Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft the shining gezien??

Pagina's : [1] 2

chuckYou
31-08-2003, 21:50

wie heeft die film gezien??? :D en wat vond je er van??

MocroPrinsesje
31-08-2003, 21:51
ik vond hem egt DROOG!!!! Is die film met Jack Nicolson tog... egt droogheid:rolleyes:

chuckYou
31-08-2003, 21:53
Origineel gepost door MocroPrinsesje ik vond hem egt DROOG!!!! Is die film met Jack Nicolson tog... egt droogheid:rolleyes: k heb hem vanacht gekeken tot half 4 's nachts.....hij ging wel maar was ECHT niet eng....

Elhoub_girl
31-08-2003, 21:53
THE SHINING WAS EEN EN AL ENG MET DAT KLEINE *** JOCHIE HAHA hij gedroeg zich echt psyco

simpele_dame
31-08-2003, 21:55

Ik heb hem ook gezien en om eerlijk te zijn is het een van mijn lievelingsfilms. De enge sfeer in dat hotel kon ik bijna voelen en vooral het einde vond ik zenuwslopend! :)

chuckYou
31-08-2003, 21:56
Origineel gepost door simpele_dame Ik heb hem ook gezien en om eerlijk te zijn is het een van mijn lievelingsfilms. De enge sfeer in dat hotel kon ik bijna voelen en vooral het einde vond ik zenuwslopend! :) ik vond het wel spannend...maar eng??....nee dan moet je tog echt de exorciste kijken :D

MocroPrinsesje
31-08-2003, 21:57
Freddy Krueger: Night Mare On Elmerstreet:hihi: Die doet......

chuckYou
31-08-2003, 21:58
Origineel gepost door Angel_eyz Ik vond die film zo fokking eng freaky.............. ik heb hem niet afgekeken I chickend out...... watte watjes zeg........ :o

MocroPrinsesje
31-08-2003, 21:58
Of The Ring..Die heeft ook paar enge stukjes..Maar voor de rest viel ie mee:rolleyes:

chuckYou
31-08-2003, 21:59
Origineel gepost door MocroPrinsesje Freddy Krueger: Night Mare On Elmerstreet:hihi: Die doet...... haahahhah ik was alleen 's avonds thuis creapy sHi T!!!!!!..... :Iluvu: freddy! en MIE CHUCHHYYYYYYYYYY

chuckYou
31-08-2003, 22:00
Origineel gepost door MocroPrinsesje Of The Ring..Die heeft ook paar enge stukjes..Maar voor de rest viel ie mee:rolleyes: k wou die gisteren huren maar ze waren op....... :kwaad: op=op :kwaad:

simpele_dame
31-08-2003, 22:01
Origineel gepost door chuckYou ik vond het wel spannend...maar eng??....nee dan moet je tog echt de exorciste kijken :D Ja, daar heb je wel gelijk in... Ik hou wel van echt enge films by the way. ;) Enne... tot nu toe is de exorcist inderdaad de allerengste film die ik tot nu toe heb gezien... Ik was ook echt jong toen ik hem voor het eerst zag en ben echt heel lang bang geweest :schok:

chuckYou
31-08-2003, 22:01
Origineel gepost door Angel_eyz Ja ik weet ben echt een watje :D!!! En the Ring vond ik ook eng............... maar ik heb hem wel afgekeken......goed hé :D :wow: nee!!!! niet te geloven :giechel: jij en afkijken:jammer:

chuckYou
31-08-2003, 22:04
Origineel gepost door simpele_dame Ja, daar heb je wel gelijk in... Ik hou wel van echt enge films by the way. ;) Enne... tot nu toe is de exorcist inderdaad de allerengste film die ik tot nu toe heb gezien... Ik was ook echt jong toen ik hem voor het eerst zag en ben echt heel lang bang geweest :schok: hee wij hebben veel gemeen :p ik was 8 toen ik met mijn neefjes en nichtjes hm wilde zien......ik met moeite tot 12 uur opgebleven...en toen kwam het.....het liedje van the exorciste het was volgens mij een stuk uit de koran maar dan zongen kraaien wijfen dat....dus ik renne naar boven en heb heeeeeeeel de nacht lopen janken maar ik had hem weer gezien op mijn 10e met pazoezoe heb je die gezien??? :giechel:

simpele_dame
31-08-2003, 22:11

Origineel gepost door chuckYou hee wij hebben veel gemeen :p ik was 8 toen ik met mijn neefjes en nichtjes hm wilde zien......ik met moeite tot 12 uur opgebleven...en toen kwam het.....het liedje van the exorciste het was volgens mij een stuk uit de koran maar dan zongen kraaien wijfen dat....dus ik renne naar boven en heb heeeeeeeel de nacht lopen janken maar ik had hem weer gezien op mijn 10e met pazoezoe heb je die gezien??? :giechel: Aaah, wel zielig hoor dat je moest huilen.. maar ik kan me het wel heel goed voorstellen. Ik heb hem pas weer gezien (de nieuwe versie). Mijn broertje heeft zo'n thuisbioscoop dus dan hoor je elk geluidje uit vier verschillende hoeken van de kamer... Nou da's echt freaky hoor... :iblies: Net of ik zelf in die film zat. We hadden alle lichten uitgedaan dus.. was echt eng. Gelukkig ben ik nu heeeeel wat ouder dus was ik niet zo bang meer (zehma.... hing alleen maar bij m'n broertje om zijn nek.. ;) )

Pagina's : [1] 2