Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bezoek Schoonfamilie?

Pagina's : [1] 2 3

maroma
16-03-2007, 12:28

Slm dames, Wat maken jullie klaar als je je schoonfamilie uitnodigt. Dus schoonouders, broers van je man en hun vrouwen. Ze zijn in totaal met 12 ongeveer en ik sta er alleen voor met mijn echtgenoot. Maken jullie 1 bord of 2 borden dus eerst kip en dan vlees of gewoon 2 kippen omringd met kefta? Ik weet het echt niett!!!!

bollebuik
16-03-2007, 12:29
Slm dames, Wat maken jullie klaar als je je schoonfamilie uitnodigt. Dus schoonouders, broers van je man en hun vrouwen. Ze zijn in totaal met 12 ongeveer en ik sta er alleen voor met mijn echtgenoot. Maken jullie 1 bord of 2 borden dus eerst kip en dan vlees of gewoon 2 kippen omringd met kefta? Ik weet het echt niett!!!! dat gedoe van tweegangen menu's moet je afschaffen. boycotten!! maak een feestsalade en daarna een maaltijd. kip of vlees of vis, wat je wil.

sahab
16-03-2007, 12:31
Inderdaad grote bord met verschillende salades en daarna een hoofgerecht daarna thee met koekjes enz

Pipi1900
16-03-2007, 12:32
ik ben het met de dames eens. een salade en dan een hoofdgerecht. In mijn schoonfamilie is het echt anders. daar krijg je drie gerechten. voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Dus salade, dan kip en dan nog vlees of seffa erachteraan ofzo.

Saloua1978
16-03-2007, 12:33

Slm dames, Wat maken jullie klaar als je je schoonfamilie uitnodigt. Dus schoonouders, broers van je man en hun vrouwen. Ze zijn in totaal met 12 ongeveer en ik sta er alleen voor met mijn echtgenoot. Maken jullie 1 bord of 2 borden dus eerst kip en dan vlees of gewoon 2 kippen omringd met kefta? Ik weet het echt niett!!!! Kip omringd met kefta???

sahab
16-03-2007, 12:34
Kip omringd met kefta??? mischien bedoelt ze met ei

riffia_1980
16-03-2007, 12:35
3 menus vind ik ook wat overdreven. Meestal maak ik vlees en voor degene die het niet lusten kip ofzo. En een simpele salade erbij.

maroma
16-03-2007, 12:35
Ja shokran dames , ik was het al beetje van plan om het zo te doen , 2 grote borden met krabsla of tonijnsla en omringd met verschillende groenten. En dan misschien drie grote vissen omringd met kleine garnaaltjes en sharmiela en voor versiering gambas oftewel kippen met kefta. Klinkt het goed?

bollebuik
16-03-2007, 12:36
3 menus vind ik ook wat overdreven. Meestal maak ik vlees en voor degene die het niet lusten kip ofzo. En een simpele salade erbij. pech, eten wat de pot schaft. nee, als ik weet dat twee of drie man geen kip lust dan maak ik geen kip. vis of vlees. keuze zat ermee

bellydancefan
16-03-2007, 12:36
Ja shokran dames , ik was het al beetje van plan om het zo te doen , 2 grote borden met krabsla of tonijnsla en omringd met verschillende groenten. En dan misschien drie grote vissen omringd met kleine garnaaltjes en sharmiela en voor versiering gambas oftewel kippen met kefta. Klinkt het goed? Mijn man keek verlekkerd toen ik het vertelde. :hihi: Wat veel werk trouwens :eek: Ik heb mijn schoonfamilie bijna nooit op bezoek (wonen niet in Nederland), maar ehm, het was gewoon eten wat de pot schaft en mijn schoonmoeder kookte toen ze hier op bezoek was. :o

maroma
16-03-2007, 12:37
Ja hoor kippen omringd met keftaballetjes en olijven en lekkere saus kennen jullie het niet en je kunt het ook nog decoreren met gekookte eieren.

bollebuik
16-03-2007, 12:37
Ja shokran dames , ik was het al beetje van plan om het zo te doen , 2 grote borden met krabsla of tonijnsla en omringd met verschillende groenten. En dan misschien drie grote vissen omringd met kleine garnaaltjes en sharmiela en voor versiering gambas oftewel kippen met kefta. Klinkt het goed? ik zou dan voor de vis gaan. maar wel niet één bord plaatsen voor 12 man hé, doe twee borden. kip met kefta, nog nooit gegeten!!

maroma
16-03-2007, 12:38
Belledancefan, jullie zijn ook uitgenodigd hoor!!!

bellydancefan
16-03-2007, 12:38
Belledancefan, jullie zijn ook uitgenodigd hoor!!! Ow, wat lief. :kus: :kus:

maroma
16-03-2007, 12:39

ahahaha neen bollebuik en me hier dan belachelijk maken zeker no way ahhaha. Néén 1 bord voor mannen met 2 grote vissen en voor vrouwen maar 1 vis is meer als genoeg hoor.

Pagina's : [1] 2 3