Bekijk originele versie : wist je dat......
ilhame_sgatjuh
14-03-2007, 14:51
wist je dat je 26 kilocalorieen verbrand als je 1 minuut zoent..???:stout: :stout:
Nee wist ik niet tip voor de meiden
C_warrior
14-03-2007, 15:16
wist je dat je per minuut bijna kwart liter van iemand inslikt.
kan iemand beter gewoon in je mond spugen :maf:
ilhame_sgatjuh
14-03-2007, 15:28
Nee wist ik niet tip voor de meiden
Jah egt he...lekker afvallennnnnn:maf: :stout:
ilhame_sgatjuh
14-03-2007, 15:29
wist je dat je per minuut bijna kwart liter van iemand inslikt.
kan iemand beter gewoon in je mond spugen :maf:
ieuw.....:kwaad: :moe: ......kwart liter is wel veel man.....:maf: :likje:
Missy_Zaina
14-03-2007, 15:30
wist je dat je 26 kilocalorieen verbrand als je 1 minuut zoent..???:stout: :stout:
Is dat echt serieus?? Misschien is dat de reden dat ik zo erg ben afgevallen....
ilhame_sgatjuh
14-03-2007, 15:32
Is dat echt serieus?? Misschien is dat de reden dat ik zo erg ben afgevallen....
jahh is uit onderzoek gebleken ofzo...
hahahaha hoeveel kilos ben je afgevallen jij gaat helemaalll tekeer:maf: :maf: :stout: :stout:
Missy_Zaina
14-03-2007, 15:36
jahh is uit onderzoek gebleken ofzo...
hahahaha hoeveel kilos ben je afgevallen jij gaat helemaalll tekeer:maf: :maf: :stout: :stout:
Hahaha ik weet niet of t daardoor komt. Ik dacht dat t misschien door de ramadan was en andere dingen. Maar ik bleef jaren op t zelfde gewicht hangen. Kwam niet aan en viel ook niet af. T maakte echt niet uit hoeveel of wat ik at. Mare nu je dit zegt, zou wel kunnen dat ik ben afgevallen doordat ik te veel zoen. Misschien wel overdreven veel...
ilhame_sgatjuh
14-03-2007, 15:49
:(...
Whatzupppp waarom sjoo sip is tog goed nieuwss!!!!:D :goedzo:
ilhame_sgatjuh
14-03-2007, 15:49
Hahaha ik weet niet of t daardoor komt. Ik dacht dat t misschien door de ramadan was en andere dingen. Maar ik bleef jaren op t zelfde gewicht hangen. Kwam niet aan en viel ook niet af. T maakte echt niet uit hoeveel of wat ik at. Mare nu je dit zegt, zou wel kunnen dat ik ben afgevallen doordat ik te veel zoen. Misschien wel overdreven veel...
GA ZO DOOR zou ik maar segge!! ahahahah:banana: :maf: :maf:
Missy_Zaina
14-03-2007, 15:53
GA ZO DOOR zou ik maar segge!! ahahahah:banana: :maf: :maf:
Nou ik wilde juist niet afvallen. T was goed hoe t was. Ik wil juist aankomen!!!
ilhame_sgatjuh
14-03-2007, 15:55
Nou ik wilde juist niet afvallen. T was goed hoe t was. Ik wil juist aankomen!!!
oeps......:maf:
dan moet je meer gaan eten he!!!:goedzo:
Mocro_hannantje
15-03-2007, 12:59
grappig :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.