Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoek maar toch make-up..............

Pagina's : [1] 2 3

SwEeT_ShOrTy
31-08-2003, 22:46

En niet getrouwd he! Wat vinden jullie daarvan? en meisjes die zowieso met of zonder hoofddoek make-up dragen?

Corleone
31-08-2003, 22:48
Sexy :hihi:

Bachelorette
31-08-2003, 22:49
je hebt er helemaal niks aan als je het hier op het forum zet vind je het erg, loop dan naar haar toe en zeg wat je ervan vindt... sjeesssss

faizatunisia
31-08-2003, 22:50
Ok ben van mening dat het niet aan ons is om elkaar te be of veroordelen. Naar mijn mening ben je geen betere of slechtere moslima als je make up draagt en een hijab, dan heb ik het natuurlijk niet over een plamuurlaag. Het feit of iemand grtrouwd is maakt voor mij geen enkel verschil. In mijn vreinden kring zitten allerlei verschillende soorten moslima's sommige practiserend en andere niet en wij respecteren elkaar ook in het dragen van make up

s_soumaya18
31-08-2003, 22:58

helemaal gelijk mmeissie ik begrijp m ook niet hoor ook al ben je getrouwd je mag geen make upppp buiten doen wel binnen voor je mannetje ah jah laat ze maar allah swt weet en ziet alles boeit me niet zo, als ik het maar goed doe toch? xxxxx nadia

achie25
31-08-2003, 22:59
Origineel gepost door faizatunisia Ok ben van mening dat het niet aan ons is om elkaar te be of veroordelen. Naar mijn mening ben je geen betere of slechtere moslima als je make up draagt en een hijab, dan heb ik het natuurlijk niet over een plamuurlaag. Het feit of iemand grtrouwd is maakt voor mij geen enkel verschil. In mijn vreinden kring zitten allerlei verschillende soorten moslima's sommige practiserend en andere niet en wij respecteren elkaar ook in het dragen van make up Als je het over DE islam hebt praat dan niet over verschillende soorten moslim(a)s.. Allah heeft maar 1 soort moslim geschapen. En mensen die niet praktiseren zijn geen moslims... Dit even buiten de discussie over make-up

SwEeT_ShOrTy
31-08-2003, 23:01
Origineel gepost door faizatunisia Ok ben van mening dat het niet aan ons is om elkaar te be of veroordelen. Naar mijn mening ben je geen betere of slechtere moslima als je make up draagt en een hijab, dan heb ik het natuurlijk niet over een plamuurlaag. Het feit of iemand grtrouwd is maakt voor mij geen enkel verschil. In mijn vreinden kring zitten allerlei verschillende soorten moslima's sommige practiserend en andere niet en wij respecteren elkaar ook in het dragen van make up jah, natuurlijk, ik respecteer elke moslima. en ik laat iedereen ook hopelijk in zn waarde, maar ik heb tot nu toe geen goede argument gehoord over het dragen van make-up, want wat heb je er nou aan? een meisje met haar natuurlijk gezicht die Allah(swt) haar geschonken heeft, waarmee ze geboren is, vind ik persoonlijk reiner en veel mooier. maar dat is mijn persoonlijke mening. ik hoop dat ik hiermee niemand heb beledigd ofzo. ik geef hierbij alleen mijn mening, niks meer en niks minder! :)

Tweetylove
31-08-2003, 23:06
niemand is perfect :)

SweetRose
31-08-2003, 23:09
Wat bedoel je dan met make-up?? Bedoel je dan eyeliner ofzo?? want mascara alleen vind k ni erg dan..maar eyeliner of oogpotlood :jammer:

SwEeT_ShOrTy
31-08-2003, 23:12
Laat ik het anders formuleren! Dat men het dan misschien wel begrijpt. Voor iedere individu: Waarom draag je make-up?

SaMiax
31-08-2003, 23:19
ewa je hebt van die wijven dat gewoon overdreven make up doen (met en zonder hoofdoek) maar een beetje make up mag toch wel?? like mascara.. lipgloss.. en oogpotlood :o.. maar als je je gezicht vol gaat sminken met make up dan kan je net zo goed gaan solliciteren als Clown :rolleyes:

Bachelorette
31-08-2003, 23:45
ik droeg make-up omdat ik vond dat het me mooier maakte. ene keer naturel ander keer gothic-look bij wijze van. ik vond het leuk te experimenteren. sinds ik hijaab ben gaan dragen, doe ik heeeeel af en toe k7ol, maar dan is het meer een leftover van de n8 ervoor (maak ik mezelf op in de avond, was ik het af blijft er een beetje zwart rondom mn ogen)

Fitrah
31-08-2003, 23:47
Origineel gepost door MissAmani ik droeg make-up omdat ik vond dat het me mooier maakte. ene keer naturel ander keer gothic-look bij wijze van. ik vond het leuk te experimenteren. sinds ik hijaab ben gaan dragen, doe ik heeeeel af en toe k7ol, maar dan is het meer een leftover van de n8 ervoor (maak ik mezelf op in de avond, was ik het af blijft er een beetje zwart rondom mn ogen) En wat is de reden dat je dat doet

Bachelorette
31-08-2003, 23:51
ik deed het ;) omdat ik zoals ik al zei dat het me mooier maakte. ik voelde me zekerder in me vel, vond aandacht wel leuk allemaal. maar nu niet meer...af en toe maak ik me op wanneer ik thuis zit

Fitrah
31-08-2003, 23:52

Origineel gepost door MissAmani sinds ik hijaab ben gaan dragen, doe ik heeeeel af en toe k7ol, maar dan is het meer een leftover van de n8 ervoor (maak ik mezelf op in de avond, was ik het af blijft er een beetje zwart rondom mn ogen) Ik heb het over dit..dit doe je toch nog steeds

Pagina's : [1] 2 3