het is Nayla. Nahla heb ik nog nooit gehoord, wel apart!
Mfelsa_nr1
16-03-2007, 13:04
Je hebt nazjlae!
En Naila (na-iela)
En ook Nehla!
het zijn 3 verschillende namen!
Ik vind Nehla het mooist!:love:
schatje26
16-03-2007, 13:05
Bij mijn dochtertje in de klas zit een meisje die Najlae heet en het wordt uitgesproken als Nazhla
marocloubna
16-03-2007, 13:07
Je hebt nazjlae!
En Naila (na-iela)
En ook Nehla!
Nehla doet me denken aan lehla!!! :o
najlae_tanger
16-03-2007, 13:07
Bij mijn dochtertje in de klas zit een meisje die Najlae heet en het wordt uitgesproken als Nazhla
Dan moet ze hun maar snel verbeteren op de uitspraak
Mijn naam spraken ze ook op 10 duizend verschillende manieren uit..
Nesla..
NeSLE
Najla(letterlijk de j zeggen ze dan)
Najslie..
Jeetje,werd gek!!
uiteindelijk duidelijk gemaakt dat het Najlae is en uitgesproken moet worden als Nezjla!
Mfelsa_nr1
16-03-2007, 13:08
Najlae نجلاء
Naila نائلة
Nehla نهلة
Je hebt nazjlae!
En Naila (na-iela)
En ook Nehla!
OK hartstikke bedankt, meid! Dan ga ik mijn man vertellen dat Nayla anders is dan Najlae. En hoe is het verder met jou? Je zit toch in de mediche molen?
:sjans: Mizz Fez
Dan moet ze hun maar snel verbeteren op de uitspraak
Mijn naam spraken ze ook op 10 duizend verschillende manieren uit..
Nesla..
NeSLE
Najla(letterlijk de j zeggen ze dan)
Najslie..
Jeetje,werd gek!!
uiteindelijk duidelijk gemaakt dat het Najlae is en uitgesproken moet worden als Nezjla!
Ja dat is heel lastig voor die hollanders! Maar je hebt wel een mooie naam, hoor!
Mizzy
Je hebt nazjlae!
En Naila (na-iela)
En ook Nehla!
dat is toch een bij:hihi: Hier in France spreken ze de J als ons zeg maar. Zoals Jawad, Jalal, Jalila is veel mooier.
Mfelsa_nr1
16-03-2007, 13:13
OK hartstikke bedankt, meid! Dan ga ik mijn man vertellen dat Nayla anders is dan Najlae. En hoe is het verder met jou? Je zit toch in de mediche molen?
:sjans: Mizz Fez
Het gaat zn gangetje meid, Dank ej wel voor het vragen :kus:
Jah ik zit helaas in de MM en heb woensdag een afspraak bij de gyn staan! Ik krijg dan de uitslag van mn bloedonderzoek! Schijnt te zijn dan ik niet elke maand een eisprong heb!
Mijn man moet medio april zn soldaatjes weer inleveren! Ik hoop op goed nieuws dit keer.
PS Ik heb je namen ook in het Arabisch geschreven!
MocrowGirlBella
16-03-2007, 13:16
ze zijn allebei verschillend
ik ken nahla (mijn nicht)
neïla (vriendin) en
nazjla (vriendin)
Het gaat zn gangetje meid, Dank ej wel voor het vragen :kus:
Jah ik zit helaas in de MM en heb woensdag een afspraak bij de gyn staan! Ik krijg dan de uitslag van mn bloedonderzoek! Schijnt te zijn dan ik niet elke maand een eisprong heb!
Mijn man moet medio april zn soldaatjes weer inleveren! Ik hoop op goed nieuws dit keer.
PS Ik heb je namen ook in het Arabisch geschreven!
IK leef met je mee, ik hoop dat je insa allah gauw verblijd wordt met je zwangerschap! Als jij niet elke maand eisprong hebt, dan moet jij waarshijnlijk Clomid slikken, heeft mijn vriendin ook gehad en na een half jaar is het haar gelukt, hmdl! Insa allah krijg je deze keer goed nieuws!
Kan je goed arabisch schrijven? Zo zo knap! Bedankt!!!
:sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.