Bekijk originele versie : Hulp gezocht! Belangrijk!
bellydancefan
16-03-2007, 10:55
Goedemorgen dames,
Ik zoek jullie hulp voor iemand anders hier op DWVDMV. Waarschijnlijk zullen een aantal mensen zich wel herinneren dat er een topic van bijna 20 pagina's was waarin een lid vertelde over haar man. Ze wilde weg bij haar man, maar het ging allemaal erg moeizaam.
Wat mij toen opviel, is dat iedereen zo graag wilde helpen, een luisterend oor bieden en zelfs financiële hulp aanboden. Aangezien zij geen topic meer durft te openen (vanwege meekijkers),wil ik hier alsnog een support-topic starten.
Sowieso heeft ze vragen over hoe ze haar scheiding aan moet pakken, zoekt ze woonruimte etc., maar ik zou het ook fijn vinden als we hier ook bemoedigende woorden neerzetten. Dan wordt ze toch gesteund, al is het via een topic van een ander.
Ik hoop dat jullie weten wie ze is en hier alsnog mee willen helpen. Het zou heel erg goed doen. :kus: :kus:
bellydancefan
16-03-2007, 10:55
Ow ja, ze zoekt woonruimte voor onbepaalde tijd voor een normale huurprijs. Woonruimte zoekt ze in de volgende steden:
Omgeving Utrecht, Rotterdam, Heemstede, Hoofddorp, Weesp, Purmerend, Leiden, Den Haag. Kortom vanaf A'dam binnen een straal van 70 km.
Misschien zijn er nog meer gescheiden moeders met kinderen die ergens haar kunnen helpen.
een_marokkaanse
16-03-2007, 10:56
:goedzo:
Subhana-allah vannochtend dacht ik nog aan haar. Vroeg me af hoe het nu met haar ging.
HoneyBee
16-03-2007, 10:57
Het is altijd vreselijk om te lezen dat vrouwen dit allemaal door moeten maken. Daarom wens ik haar sabr en veel sterkte met alles wat komen gaat. Hou je sterk meid en laat je niet gek maken. Doe wat je denkt dat goed voor je is en volg je hart.
bellydancefan
16-03-2007, 10:57
Het gaat dus niet zo goed met haar. Hij heeft haar ernstig in de steek gelaten (nou ja, dat deed hij altijd al), maar ze wil dus heel graag hulp om verder te komen.
bellydancefan
16-03-2007, 11:00
Hier nog een bericht die ze zelf heeft geschreven een beetje aangepast:
Urgentie krijgt ze pas als ze een jaar bij een psychiater heeft gelopen. Als hij niet meewerkt kan de echtscheiding de toewijzing van hun huidige woning aan haar minimaal 1 jaar duren. Getrouwd blijven voor de nederlandse wet is geen optie, ze wordt afgerekend op 2 salarisen terwijl ze maar van haar salaris leven en de zijne verbrast wordt door hem.
het is heel moeilijk voor haar om die stap te nemen maar waarom heeft ze geen maatschappelijk werk niet in de hand genomen.
zij helpen ook heel goed .
ik hoop echt voor haar dat het goedkomt met haar en dat ze ergens anders opnieuw kan beginnen met haar kindje
tangawia82
16-03-2007, 11:01
:o
dit is veelste duur..
tangawia82
16-03-2007, 11:01
en direct wonen?
tangawia82
16-03-2007, 11:02
ze kan ook op woningnet kijken en bij vrij sector...dan kan ze al heel snel een huis krijgen
bigmomma25
16-03-2007, 11:03
Hartverscheurend om keer op keer te zien wat voor lullen mannen zijn. Harteloze beesten. Ik wens je heel erg veel sterkte. Als je een luisterende oor wil dan kun me pmen.
bellydancefan
16-03-2007, 11:03
Vrije sector is ook erg duur.
Heb je linkjes, is gemakkelijker. :)
HoneyBee
16-03-2007, 11:05
Anders kan ze via direct wonen zoeken naar een woning. Je kunt je daar inschrijven voor een woning en als je wat passends ziet kun je meteen gaan kijken. Diegene die het eerst tekent voor de woning krijgt het huisje.
http://www.directwonen.nl/huurwoningen/direct-huren.html
HoneyBee
16-03-2007, 11:06
ze kan ook op woningnet kijken en bij vrij sector...dan kan ze al heel snel een huis krijgen
Dat zijn vrij dure woningen.
bigmomma25
16-03-2007, 11:09
wat is nie duur volgens jou?
700 euro is zekers duur voor een alleenstaande moeder. Normaal is maximaal 500 euro.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.