Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hier gaan we weer met een taboe onderwerp

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

chinwiya
15-03-2007, 16:16

salaam elikoem wou jullie vragen hoe jullie jullie schaamstreek aanpakken met wat onthaar je het scheermes vind ik persoonlijk niet goed aangezien het meteen teruggroeit en mijn huid er volledig van ontsteekt wel denk ik aan het harsen zijn er hier die het harsen of nog op een andere manier doen ik weet dat dit taboe lijkt en niemand dan durft te reageren maar dit is verplicht in de islaam en in de islaam bestaat er geen taboes dus laat ff die taboe gevoel opzij en help je sis :maf2: :goedzo: alvast bedankt

__Salima__
15-03-2007, 16:45
Ja je hebt groot gelijk. Ik durf wel;) Ik scheer mezelf qua schaamstreek, bij mij groeit het niet snel aan en ontsteekt ook niet en harsen doet een vriendin van me ik niet. dus sorry kan je verder niet erg veel helpen. Hoop dat er andere meiden zullen reageren:D Liefs Salima

Likaas
15-03-2007, 16:49
Hoi Chinwiya klopt het dat het scheren van de lichaamsdelen haram is? dit hoor ik van ouderen vrouwen:hadj:

chinwiya
15-03-2007, 16:50
Ja je hebt groot gelijk. Ik durf wel;) Ik scheer mezelf qua schaamstreek, bij mij groeit het niet snel aan en ontsteekt ook niet en harsen doet een vriendin van me ik niet. dus sorry kan je verder niet erg veel helpen. Hoop dat er andere meiden zullen reageren:D Liefs Salima ooh wat leuk voor je dat het niet ontsteek en niet snel aangroei was het bij mij maar zo het ontsteekt keer op keer en nu vraag ik me af hoe het gaat met harsen :confused: je moet haar dat eens vragen hoe ze dat doet ze gaat wss denken van huihhhhhhh :eek: wat vraag jij me nou maar zou leuk zijn moest iemand me er wat raadgevingen zou geven :p

chinwiya
15-03-2007, 16:59

Hoi Chinwiya klopt het dat het scheren van de lichaamsdelen haram is? dit hoor ik van ouderen vrouwen:hadj: neen want de profeet heeft in een betrouwbare hadith gezegd dat je MINIMAAL eens per 40 dgn je haren (schaapmhaar okselhaar) zou moeten verwijderen, alsmede je nagels knippen.

chinwiya
15-03-2007, 17:01
Hoi Chinwiya klopt het dat het scheren van de lichaamsdelen haram is? dit hoor ik van ouderen vrouwen:hadj: maarde profeet saw vervloekt wel de vrouwen die hun wenkbrouwen epileren zo ook een andere vrouws wenkbrouwen epileren en de vrouwen die hun lichamen tatoeren en andere vrouwens lichaam tatoeren en degene die vals haar aan zijn eigen haar toevoeg dus zoals nu genaamd exstentions fso iets!

Miiej
15-03-2007, 17:16
hallo dames ik scheer het gewoon met scheermesje die speciaal voor vrouwen, maar ik vind dat die niet scherp zijn moet er 10 keer overheen voorda het weggaat drm pik ik altijd die van mijn man :#:P die haalt alles weg in 1 keer krijg er alleen wel ontzettende jeuk van:S

bruwnette
15-03-2007, 17:19
ik doe met ontharingscreme, egt irritant, maar moet wel

chinwiya
15-03-2007, 17:26
jullie scheren allemaal en ja dat van jeuk ken ik en vooral dat van irritatie das de reden waarom ik het niet doe in het begin is het allemaal goed maar na een paar uur begin de jeuk en de irritatie overdreven end it telkens dus bij mij heeft het niet veel te maken met verkeerde scheermes maar met een overgevolige huid dus zal ik willen harsenmaar heb het al eens geprobeerd en was een ramp aangezien de wasstrips zo groot waren etc pffffffffffffff vreselijk is allemaal zo moeilijk daarzo maar ja we moeten lijden om er mooi uitzien zekers ;) alesinds hoop ik dat er nog zijn die al hebbe geharst etc end ie me er raad mee kunne geven ;)

bruwnette
15-03-2007, 17:32
jullie scheren allemaal en ja dat van jeuk ken ik en vooral dat van irritatie das de reden waarom ik het niet doe in het begin is het allemaal goed maar na een paar uur begin de jeuk en de irritatie overdreven end it telkens dus bij mij heeft het niet veel te maken met verkeerde scheermes maar met een overgevolige huid dus zal ik willen harsenmaar heb het al eens geprobeerd en was een ramp aangezien de wasstrips zo groot waren etc pffffffffffffff vreselijk is allemaal zo moeilijk daarzo maar ja we moeten lijden om er mooi uitzien zekers ;) alesinds hoop ik dat er nog zijn die al hebbe geharst etc end ie me er raad mee kunne geven ;) k heb een keer geprobeerd te harsen daaro, maar het trekken gaat heel moeilijk,want het is een heel gevoelig plek en je kan niet hard trekken of je moet je huid rondom egt stevig vasthouden, het trekken mislukte soms bij me , en dat doet auw .. maar hangt ervan af hoeveel je hebt, want rondom mn "..." hars ik gewoon, en egt dat kleine stukje op mn ".." laat ik wel voor om te ontharen met creme, ziet er niet zo lelijk meer uit als je rondom harst .. want op dat plekje heeft iedreen :)

KrOelenbOl__
15-03-2007, 18:11
Ik heb gehoord tegen rode bultjes ofzo en geirriteerde huid moet je talkpoeder doen.

ArabicGirl
15-03-2007, 18:17
je moet niet tegen de haar groei scheren daardoor krijg je jeuk en rode plekke etc je moet met de haar mee schere:D

meknessia86
15-03-2007, 18:45
Voorheen scheerde ik het, maar het gaat dan ontzettend veel jeuken!!!!!!! pffffffff :maf2: Harsen durf ik niet, oksels vind ik al pijnlijk laatstaan daar........

Miiej
15-03-2007, 18:58
jaaaa met de haren mee maar het lijkt dan net alsof het niks mee neemt haha jaa ik doe het absoluut nie om het mooi te laten echt puuurr voor hygiene vind het best smerig als het een BOS vol is haha maar ontahringscreme helpt nie bij mij voor daaronder.. denk dat het licht aan de stevige haartjes.

laila22ziani
15-03-2007, 19:39

maar kan je het ook met een ontharingscreme weg halen? welke merk is goed dan. ik dacht dat het niet kon wordt het niet meer dan?.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8