Bekijk originele versie : knoflook en olijf olie
MoordWijf
13-03-2007, 23:34
kheb een uur of 2/3 geleden dat goedje in mn haar gedaan moet ikhet nu uitwassen of laat ik het gewoon tot morgenpochtend erin zitten
?
unknown_layD
14-03-2007, 00:10
Als je het tot morgen laat, ben je eind deze maand nog niet van die stank af. :maf2:
love_tinghir
14-03-2007, 01:00
kheb een uur of 2/3 geleden dat goedje in mn haar gedaan moet ikhet nu uitwassen of laat ik het gewoon tot morgenpochtend erin zitten
?
Das toch genoeg? Uitwassen die handel.
MoordWijf
14-03-2007, 01:07
oke ik ga het nu uitwassen :o
ahah dat je dat echt hebt gedaan:haha:...mja vertel wat gebeurt er dan met je haar?
tahenjat
14-03-2007, 10:18
Het is gewoon Gruwelijk goed voor je haar!!;)
Prinses_Naouel
14-03-2007, 11:44
wat doet t dan met je haar?
Medinah_2006
14-03-2007, 12:16
K wil dat ook eens gaan doen mn vriendin heeft dat gedaan...
Moordwijf was dit je eerste keer?
Enne hoe heb je de knoflook fijngemaakt gewoon raspen en dan op de hoofdhuid of op het haar?
MoordWijf
14-03-2007, 12:55
ahah dat je dat echt hebt gedaan:haha:...mja vertel wat gebeurt er dan met je haar?
Je moet het niet in je haar smeren maar op de hoofdhuid mop.
Het is gewoon Gruwelijk goed voor je haar!!;) Dat moet nog blijken :hihi:
wat doet t dan met je haar?Je smeert het po je hoofdhuid en als het goed is gaat je haar er sneller an groeien en het wor dikker. maargoed dat kan ik pas op lange termijn beoordeln tis de bedoeling dat je het elke week gebruikt.
K wil dat ook eens gaan doen mn vriendin heeft dat gedaan...
Moordwijf was dit je eerste keer?
Enne hoe heb je de knoflook fijngemaakt gewoon raspen en dan op de hoofdhuid of op het haar?
ik deed een potje vullen met olijfolie en toen met zo een knoflookpers een teentje knoflook in dat potje uitgeperst heb het even geschud en toen gewoon in mn hoofdhuid gewreven toen deed ik er van dat dunne platsic omheen. Je ruikt het wel heel erg mnmoeder zei dat het met ui ook kan n dat dat minder stinkt dus voortaan doe ik het met ui.
Medinah_2006
14-03-2007, 13:53
IK ga het ook maar eens doen een maal per week een knoflookmasker :lol:
Diamant_Rose
14-03-2007, 13:54
Moordwijfie.. .Stinkt het heeeeeeeeeeeeeel erg of valt dat wel meee.
MoordWijf
14-03-2007, 17:39
IK ga het ook maar eens doen een maal per week een knoflookmasker :lol: Ben je trouwens ech teen man of gebruik je gewn een mannen account? :o trouwens het is niet de bedoeling dat je het over heel je haar doet het moet alleen op de hoofdhuid.
Moordwijfie.. .Stinkt het heeeeeeeeeeeeeel erg of valt dat wel meee. Ik moet eerlij kzijn het stinkt wel maar niet ondragelijk ofzo. je laat het er een uur of 3 inzitten en dan goed wassen, daarna is de stank voor het grootste deel weg.
Medinah_2006
14-03-2007, 18:59
Ben je trouwens ech teen man of gebruik je gewn een mannen account? :o trouwens het is niet de bedoeling dat je het over heel je haar doet het moet alleen op de hoofdhuid.
Ik moet eerlij kzijn het stinkt wel maar niet ondragelijk ofzo. je laat het er een uur of 3 inzitten en dan goed wassen, daarna is de stank voor het grootste deel weg.
Neej ben een vrouw heb gewoon geslacht veranderd :o
Ik zou wel van de andere kant zijn met mijn schrijfstijl en interesse's :haha:
Ik ga het zeker uit proberen gewoon elke week een maal in het weekend zaterdag ga ik meteen knoflook inslaan :hihi:
MoordWijf
14-03-2007, 19:17
Neej ben een vrouw heb gewoon geslacht veranderd :o
Ik zou wel van de andere kant zijn met mijn schrijfstijl en interesse's :haha:
Ik ga het zeker uit proberen gewoon elke week een maal in het weekend zaterdag ga ik meteen knoflook inslaan :hihi:
ewa let me know :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.