Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er verstand van Computers?!?

Wild_Female
31-08-2003, 20:37

Heyy.. Ik zoek NoDiG iemand die vertsand heeft van computers...!!! Ik wil de hele tijd iets op een diskette opslaan...maar t lukt niet.... Want dan staat er dit: Het systeem kan niet van het opgegeven apparaat lezen...offff dan staat er...u heeft geen toegang tot (A: ) ofzo... En dan staat er nog dat er misschien een w8woord bij zit....en ik moet het opslaan op diskette... Wie weet hoe ik dit kan oplossen... Alvast bedankt.. :) Ciao

Wild_Female
31-08-2003, 20:44
WeyO...helemaal Niemand?? :(

peacefull
31-08-2003, 20:53
Origineel gepost door Wild_Female WeyO...helemaal Niemand?? :( Euh.... ik wil je wel helpen maar begrijp het probleem niet. Probeer eens een ander diskette. Wat wil je eigenlijk opslaan?

Wild_Female
31-08-2003, 21:10
Origineel gepost door peacefull Euh.... ik wil je wel helpen maar begrijp het probleem niet. Probeer eens een ander diskette. Wat wil je eigenlijk opslaan? Ja ik heb een andere diskette geprobeerd...maar hij wilt niet opslaan... Ik wil iets voor school opslaan...ik kon het ook uitprinten maar mn printer wil t opeens ook niet meer doen... Als ik een diskette plaats....en er iets op op wil slaan...staat er u heeft geen toegang tot (A :) drive ofzo...' Ik weet t nie meer... :(

Wild_Female
31-08-2003, 21:22

Origineel gepost door MissOogappeltje Kijk of je diskette niet beveiligd is! Hoe kan ik dat zien??

Faris
31-08-2003, 21:23
Origineel gepost door Wild_Female Ja ik heb een andere diskette geprobeerd...maar hij wilt niet opslaan... Ik wil iets voor school opslaan...ik kon het ook uitprinten maar mn printer wil t opeens ook niet meer doen... Als ik een diskette plaats....en er iets op op wil slaan...staat er u heeft geen toegang tot (A :) drive ofzo...' Ik weet t nie meer... :( Sommige diskettes hebben een beveiliging,wat je moet doen is,kijk onder aan rechterkant van de diskette,er zit een klepje die dicht is en die klepje moet je openmaken dus gewoon naar boven schuiven,als het goed is kan je nu de diskette voor kopieren gebruiken. :zwaai:

Nouraia
31-08-2003, 21:30
wat je ook kan doen stuur het bestandje naar je email en open het vervolgens op school en print het uit.............(dit zou een echte marogaaan doen)

peacefull
31-08-2003, 21:32
Origineel gepost door Nouraia wat je ook kan doen stuur het bestandje naar je email en open het vervolgens op school en print het uit.............(dit zou een echte marogaaan doen) : :giechel: hahaha inderdaad!!!!

MarocStar
01-09-2003, 06:08
En is het gelukt? :D

Wild_Female
01-09-2003, 13:12
Origineel gepost door Faris Sommige diskettes hebben een beveiliging,wat je moet doen is,kijk onder aan rechterkant van de diskette,er zit een klepje die dicht is en die klepje moet je openmaken dus gewoon naar boven schuiven,als het goed is kan je nu de diskette voor kopieren gebruiken. :zwaai: Hey thnx...maar dat is t niet..:( maar in ieder geval wel bedankt...

Wild_Female
01-09-2003, 13:13
Origineel gepost door Nouraia wat je ook kan doen stuur het bestandje naar je email en open het vervolgens op school en print het uit.............(dit zou een echte marogaaan doen) jAAAAAA HAHA juistem dat ga ik doen!!

Wild_Female
01-09-2003, 13:14
Origineel gepost door ********* En is het gelukt? :D Nope....dat ene met mijn pc niet...maar ik ga t gewoon naar me mail sturen en op school uitprinten... :D

C_warrior
01-09-2003, 13:17
kan je wel de diskette openen ook al is hij leeg? als het zo het geval is ga naar je ms dos en doe format a: en dan moet je ff je diskette formateren dat kan meestal ook het geval zijn dat je diskette niet bruikbaar is

Wild_Female
01-09-2003, 13:25
Origineel gepost door chabab kan je wel de diskette openen ook al is hij leeg? als het zo het geval is ga naar je ms dos en doe format a: en dan moet je ff je diskette formateren dat kan meestal ook het geval zijn dat je diskette niet bruikbaar is Neej hij opent helemal niet..:( maar ik probeer nu wel ff iets...Thnx he :)