Bekijk originele versie : Bin Laden smeedde plannen voor biologische aanslag
Bin Laden smeedde plannen voor biologische aanslag (Newsweek)
Bron: Belga
31/8/2003 18:35
WASHINGTON 31/08 (BELGA/AG) =
De leider van het terreurnetwerk al-Qaïda, Osama bin Laden, heeft in april op een "terroristentop" plannen onthuld voor een aanval met biologische wapens, zo staat in het nummer van het
blad Newsweek dat maandag verschijnt.
"De volgende coup van Osama zal ongelooflijk zijn", zei een hoge
functionaris van de Taliban tegen het blad. "Zijn prioriteit is het
gebruik van biologische wapens", aldus deze bron die zei dat al-Qaïda over dergelijke wapens beschikt.
De terreurorganisatie houdt zich momenteel bezig met de vraag hoe die wapens te transporteren en te verspreiden.
Volgens door Newsweek aangehaalde functionarissen van de Taliban is de "terroristentop" door Bin Laden in april eorganiseerd in de bergen van Afghanistan, na de val van de Iraakse president Saddam Hoessein. (LVR)
Het bewijs dat de oorlog van Bush tegen het terrorisme hopeloos achter de feiten aanloopt en op de koop toe miljarden dollars nutteloos verspilt !!!
:zwaai: Sword
Ik vraag me af of dit waar is, en als het al waar is, waarom ze zo ondiscreet zijn geweest met hun info zodat het is uitgelekt naar de media.
Als je het mij vraagt is dit een of een verzinsel van Amerika om het strijdvuur van eigen volk aan te wakkeren.
Of wel, een actie van Al Qaida om angst te wekken bij de vijand....
We'll never know...
Origineel gepost door Mo_Marmita
ja, dat zou ook heel goed kunnen, ja klopt, ik denk dat het eerder is dat amerika het strijdvuur wil aanwakkeren, want, je ziet steeds meer amerikanen protesteren tegen de oorlogen die gevoerd worden. Maar, als de info waar is, dan wil al-qaida zijn vijand zeker bang maken, hoe willen ze die wapens gebruiken??
het zijn tog hele grote bommen die met vliegtuigen moeten worden gedropt?? of heb ik het verkeerd?? amerika is nu zo goed beveiligd dat dat niet meer gaat lukken denk ik, ze zien alles op kilometers afstand met radars en sattelieten.
Ik zou het ook niet weten, maar als ze het zouden doen weet ik zeker dat ze geslepen genoeg zijn om deze actie op een slimme(Slinkse) manier te plannen!
Jaa!! Dat van Ali Chemicali was me ook al opgevallen, ze zeiden dat ie dood was, en toen zeiden ze weer dat ie weer was opgepakt(???)
Een lijk oppakkken? Knap van ze!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.