Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zou jij als man zijnde

SaraZena
31-08-2003, 17:38

je vrouw vergeven als ze is vreemd gegaan?

praatjes
31-08-2003, 17:43
Origineel gepost door SaraZena je vrouw vergeven als ze is vreemd gegaan? Ja ik zou het haar kunnen vergeven op bepaalde voorwaarden, ook zal ze dan niet vreemd zijn geweest met mijn beste vriend of de buurman.

peacefull
31-08-2003, 17:57
Origineel gepost door SaraZena je vrouw vergeven als ze is vreemd gegaan? Ik ben geen man.... maar moest ik in zijn schoenen staan..... Euh :rolleyes: even denken..... IK MAAK HAAR AF

nour_el_3oejoen
01-09-2003, 13:10
...jammer weinig reacties..............so UP...:D

C_warrior
01-09-2003, 13:14

Ik Denk dat ik het haar niet zou vergeven Ik bedoel ik zou haar wel de kans geven om het uit te leggen, want het is toch een huwelijk een verbintenis. Maar als een man haar heeft gezoend en ze slaat hem weg tuurlijk vergeef ik het haar is niet haar schuld, maar als ze lekker meedeed en nog verder is gegaan noo way ik ben weg zoek wel een betere vrouw en haar terug pakken heeft toch weinig zin, want iemand die vreemd gaat heeft geen respect voor zijn partner

Angel
01-09-2003, 13:14
ben geen man, maar zal wel ff reageren. wat ik zou doen als mijn man vreemd ging :auw nix vergeven :kwaad:

Ezzedine
01-09-2003, 13:17
Ik zou haar klappen voor haar leven geven en dan verlaten. En als ik die man zou vinden bewerkt ik z'n K.A.N.K.E.R moer met een knuppel

SaraZena
03-09-2003, 19:40
Origineel gepost door nour_el_3oejoen ...jammer weinig reacties..............so UP...:D ;) veel te weinig reacties nog...so ...up again :)

cousina_rifia
03-09-2003, 19:50
ah wieli als een je vreemd gaat ben je echt dom gewoon, jah hallo je hebt dan een man, misschien ook wel kinderen. Dat ga je toch allemaal niet op het spel zetten.

Angel
03-09-2003, 19:56
Origineel gepost door cousina_rifia ah wieli als een je vreemd gaat ben je echt dom gewoon, jah hallo je hebt dan een man, misschien ook wel kinderen. Dat ga je toch allemaal niet op het spel zetten. why not, zat mannen en vrouwen die dat doen :jammer: blijkbaar denken ze dan dat ze hun relatie spannend houden :hihi:

touzine
03-09-2003, 20:06
Origineel gepost door SaraZena je vrouw vergeven als ze is vreemd gegaan? Hangt ervan af........ :rolleyes:

Geitje
03-09-2003, 20:32
Hahaha, tazzz ben je gek ofzo? Hoe bedoel je vergeven? Je trouwt met elkaar omdat je van elkaar houdt, en als iemand anders daar tussen KAN komen, tja dan is die liefde dus niet sterk genoeg... Vergeven, echt niej!! Gelijk scheiding aan vragen!

SaraZena
05-09-2003, 19:45
Origineel gepost door touzine Hangt ervan af........ :rolleyes: waar van af? :rolleyes: :rolleyes: