Bekijk originele versie : wie heeft bij de zwangerschap ook van die rare eetgewoonten?
nasiha_2140
14-03-2007, 17:26
MIJN VRIENDIN IS ZWANGER EN EET FRIETEN MET CHOCO ALS SAUS:rolleyes:
__jabadors__
14-03-2007, 17:30
hahahah
is heel normaal ik wil heel de dag pruimen met karnemelk ik weet echt niet hoe ik op die combinatie kom maar ik wil dat gewoon
nasiha_2140
14-03-2007, 17:30
IK ZELF HEB BIJ MIJN 2 KIDS NOOIT SPECIFIEK ZIN GEHAD IN IETS OFZO.IK WAS PRECIES NIET ZWANGER EN AT GRAAG WAT IK NU EET.:banana: :banana:
chahidaatje
14-03-2007, 17:31
bah:rolleyes:, nou ik moet zeggen dat ik wel spontaan zin in dingen had maar geen rare combinatie ofzo...
Ik moet er niet aan denken...
dahab_lokje
14-03-2007, 17:36
ik had ook van die rare eetgewoontes.
bv:cola bij het ontbijt augurkjes tussen mijn boterham terwijl ik geen augurkjes lust.:hihi: :hihi:
achermijnpc
14-03-2007, 17:41
Ik heb vandaag eerst karamelijs gegeten en een uur later ofzo pas het eten :haha:
Naseeni_dounya
14-03-2007, 18:10
Nou bij mij is het een drama!! Ik was altijd al kieskeurig in wat ik moet gaan eten en het is alleen erger geworden. Zelfs de gerechten die ik voor mijn zwangerschap maakte wil ik niet meer:kwaad:
Ik snap het niet hoor, heb laatst nasi gemaakt omdat ik dacht nou dat zal er wel ingaan dus niet:moe: !!
Als ik boodschappen doe of de markt op ga dan koop ik eten waarbij ik denk owjaa daar heb ik wel zin in. Eenmaal thuis gekomen proef ik ervan en laat het liggen. Gewoon te erg voor woorden. Mijn mannentje zie ik alleen maar kijken van ....:( ......en het enige wat ik doe is....:D
Meneertje wilt dat ik goed blijf eten maar ja was dat nu maar zo makkelijk!!
VaniLLa_flavour
14-03-2007, 18:41
Tijdens mijn zwangerschappen heb ik gewoon altijd veel honger. Ik heb niet echt rare eetgewoontes, ik heb gewoon altijd trek naar iets.
Vooral ijs, couscous, patat, pizza en chocolade daar heb ik momenteel zin in.
:hihi:
Ik had bij mijn vorige zwangerschap heel erg zin in allerlei soorten vette koeken. Echt niet normaal meer, ik kon wel een heel pak in één keer achter over slaan (maar das natuurlijk niet zo goed voor de kilootjes).
Nu ben ik incha'Allaah weer (pril) zwanger en heb ik volgens mij last van schoonmaakbuien!! Ik kom net thuis van werken en normaal ben ik bekaf, maar nu ging ik het hele huis op zitten ruimen en schoonmaken :rolleyes:
Die hormonen zijn strange things..
Sara_Samia
14-03-2007, 19:58
bij mijn vorige zwangerschap was ik gek op raket ijsjes, ik at een hele doos per dag soms 2, kon niet slapen als ik wist dat de ijsjes op waren, manlief moest midden in de nacht bij nachtwinkel ijsjes kopen, vooral 's nachts had ik daar zo 'n trek in.......nu ben ik weer zwanger (vandaag getest) en ik vraag me af waar ik nu zin in zal krijgen, hopelijk iets gezonds!!!!!!!
zina_maghrebia
14-03-2007, 20:01
niemand wil weten hoeveel chocolade ik heb gegeten :maf2:
Leila1982
14-03-2007, 21:48
bij mijn vorige zwangerschap was ik gek op raket ijsjes, ik at een hele doos per dag soms 2, kon niet slapen als ik wist dat de ijsjes op waren, manlief moest midden in de nacht bij nachtwinkel ijsjes kopen, vooral 's nachts had ik daar zo 'n trek in.......nu ben ik weer zwanger (vandaag getest) en ik vraag me af waar ik nu zin in zal krijgen, hopelijk iets gezonds!!!!!!!
Ja dat had ik ook, maar dan met die langwerpige waterijsjes die je moest invriezen... ik at een heel pak, 10 stuks dus, per dag... ik kocht wel die ijsjes waar geen kleurstoffen of conserveringsmiddelen in zitten... die witte waterijsjes... want 10 ijsjes per dag is wel 70 ijsjes per week :maf2:
komkommer
15-03-2007, 13:27
IK heb alleen maar trek in fastfood.
Als het aan mij ligt eet ik elke dag patat!! Als ik het een dag niet heb gegeten voel ik me niet lekker.
Drink nu ook graag karnemelk, wat ik normaal nooit drink.
en heb veel behoefte aan zoetigheid, snoep en ijs en zo.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.