Bekijk originele versie : Volgende week vrijdag geeft mijn baas (boer Hans) een plukfeest?
AardBeiPlukker
31-08-2003, 19:57
Er word ook alchohol geschonken dus eigenlijk is het haram. Maar als ik niet ga zal me baas dat niet leuk vinden omdat ik toch zijn beste plukker ben.
Mijn vraag is nu wat moet ik aan doen?
nour_el_3oejoen
31-08-2003, 20:02
hmmm...gaan en geen alcohol drinken..:confused:...
Najmatje
31-08-2003, 20:02
ehm je kan wel gaan denk k :confused: maar je mag het niet drinken en ook niet in de buurt ervan zijn k weet het niet hoor :confused:
(BETER VOLG JE IEMAND ANDERS ZIJN/HAAR ADVIES)
=Najmatje= :zwaai:
Een plukfeest...wat moet ik me daar bij voorstellen :D
Ja als beste plukker kan je toch het plukfeestje niet missen haha sorry hoor maar is best wel komisch...
Ik zou als ik jou was niet gaan, er wordt alcohol geschonken en je zit dan tussen beschonken mensen, maar ja wie ben ik he... :)
nour_el_3oejoen
31-08-2003, 20:08
Origineel gepost door 7eloua
Een plukfeest...wat moet ik me daar bij voorstellen :D
Ja als beste plukker kan je toch het plukfeestje niet missen haha sorry hoor maar is best wel komisch...
Ik zou als ik jou was niet gaan, er wordt alcohol geschonken en je zit dan tussen beschonken mensen, maar ja wie ben ik he... :)
KOM ONLINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Tweetylove
31-08-2003, 20:14
als ik jou was zou ik gaan
en zo veel mogelijk genieten van je eigen alcohol drankje :D
je bent tenslotte de beste plukker misschien kun je daarvan ook drankjes maken :)
AardBeiPlukker
31-08-2003, 20:16
Bedankt voor jullie tips, maar als jullie de laatste zin goed lazen hadden jullie kunnen zien dat ik al had besloten om te gaan. Alleen wist ik niet wat ik AAN moest doen.
Wou even checken of jullie goed lazen ;)
nour_el_3oejoen
31-08-2003, 20:18
wajoww ik had dat niet eens gelezen......................:maf2:..
femme_ahrilla
31-08-2003, 20:19
Origineel gepost door AardBeiPlukker
Er word ook alchohol geschonken dus eigenlijk is het haram. Maar als ik niet ga zal me baas dat niet leuk vinden omdat ik toch zijn beste plukker ben.
Mijn vraag is nu wat moet ik aan doen?
gaan en mij meenemen, want ik moest nog heel veel aardbeien eten zei je! :D
trouwens, ik spring ook niet uit het vliegtuig als ik zie dat mn buurman tijdens de vlucht een klein flesje drank uit zn aktetas tevoorschijn haalt en die achterover slaat. :D :D
nour_el_3oejoen
31-08-2003, 20:20
heej trek een aardbeien ourfit aan...:nerd:...........
Najmatje
Bedankt voor jullie tips, maar als jullie de laatste zin goed lazen hadden jullie kunnen zien dat ik al had besloten om te gaan. Alleen wist ik niet wat ik AAN moest doen.
you are welcome!!!!!!! :D
=Najmatje=:maf2:
Tweetylove
alatif nu dat je het zegt :cool:
haha voorschut
en wat betreft wat je aan moet doen ja gewoon een aarbeiplukkerkostuum :D
AardBeiPlukker
31-08-2003, 20:21
Is menselijk, als je hersenen het eerste stuk lezen krijg je al een idee van de vraag en ga je dat ook lezen. Terwijl er heel wat anders staat :)
nour_el_3oejoen
31-08-2003, 20:22
haha het kan ook zo zijn dat ik heb meegeholpen mesnen afte dwalen ik begon namelijk met een verkeerde antwoord.....:D
Tweetylove
31-08-2003, 20:23
Is menselijk, als je hersenen het eerste stuk lezen krijg je al een idee van de vraag en ga je dat ook lezen. Terwijl er heel wat anders staat :)
ja ik weet
je leest er eigenlijk er over heen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.