Bekijk originele versie : EU verbreekt banden met Arafat niet!
EU verbreekt banden met Arafat niet
Bron: Belga
1/9/2003 07:35
TEL AVIV 01/09 (BELGA/AG) = De Europese Unie is niet van plan de banden met de Palestijnse leider Yasser Arafat te verbreken, hoe groot de Israëlische druk daartoe ook is.
Dat heeft de vertegenwoordiger voor het Europese Buitenland- en Veiligheidsbeleid, Javier Solana, zondag verklaard.
Tijdens een bezoek aan Israël zei hij dat de Europese Unie haar beleid tegenover Arafat niet zal veranderen. (DWM)
De moordenaarshanden van Sharon "jeuken" maar Arafat blijft de nagel aan zijn doodskist :D !!!
:zwaai: Sword
Origineel gepost door jacko
Een Europa-vriendelijke post?!
Gaat het met je Sword?
Europa voert al een hele poos een pro-Arafat beleid hoor, zij strijken daarmee recht in de haren van Bush en Sharon die al een tijdje proberen om Arafat te liquideren zonder succes trouwens!
Origineel gepost door jacko
I know, dacht alleen dat alles boven en ten westen van Casablanca voor jou de enemy is...
excuses... :zwaai:
Europa (vasteland) heeft haar lessen geleerd uit het verleden, men kan met militaire hand absoluut niets bewerkstelligen in landen die men wilt overheersen, nu moeten de VS deze les nog geleerd krijgen en de wereld kan eindelijk eens naar een periode van rust en wederzijds respect gaan.
P.S: je hoefde geen excuses aan te bieden hoor, ieder heeft zijn eigen mening en een andere kijk op deze aardkloot !
Origineel gepost door bezoeker99182
De rust en het respekt van de huidige achterlijke landen ?
Sadaam en kornuiten schijnen jouw lessen nog steeds niet geleerd te hebben, evenals de bommetjesmakers en de zichzelf-laten-ontploffers.
Je oversimplificeert een beetje...
Europa is gewoon laf omdat het een gatenkaas is.
In de arabische wijk in Parijs durft de franse politie bijvoorbeeld al nauwelijks meer op te treden. Uiteindelijk zal de oplossing gedwongen spreiding zijn, omdat de fransen dit op termijn nooit zullen accepteren. Ik voorzie hier nog wel wat veldslagen (de moeder van alle gedwongen verspreidingen).
Europa heeft inderdaad lessen geleerd uit het verleden en dat is dat men met militaire hand wel degelijk een hele hoop kan bewerkstelligen maar dat een oorlog op meerdere fronten tegelijk vaak een probleem oplevert. Het waren niet de dappere vrijheidsstrijders die het kolonialisme hebben overwonnen. Het door de 2e werledoorlog uitgeputte Europa stelde gewoon even niet zoveel meer voor.
Maar Europa gaat ook lessen leren uit het heden.
Bijvoorbeeld een nieuwe les over wat een 5e colonne ook al weer is.
een 5e colonne? hebben we hier te maken met een adept van het nazi-regime? ben jij ook zo'n "bruine" rat die uit de riolen van de geschiedenis komt gekropen en doodgaarne de "bruine" pest wilt verspreiden?
Europa kreeg gewoon zijn verdiende loon, dat de europese landen elkander begonnen uit te moorden was voor de bevolkingen die onder het "juk" van deze landen leefden gewoon een godsgeschenk en het startsein voor een bevrijdingsoorlog die helaas niet altijd resulteerden in een bevrijding maar in een door door deze landen in het zadel geholpen dictatuur die heden ten dage nog steeds voorduurt.
Jouw heimwee naar gedwongen deportaties verhullen nauwelijks jouw onverholen racisme en voor snertfiguren als jij heb ik dan ook maar één boodschap : BEN IK BLIJ DAT PIMMETJE AAN FLARDEN IS GESCHOTEN :D
Origineel gepost door bezoeker99182
Pimmetje is aan flarden geschoten vanwege zijn denkbeelden over hoe de mens met dieren om dient te gaan.
Verder ben ik geen bruine rat en niet voor gedwongen deportatie.
En dat een groot aantal muslims zich wel degelijk gedraagt als een 5e colonne staat buiten kijf.
Misschien is vrijwillige deportatie een optie. Maar ja wie gaat er nou uit zichzelf op zoek naar een beter leven in een van die ***-landen, ja toch ?
de gemiddelde nederlandse marokkaan zou daar binnen een half jaar nog maar 1 hand hebben, 1 voet en een flink aantal gaten in zijn kop van al dat stenigen.
wannabeearabier ?
Om te stellen dat Pimmetje alleen vanwege zijn standpunt over het dierenwelzijn is vermoord, getuigt van een wansmakelijke poging om de eigen "vuile was" niet buiten te hangen!
Volgens mij ben je wel een bruine rat hoor! Iemand die een groep medeburgers stigmatiseert met benoemingen als "een 5e colonne" en vrijwillige deportatie een optie vind, kan ik alleen maar in het (schijt)hokje van een RACIST plaatsen !
De gemiddelde nederlandse marokkaan is hier GEBOREN en heeft na een haf jaaar zoeken nog steeds geen JOB en een flink aantal K.UT discriminaties meegemaakt !!!
Neo-Nazi?
