Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met vrouwen kan je geen normaal gesprek voeren

Pagina's : [1] 2 3

praatjes
31-08-2003, 18:03

Ze zijn altijd onduidelijk, ze doen dat nog bewust ook. Nooit heb ik een normaal gesprek kunnen voeren met jullie dames! Ik haat het.

bnita
31-08-2003, 18:04
nou, misschien ligt het wel aan jou!!!

SaraZena
31-08-2003, 18:05
wat bedoel je? ik begrijp je niet :confused:

elkarat
31-08-2003, 18:11
ja hoooor, of je hebt niet de goede dames uitgekozen om een goed gesprek mee te voeren of jij kan geen goed gesprek voeren. er bestaan zowel mannen als vrouwen waar je geen goed gesprek mee kan voeren maar dat ligt gewoon aan de persoon zelf. capish????

praatjes
31-08-2003, 18:15

Origineel gepost door bnita nou, misschien ligt het wel aan jou!!! Dat is wel heel makkelijk denken wat jij doet, om maar de fout bij mijn aan te wijzen. Het is het vreemde van jullie meiden waar het aan ligt. :)

praatjes
31-08-2003, 18:17
Origineel gepost door SaraZena wat bedoel je? ik begrijp je niet :confused: Dit is precies wat ik bedoel, dit vraagt om het te negeren!

SAMMYGIRL
31-08-2003, 18:25
Dat kan, maar misschien ligt het ook aan jou :)

SaraZena
31-08-2003, 18:27
Origineel gepost door praatjes Dit is precies wat ik bedoel, dit vraagt om het te negeren! het ligt zeker weer aan mij he :(

Vmail
31-08-2003, 18:29
Origineel gepost door praatjes Ze zijn altijd onduidelijk, ze doen dat nog bewust ook. Nooit heb ik een normaal gesprek kunnen voeren met jullie dames! Ik haat het. Wat dat onduidelijk zijn betreft, jullie mannen kunnen er ook wat van. Alleen het irritante is dat jullie het onbewust doen en jezelf vaak niet eens begrijpen. Maybe something 2 think about ;)

femme_ahrilla
31-08-2003, 18:31
Origineel gepost door praatjes Ze zijn altijd onduidelijk, ze doen dat nog bewust ook. Nooit heb ik een normaal gesprek kunnen voeren met jullie dames! Ik haat het. Wat vreselijk voor je! Hoe los je dat op als je tegen je moeder praat? gebaren taal? vertel op!

divalatifa
31-08-2003, 18:46
ja wat moet ik daar nu op zeggen...er zijn nu eenmaal vage mensen, niets aan te doen.. het kan zijn dat die meiden waar jij mee praat geen inhoud hebben, jou gewoon nix willen vertellen, gewoon niet met jou willen praten, jou gek willen maken, mysterieus willen blijven (of vaag in dit geval) maar het kan natuurlijk ook zijn dat jij te veel vragen stelt, de verkeerde vragen stelt, over onboeiende onderwerpen wilt praten...ach het kan alles zijn...

farah77
31-08-2003, 18:59
Vrouwen!!!! zijn voor jullie mannen vaak maar vreemde wezens.:hihi: Dat doen we niet bewust hoor!!!

praatjes
31-08-2003, 19:10
Origineel gepost door elkarat ja hoooor, of je hebt niet de goede dames uitgekozen om een goed gesprek mee te voeren of jij kan geen goed gesprek voeren. er bestaan zowel mannen als vrouwen waar je geen goed gesprek mee kan voeren maar dat ligt gewoon aan de persoon zelf. capish???? Wanneer ik in gesprek ben dan luister ik en ik kijk degene aan wanneer hij of zij tegen me praat. Ik praat met een duidelijke tint. Ik vertel alles kort en krachtig. Gewoon waar het op staat. Dat doen jullie vrouwen niet..jullie gebruiken onnodig veel woordgebruik. En daarbij zijn jullie gewoon zoals ik zeg bewust onduidelijk dit is wel erg....ik haat het. :) Als ik in gesprek ben met een meisjes dan laat ik haar in haar waarde, al is ze niet veel waard. :D Dan bedoel ik dat ik haar gelijk geef wanneer zij dat heeft. En ik vind tegen spraak niet erg...ik ben geen baasje. Vertel me dus niet dat het aan mijn ligt. Capish???

praatjes
31-08-2003, 19:14
Origineel gepost door divalatifa ja wat moet ik daar nu op zeggen...er zijn nu eenmaal vage mensen, niets aan te doen.. het kan zijn dat die meiden waar jij mee praat geen inhoud hebben, jou gewoon nix willen vertellen, gewoon niet met jou willen praten, jou gek willen maken, mysterieus willen blijven (of vaag in dit geval) maar het kan natuurlijk ook zijn dat jij te veel vragen stelt, de verkeerde vragen stelt, over onboeiende onderwerpen wilt praten...ach het kan alles zijn... Je bedoelt onderwerpen zoals sex, auto's en politiek. Nee ik heb het liever daar niet over in een gesprek. het ligt gewoon aan jullie vrouwen dat hebben jullie van natuur uit, denk maar niet dat jullie echt zo geweldig zijn als jullie denken. :)

praatjes
31-08-2003, 19:20

Origineel gepost door Vmail Wat dat onduidelijk zijn betreft, jullie mannen kunnen er ook wat van. Alleen het irritante is dat jullie het onbewust doen en jezelf vaak niet eens begrijpen. Maybe something 2 think about ;) Wij mannen denken twee keer na voordat wij iets zeggen. Daar ligt het onduidelijkheid in een gesprek echt niet. Wel bij jullie meiden die dingen aanhalen in een gesprek van weet ik niet hoe lang geleden. Of jullie zeggen dit maar bedoelen dat...ow wat haat ik dat :)

Pagina's : [1] 2 3