Bekijk originele versie : arme zenji
f_mouslima2
15-03-2007, 11:42
Gister met mn zenji naar speeltuintje.. zij lekker spelen met buurmeisje .. glijbaan wipwappen enz..
racet er opeens n 6 jarige op n te hoge fiets met 120km voorbij en rijdt haar ondersteboven:( :moe:
geen ouders van zoonlief te bekennen.. en hij was zich nog kapot geschrokken ook.. dus ik 2 kids troosten:moe:
..zenjabiel nu dikke buil op voorhoofd en blauwe oog.. :jammer:
Sommige ouders zouden beter op hun nageslacht moeten letten.. ook op speelplekken!!
wittewarda
15-03-2007, 11:45
hbiba meskiena! Geef haar maar een knuffel en een kusje op haar buil van mij
gelderse
15-03-2007, 11:45
Meid je hebt helemaal gelijk.
Ik hoop dat de kleine de schrik al te boven is.....
power_girl
15-03-2007, 11:47
ziellig voor allebei voor je dochter en ook voor die andere jonge die zo geschrokken is...sommige ouders zijn druk met andere dingen...!! vooral als ze bekenden tegen komen dan vergeten ze alles zelfs hun kids...maar gier incha allah.!!!
f_mouslima2
15-03-2007, 11:53
hbiba meskiena! Geef haar maar een knuffel en een kusje op haar buil van mij
doe ik! shokran!
f_mouslima2
15-03-2007, 11:59
Meid je hebt helemaal gelijk.
Ik hoop dat de kleine de schrik al te boven is.....
ik irriteer me hier altijd aan als ik in speeltuinen zit met de kleine! zo onverantwoordelijk hoe sommige ouders zich gedragen !
elhamdolillah wel.. ze is wel hangerig en wil heel de tijd bij mij op schoot.. en zegt de hele tijd mama.. didi..hadi .. fies.. (ze3ma pijn door deze fiets :nerd: )
schatje26
15-03-2007, 12:01
Gisteren ook mijn kleintje ze ging achterste voren van de glijbaan glijden en is daarbij ongelukkig gevallen op haar kin, ze heeft een flinke schram op haar kin en het heeft gebloed! Dit is op de naschoolse opvang gebeurd dus ik was er niet bij om haar te troosten :jammer:
Sibel_flower
15-03-2007, 12:09
Ohh meskina.. Heb je niet na vraag gedaan in de buurt om er achter te komen waar zijn ouders wonen.. Wat een rotkind zeg en ook niet uitkijken ook nog....En ook nog een 6 jarige op een grote fiets alleen mijn dochter is ook 6 jaar maar mag echt niet alleen fietsen hier in onze buurt now way...
bigmomma25
15-03-2007, 12:13
oh gossie hbiba wat erg. Beterschap, maykoen gheer elgeer inshAllah.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.