Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : :( hoe krijg je zo'n mooie lichaam

Miss_Nadia001
13-03-2007, 21:36

zie filmpje: HI ik vroeg me af hoe je zo'n mooie platte buik kan krijgen maar wel een vollere heupen en kont http://www.youtube.com/watch?v=i-BQXhFAZhQ

Miss_Nadia001
13-03-2007, 21:39
http://www.youtube.com/watch?v=9mPwbse5h3Y

SAMIREETJE
13-03-2007, 21:40
ze heeft mooi buikje maar vind dr heupen te.

dounia1989
13-03-2007, 21:42
Kind het wel mooi hoor.Maar hoe je zo n figuur kan krijgen.. kdenk gewoon veeeeel trainen of buikdansen ook een optie dag

Miss_Nadia001
13-03-2007, 21:43

ja,maar kan je heupen krijgen? of moet dan gewoon in je genen zitten, ik wil gewoon echt vollleeeee heupen en strakke buik:(

SAMIREETJE
13-03-2007, 22:01
Je kan aankomen en bij sommige komt dat in t gedeelte bij de heupen aan. Maar dat is iets wat je hebt of niet. Ik zelf zou ook graag wat bredere heupen willen, maar heb er geen aanleg voor. Strakke buik kun je wel krijgen. Veel trainen/buikspier oefeningen!

Miiej
13-03-2007, 22:13
wat kan zij goed dansen wauww

laatmijmetrust
13-03-2007, 23:21
prachtige lichaaaaaaaaaam soooooooo en ze kan echt mooi dansen

arabianxlatina
13-03-2007, 23:28
Heupen heb je meestal al van Jezelf. Ik vind trouwens ook dat Arabieren en zo meer heup & ass hebben dan mensen van Europa !

MoordWijf
13-03-2007, 23:31
Aanlg meissie, kijk om je heen of je vrouwen hebt in de fammilie die dat hbben. heeft nemand het dan is de kans klein dat jj het kunt krijgen :o negerinnen hebben ook een bolle achterkant of ze nu di zijn of dun. dat zit bij hen ook in de genen daar don ze niets voor.

Naanaa
14-03-2007, 02:21
zie filmpje: HI ik vroeg me af hoe je zo'n mooie platte buik kan krijgen maar wel een vollere heupen en kont http://www.youtube.com/watch?v=i-BQXhFAZhQ Moordwijf heeft het al uitgelegd. Heupen kan je zelf niet bij trainen. Dat is bot.. tenzij je vlees op je heupen wilt krijgen.. Zo ja, dan heb ik daar ook geen oplossing voor :( . Behalve eten, eten en nog eens eten. Maar ik denk niet dat je de gewenste resultaat zult krijgen. Oja.. ik weet niet of jullie enige ervaring hebben met zulke kleding. Het is zo uitgesneden dat het heupen creëert. Iemand zonder opvallende heupen krijgt ineens WHAM BAM heupen/lichaam in zo'n rok met dat gedoe tegen d'r buik aan. En de stof is van zijde en dat accentueert. Je buik kan je zelf plat trainen. Als je buik plat is dan lijkt de rest bol :p . Echt waar :) .

CherryPie
14-03-2007, 12:19
Ik vind dr nou niet echt volle heupen hebben hoor...

Kalala
14-03-2007, 12:25
hahaha. zijn dat volle heupen?? mouhiem je hebt het of je hebt het niet. van veel eten krijg je dijen en geen heupen. maar je buik lekker trainen ja.

mesah
14-03-2007, 12:32
Nou ik heb niet echt zo'n platte buik. Maar heb wel volle heupen. Dat is vindt ik zo erg. Ik heb een hele dunne taille maar wel heupen.Dat is nou niet echt een pretje met winkelen.Maar heupen daar kun je gewoon niks aan doen je hebt het of je hebt het niet. Ik train me kapot om ze weg te hebben. maar dat lukt echt niet .

Naanaa
14-03-2007, 13:47

Nou ik heb niet echt zo'n platte buik. Maar heb wel volle heupen. Dat is vindt ik zo erg. Ik heb een hele dunne taille maar wel heupen.Dat is nou niet echt een pretje met winkelen.Maar heupen daar kun je gewoon niks aan doen je hebt het of je hebt het niet. Ik train me kapot om ze weg te hebben. maar dat lukt echt niet . Schoonheid = Marteling ?! :maf2: Grappig hè.. dat de 1 iets heeft wat de ander wilt en andersom.