Origineel gepost door bezoeker99183
als je je opstelt als een paardenlul, dan wordt je behandelt als een paardenlul, snap je dat ?
en al die wereldse haast waar ze teveel last van hebben. het materialisme is wat te belangrijk voor ze.
Mag je even herinneren aan het volgende mopje ..
Abdulletje vraagt aan zijn vader 4 gulden, waarop zijn vader zegt ...
Waaat ? vier gulden ?
Ik heb geen drie gulden.
Wat moet jij met twee gulden ?
Hier heb je een gulden en delen met je broertje.
En ondertussen koopt ie nog even een nieuwe bus.
hebben de chinezen dit probleem ?
hebben de hindoestanen dit probleem ?
hebben de turken dit probleem ?
Maar de marokkanen dan ? hebben problemen met iedereen.
Ze doen net alsof het alleen om kaasjes gaat, maar de werkelijkheid is anders:
marokkanen hebben gewoon een probleem met iedereen die anders denkt dan henzelf.
Ze slaan ook net zo makkelijk hindoestanen, turken, antillianen, surinamers en molukkers en echt niet alleen kazen.
Zij discrimineren werkelijk niet, want zij zijn in oorlog met de rest van de wereld en alle andere culturen.
Aan wie zouden die f.ucking problemen nou eigenlijk liggen ?
over nazi's gesproken
vergelijk die ex-grotbewoner k.u.t - berbers in nederland nou niet met de joden, want die waren bezig met hun eigen zaken, hadden goede opleidingen in plaats van een dure auto en maakten muziek en zo en deden ook veel aan kunst en cultuur.
Als ik jouw povere relaas lees, lijkt het meer alsof je wel eens met je paarden-gezeik hardhandig in aanraking bent gekomen met een marokkaan en dat je toen zwaar het onderspit heb gedelfd!
de frustatie druipt van het scherm jongen en ik heb ook een mopje voor jouw: Waarom kreunt een kaaskopje als ie klaarkomt? Omdat het uit zijn eigen zakje komt!!
even voor uwer informatie: er zijn ook heel veel meldingen van discriminatie gemeld door turken, hindostanen, surinamers, chinezen want een racist maakt geen onderscheid! SNAP JE DAT?
Het materialisme is één van de stuwende krachten achter deze consumptie-maatschappij domoor, of dacht je dat alleen marokkanen daar onderhevig aan zijn?
dat je de joden in jouw povere relaas vermeld als het summum(toonbeeld) van integratie is gewoonweg degoutant, zeker als je het verleden(40-45) erbij neemt! Vergeet evenwel niet dat vele berber-koningen is het Islamitisch Spanje van weleer de joden en de christenen kunst en cultuur hebben bijgebracht! niet slecht voor een stelletje ex-grotbewoners hé !!!
Origineel gepost door sword
Als ik jouw povere relaas lees, lijkt het meer alsof je wel eens met je paarden-gezeik hardhandig in aanraking bent gekomen met een marokkaan en dat je toen zwaar het onderspit heb gedelfd!
de frustatie druipt van het scherm jongen en ik heb ook een mopje voor jouw: Waarom kreunt een kaaskopje als ie klaarkomt? Omdat het uit zijn eigen zakje komt!!
even voor uwer informatie: er zijn ook heel veel meldingen van discriminatie gemeld door turken, hindostanen, surinamers, chinezen want een racist maakt geen onderscheid! SNAP JE DAT?
Het materialisme is één van de stuwende krachten achter deze consumptie-maatschappij domoor, of dacht je dat alleen marokkanen daar onderhevig aan zijn?
dat je de joden in jouw povere relaas vermeld als het summum(toonbeeld) van integratie is gewoonweg degoutant, zeker als je het verleden(40-45) erbij neemt! Vergeet evenwel niet dat vele berber-koningen is het Islamitisch Spanje van weleer de joden en de christenen kunst en cultuur hebben bijgebracht! niet slecht voor een stelletje ex-grotbewoners hé !!!
sword .... ik prijs jouw pogingen om die leeghoofd jouw standpunten duidelijk uit te leggen ..maar de moeite is zeer tevergeefs .....je kunt net zo goed praten tegen een muur ..en dan heb je nog eerder kans dat de muur jou zal begrijpen
[QUOTE]Origineel gepost door bezoeker99183
[B]
Abdulletje vraagt aan zijn vader 4 gulden, waarop zijn vader zegt ...
Waaat ? vier gulden ?
Ik heb geen drie gulden.
Wat moet jij met twee gulden ?
Hier heb je een gulden en delen met je broertje.
En ondertussen koopt ie nog even een nieuwe bus.
hebben de chinezen dit probleem ?
hebben de hindoestanen dit probleem ?
hebben de turken dit probleem ?
Waar kan jij afleiden dat het om Marokkanen gaat? Wacht, ik maak het wat ander voor je....
Chintok vraagt aan zijn vader 4 gulden, waarop zijn vader zegt .....
Hindoe vraagt aan zijn vader 4 gulden, waarop zijn vader zegt....
Turkie vraagt aan zijn vader 4 gulden, waarop zijn vader zegt ....
Maar de marokkanen dan ? hebben problemen met iedereen. Ik heb problemen met niemand, maar heb wel een probleem met het feit dat mensen, sorry voor mij "ongeletterde boeren" redeneren zoals jij!!!!!
Gegroet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.