Bekijk originele versie : Wie van jullie heeft last van lang haar
beni_girl
01-09-2003, 00:43
vooral met het wassen, hang je helemaal achterover :(
ik ben er gelukkig nu van af. heb ze geknipt, mijn hoofdje kon er niet meer tegen :D
hahha ja man ik had ook last van lang haar en ik heb het ook lekker geknipt, afgelopen donderdag. Best wel een op luchting maar aan de andere kant heb ik er ook wel spijt van. Hah jij stijl krullen,golven
doei doei :zwaai:
EmiR_Soltan
01-09-2003, 04:08
Origineel gepost door beni_girl
ik ben er gelukkig nu van af. heb ze geknipt, mijn hoofdje kon er niet meer tegen :D
Vroeger had ik lang haar :D
Maar nu niet meer :)
beni_girl
01-09-2003, 11:14
ik had lang krullend haar, was echt een ramp, in 1 week had ik 10 kammen nodig, ze waren allemaal afgebroken :o
maar nu heb ik er maar 2 nodig :D
een jongen met lang haar :ego:
hahaha ja man ik weet hoe erg krullen kunnen zijn ik had ze namelijk ook nou ik heb ze nu ook nog maar heb je nie gemerkt dat ze nu heel anders zijn dan hoe het eerst was?
beni_girl
01-09-2003, 11:19
hoe anders :confused: ze zijn nog steeds hetzelfde, nu mijn haren korter zijn, zijn de krullen ook wat kleiner geringd, echt erg :jammer:
Waarom heb ik geen stijl haar :huil:
:verdriet:
hahha miskina meen je dat nee mijn krullen zijn nu groter en mooier al zeg ik het zelf mijn haar ziet er nu veel gezonder uit dan eerst heb jij die ervaring niet?
beni_girl
01-09-2003, 11:24
ik weet het niet :( de rullen zijn zo klein, vroeger waren ze ook mooi en groot, en heel lang, net over mijn billen :o maar nu :verdriet:
Maar toch je moet blij zijn met wat je van Allah swt hebt gekregen
tot hoe kort heb je het nu?
TwinkleEye_19
01-09-2003, 16:29
Origineel gepost door beni_girl
Ik weet precies wat je bedoelt..
Ik had ooit zo'n 1 meter 20 lang stijl dik haar...misschien wel mooi maar ramp met wassen en drogen...
Vooral als je net je haar hebt gewassen en dan wilt gaan slapen duurt het eeuwen voordat het droog is, en als je het los hang wanneer je gaat slapen, komt het over je heen...
Ik het vorig jaar in laagjes tot net over m'n schouders geknipt en ik kan je zeggen, Ik heb er geen Minuut spijt van gehad!
HEERLIJK! MAKKELIJK! En MOOI!
mijn haar is wel lang maar het krult zo erg dat het tot me schouders :( ongeveer komt :( ik wil langerr het is als k het stijl doe net boven me billen maar k stijl het nooit is vet slecht valt me haar helemaal af
2Smart4u
01-09-2003, 18:38
heb nog steeds erg lang haar...........en dat is zooo lekker inde winter....
kan er zo goed achter verstoppen ook :)
heb er gelukkig niet veel last van....t kammen is dan wel een JARENPLAN en wassen is ook een RITUEEL van hier tot tokio, maar knippen??? NEEEEJ :D
beni_girl
01-09-2003, 21:41
Origineel gepost door peelo7
tot hoe kort heb je het nu?
ze zijn nu precies op mijn schouders, maar ze groeien zo snel, in 3 weken had ik ze weer precies hetzelfde
Samiralover15
02-09-2003, 19:25
Dan weer knippen...
Ik had ook heel lang haar en heb het tot mijn
schouders geknipt en gelukkig heb ik geen krullen...
Maar ik draag toch hoofddoek dus maakt niks uit...
beni_girl
02-09-2003, 21:05
Origineel gepost door Samiralover15
Dan weer knippen...
Ik had ook heel lang haar en heb het tot mijn
schouders geknipt en gelukkig heb ik geen krullen...
Maar ik draag toch hoofddoek dus maakt niks uit...
Dat is wel waar :( als je hoofddoek draagt heb je nergens last van, ik draag het nog niet, en wil het ook nog niet dragen, maar inshallah komt wel.....ook al mag ik het niet zeggen........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.