Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rare sex?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

dewegkwijt
13-03-2007, 19:49

Ik zit met een raar probleem. Toen mijn man en ik officieel getrouwd waren hadden we vaak en wanneer we maar wilden gemeenschap. Nu we ook samen zijn elke dag is dat erg veranderd. Ik vond het een keer zo erg dat ik aan hem vroeg waarom hij geen sex wilde. Die vraag kwam ineens in me op. In elk geval. Hij antwoorde dat hij wist dat ik hem die vraag een keer zou stellen. Volgens hem moet je niet elke dag sex hebben. Het moet bijzonder blijven. Net als bijv. chocolade.. Als je die te vaak eet dan is er nisk bijzonders aan volgens hem. Maar ik vind het altijd bijzonder. Al zou ik het 10 keer op een dag doen. Ik weet neit wat ik hiermee aan moet. Heeft iemand advies voor mij? En ik weet dat je als vrouw zijnde de man nooit mag weigeren maar is eht ook neit zo dat de man dan ook voor zijn vrouw natuurlijk meot zorgen? Bedankt alvast ps: ik hoop dat ik eht goed heb uitgelegd.

Jaber21
13-03-2007, 20:10
Ik weet neit wat ik hiermee aan moet. Heeft iemand advies voor mij? Jullie zijn halal voor elkaar. De gemeenschap tussen getrouwde stel is goed. Wel vind ik het opmerkelijk dat het de vrouw die klaagt in plaats van de man. Misschien moet je zwaarder geschut inzettten. Doe je verleidings beweiging "die altijd werkt".... en als dat niet gewerkt heeft.. dan moet je hem vragen of hij wel hetro is. of misschien komt het omdat je te dik geworden bent ;)

dewegkwijt
13-03-2007, 20:20
Jullie zijn halal voor elkaar. De gemeenschap tussen getrouwde stel is goed. Wel vind ik het opmerkelijk dat het de vrouw die klaagt in plaats van de man. Misschien moet je zwaarder geschut inzettten. Doe je verleidings beweiging "die altijd werkt".... en als dat niet gewerkt heeft.. dan moet je hem vragen of hij wel hetro is. of misschien komt het omdat je te dik geworden bent ;) haha dat zou tipisch zijn he.. Nee jongen ik ben juist afgevallen maar op de juiste plekken zit het er nog op.. En hij vind het helemaal geweldig. Dat vat ik dus niet. MIjn lcihaam is perfect voor hem. Maar ik heb het gevoel dat hij alleen aan zijn eigen denkt. Dus zolang hij maar aan zijn trekken komt.

dewegkwijt
13-03-2007, 20:22
En het is inder daad raar dat de vrouw zeurt en niet de man. Maar had vaker gelezen dat vrouwen te weinig aandacht van hun manne krijgen. Dus dat de mannen aan hunzelf denken. Maarre ik weet het echt neit meer,

Jaber21
13-03-2007, 20:27

haha dat zou tipisch zijn he.. Nee jongen ik ben juist afgevallen maar op de juiste plekken zit het er nog op.. En hij vind het helemaal geweldig. Dat vat ik dus niet. MIjn lcihaam is perfect voor hem. Maar ik heb het gevoel dat hij alleen aan zijn eigen denkt. Dus zolang hij maar aan zijn trekken komt. Ik heb medelijden met die arme man van je... je klinkt wel heel ernstig. Misschien moet je op therapie gaan... ;)

AzinBoyAtlasy
13-03-2007, 23:19
Ik zit met een raar probleem. Toen mijn man en ik officieel getrouwd waren hadden we vaak en wanneer we maar wilden gemeenschap. Nu we ook samen zijn elke dag is dat erg veranderd. Ik vond het een keer zo erg dat ik aan hem vroeg waarom hij geen sex wilde. Die vraag kwam ineens in me op. In elk geval. Hij antwoorde dat hij wist dat ik hem die vraag een keer zou stellen. Volgens hem moet je niet elke dag sex hebben. Het moet bijzonder blijven. Net als bijv. chocolade.. Als je die te vaak eet dan is er nisk bijzonders aan volgens hem. Maar ik vind het altijd bijzonder. Al zou ik het 10 keer op een dag doen. Ik weet neit wat ik hiermee aan moet. Heeft iemand advies voor mij? En ik weet dat je als vrouw zijnde de man nooit mag weigeren maar is eht ook neit zo dat de man dan ook voor zijn vrouw natuurlijk meot zorgen? Bedankt alvast ps: ik hoop dat ik eht goed heb uitgelegd. Je naam zegt het al! "Je bent zeker de weg kwijt!" :jammer:

