Bekijk originele versie : Stel je bent getrouwd en wordt verliefd op iemand anders?
Je bent gelukkig vertrouwd maar opeens komt er een hele aantrekkelijke vrouw/man in je leven waar je helemaal gruwelijk verliefd op wordt? Die vrouw/man schijnt ook nog eens mega-gevoelens voor jou te hebben! Wat doe je dan?.
geen contact meer met hem hebben :)
Hanaetje
01-09-2003, 12:27
Ik zal zien of mijn gevoelens voor die ene man wel echt zijn of dat dat gewoon zo'n soort...."verliefdheidje wegens z'n uiterlijk ", there is more ya know...:D
En kijken wie het belangerijkste is.....Mijn man die ik al jaren ken , waar we al veel hebben meegemaakt , degene die ik "dacht" men ware zou zijn....waar ik zei " ik hou van je "....degene die miss al de man is van men kind(eren)
Of de aantrekkelijke man die in men leven is binnengewaaid??
Ik denk dat men keuze snel zou gemaakt zijn.....
Thalla
Hanae
Shahinez
01-09-2003, 12:27
Dat is de shitaan,dat is gewoon pure verleiding .. hoe kun je verliefd worden op iemand als je die nog niet eens kent ... dat is pure lust,je ogen vinden haar/hem mooi ... maar vergeet niet dat er iemand thuis zit,en gelukkig is dat zij/hij met jou is getrouwd ... hij/zij is je leven,zij/hij heeft gekozen om voor altijd bij je zij te zijn ... en oud wilt worden met jou ...
Sow,ga je dit allemaal risceren voor gewoonweg LUST?
C_warrior
01-09-2003, 12:48
Ik heb geen verleiding voor andere vrouwen
Het kan me niet schelen hoe leuk ze zijn of mooi en sexy
je hebt een vrouw die van je houdt en om je geeft en die altijd voor je is
blijer kan je niet wezen waarom zou je voor fysieke gevoelens gaan waar geen diepte in zit? ik ben fase allang voorbij
missarmani
01-09-2003, 13:05
Origineel gepost door chabab
Ik heb geen verleiding voor andere vrouwen
Het kan me niet schelen hoe leuk ze zijn of mooi en sexy
je hebt een vrouw die van je houdt en om je geeft en die altijd voor je is
blijer kan je niet wezen waarom zou je voor fysieke gevoelens gaan waar geen diepte in zit? ik ben fase allang voorbij
JOU NOEM IK NOU EEN ECHTE MAN!! als iedereen er zo over dacht zouden we allemaal lang en gelukkig leven. :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
SweetRose
01-09-2003, 13:09
Waarom zou k verliefd worden als k al dolverliefd ben op MIJN man....
Geen haar op mijn hoofd denkt eraan om ooit verliefd te gaan worde op iemand anders...
MAAR mocht dat ooit gebeuren dan zou k 'm negeren en echt ontwijken...
Maar ik word al zo moeilijk verliefd dus..verliefd worden op iemands uiterlijk zal k nooit worden...:)
:D
C_warrior
01-09-2003, 13:11
Origineel gepost door missarmani
JOU NOEM IK NOU EEN ECHTE MAN!! als iedereen er zo over dacht zouden we allemaal lang en gelukkig leven. :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Thanx :o
Dat is heel lief van je :)
Oem_Lena
02-09-2003, 12:01
Ik zou nooit verliefd worden op een andere man
LQwaad4life
02-09-2003, 12:05
ik neem ze alle twee
Bachelorette
02-09-2003, 12:11
Origineel gepost door LQwaad4life
ik neem ze alle twee
why didn't this surprise me
Ik zou niets doen, ik negeer hem en neem afstand van hem.
mijn man is nr 1
divalatifa
02-09-2003, 12:16
Allah vragen om vergeving
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.