Bekijk originele versie : Wie Verveelt Zich Ook!!!!!!!
EWAA JOIN THE CLUB THEN
wolahh ikv erveeel me ehct ziek
dat wilde gewoon niet weten
en hiero op marokko.nl is het ook toppunt van saaiheid
ik verveel me ook, moet morgen weer terug naar school...voor een heel jaar!!!! :verdriet:
nour_el_3oejoen
31-08-2003, 20:16
IK VERVEEL ME OOKKKK...MAAR NIET ZO ERG ALS JIJ..WANT IK WORD ER NIET ZIEK VANNNN..:maf2:...
jaah erg he woendag is mijn eerste schooldag en ik heb er totaal geen zin in moet ik zeggen damzzz
maar jah het hoort erb ij
nour_el_3oejoen hahahahaha oohh bij mij is het echt erg man
is echt niet leuk gewoon wojouwwww
masar jah komt allemaal wel goed ik denk dat ik dadelijk maar iets ga doen tv kijken of whatever
haha jaah huiswerk dat hoort bij het schoolleven he
Op welk manier dan Fazilet?? :D
ewaaaa jaah iedere voorzich ik vermaak me anders ook altijd op marokko.nl daar niet van
marokko.nl is gewoon the bombbbbbbbbb, en als je je verveelt kan je lekker je tijd doorspitten op marokko.nl alleen vind ik het vandaag niet echt denderend. en waardoro weet ik ook niet eigenlijk
het zal wel aan mij liggen
jaah en ik d8 dat ik de enigste was die zich verveelde maar dat is gelukkgi niet zo hahahahaha
hbaha heb jij dat ook al ikke ook mijn bro die wilt er ook heel vaak op en als ik erop zit en hij is er kikct die me er meteen af hahaha
maar hij is nu gelukkig buiten
dus ik heb mijn pc helemaal voor mezelf hahaha
hoesow welke mensjes worden daar boos op
hahaha jaah erg is dat he ik weet er alleas van meid
zo gaat dat bij ons ook
haha nog 3 minueten wojouwwww dat je bro dat echt bijhoudt
anders moet je heel lief vragen of je iets langer mag blijven
zal die vastw el jah zeggen
zo een stoute bro heb je toch niej
jaah he dat zou echt vhill geweest zijn dan kon je zelf weten wanneer je gebruik ging maken van de pc en niemand anders die er op wilt ensoww
heerlijk is da
haha is goed schat
misshcien tot dadelijk inch allah
enw as leuk ej te gesproken hebben
zeg maar tegen die bro van ej dat die vaart moet maken
zegt maar dat moet van HAYAT
AHAHHAHAHA
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.