lala_salima
13-03-2007, 23:43
Ik zit met een raar probleem. Toen mijn man en ik officieel getrouwd waren hadden we vaak en wanneer we maar wilden gemeenschap. Nu we ook samen zijn elke dag is dat erg veranderd. Ik vond het een keer zo erg dat ik aan hem vroeg waarom hij geen sex wilde. Die vraag kwam ineens in me op. In elk geval. Hij antwoorde dat hij wist dat ik hem die vraag een keer zou stellen. Volgens hem moet je niet elke dag sex hebben. Het moet bijzonder blijven. Net als bijv. chocolade.. Als je die te vaak eet dan is er nisk bijzonders aan volgens hem. Maar ik vind het altijd bijzonder. Al zou ik het 10 keer op een dag doen. Ik weet neit wat ik hiermee aan moet. Heeft iemand advies voor mij? En ik weet dat je als vrouw zijnde de man nooit mag weigeren maar is eht ook neit zo dat de man dan ook voor zijn vrouw natuurlijk meot zorgen? Bedankt alvast ps: ik hoop dat ik eht goed heb uitgelegd. :hihi: Agir zaman hada... Vrouwen hebben meer zin in sex dan mannen:maf2:

foreverappie
13-03-2007, 23:47
het is id zo dat de man ook voor de vrouw haar behoeften moet zorgen en niet alleen dat de man aan zijn trekken komt

lala_salima
14-03-2007, 00:02
het is id zo dat de man ook voor de vrouw haar behoeften moet zorgen en niet alleen dat de man aan zijn trekken komt :goedzo: Gelijk heb je.. Sommige mannen zijn zo op zichzelf gericht dat het hen niet uitmaakt of hun vrouw bevredigd is of niet. Zij zijn slechts geinteresseerd in de bevrediging van zichzelf. Maar vrouwen hebben dezelfde verlangens als mannen...... Aan de topic starter: Misschien heeft je man een seksuele zwakte..

anoniem_meid
14-03-2007, 10:55
hahahha zkkr moet je in Therapie gaan

Drazic
14-03-2007, 11:32
er komt een moment, vroeg of laat, in iedere relatie waarin de 'liefdesactiviteiten' in bed afnemen of zelfs helemaal niet meer voorkomen. het gebeurt, vast en zeker, maar je hoeft er geen drama van te maken. tenzij... de situatie lange tijd voortduurt. maar gewoonlijk is deze 'seksuele depressie' van bijgaande aard en hoef je je er niet al te veel zorgen over te maken. slapeloze nachten, stilletjes aan zijn zij, helpen je echt niet om de passie weer op te rakelen :-)

b_karima
14-03-2007, 11:43
Ik ben ondanks ik lesbie ben toch getrouwd, en alles wat je hierboven op noemt hebben we al een keer gedaan maar toch vind ik het niet zo lekker als met een vrouw ik weet niet waarom. ik hou gewoon niet zo van pikken het liefst zie ik hem helemaaaaal niet, maar als je geil bent dan maakt het niet meer uit snap je dan wil je gewoon seks of het nou een man of vrouw is. maar ik hou wel van me mannetje alleen niet van zijn lul. ik lik daarom ook elke keer aan zijn kont,... en meisje laat hem om die seks vragen hou je in bedwang man. Mijn man komt ook altijd smeken om seks weetje hoe geillll dat isss jammie ik heb nu zin gekregen als me mannetje thuiskomttt ga ik me helemaaaal uitleven. doeiiiiiiii gadverdamme houd je details voor je, tvoe.

AppieK
14-03-2007, 11:44
Ik zit met een raar probleem. Toen mijn man en ik officieel getrouwd waren hadden we vaak en wanneer we maar wilden gemeenschap. Nu we ook samen zijn elke dag is dat erg veranderd. Ik vond het een keer zo erg dat ik aan hem vroeg waarom hij geen sex wilde. Die vraag kwam ineens in me op. In elk geval. Hij antwoorde dat hij wist dat ik hem die vraag een keer zou stellen. Volgens hem moet je niet elke dag sex hebben. Het moet bijzonder blijven. Net als bijv. chocolade.. Als je die te vaak eet dan is er nisk bijzonders aan volgens hem. Maar ik vind het altijd bijzonder. Al zou ik het 10 keer op een dag doen. Ik weet neit wat ik hiermee aan moet. Heeft iemand advies voor mij? En ik weet dat je als vrouw zijnde de man nooit mag weigeren maar is eht ook neit zo dat de man dan ook voor zijn vrouw natuurlijk meot zorgen? Bedankt alvast ps: ik hoop dat ik eht goed heb uitgelegd. jij komt zeker de kamer binnen rennen in je blootje, IK WIL SEXXX AAAAAAH je moet relax doen, gewoon kalm :haha: trek/koop nieuwe lingerie setje, en eerst moet er gemeenschap zijn, en niet gelijk op springen. of het is je man te veel, dan moet je ik door verwijzen naar AppieK :hihi: :p

OnvoorSpelBaaR
14-03-2007, 12:00
haha dat zou tipisch zijn he.. Nee jongen ik ben juist afgevallen maar op de juiste plekken zit het er nog op.. En hij vind het helemaal geweldig. Dat vat ik dus niet. MIjn lcihaam is perfect voor hem. Maar ik heb het gevoel dat hij alleen aan zijn eigen denkt. Dus zolang hij maar aan zijn trekken komt. Maar hoe komt HIJ dan aan zijn trekken?

C_warrior
14-03-2007, 12:20

Don't Get high of your own supley.

Pagina's : [1] 2 3 4 5