Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eet jij gezond?of niet?

Pagina's : [1] 2

dahab_lokje
13-03-2007, 17:36

Ik Probeer Gezond Te Eten Maar Het Lukt Me Niet Altijd?want Ik Ben Verzot Op Fastfood Eten.en Pizza's

suikerklontje
13-03-2007, 17:41
Ik Probeer Gezond Te Eten Maar Het Lukt Me Niet Altijd?want Ik Ben Verzot Op Fastfood Eten.en Pizza's hier nog een:hihi: en vooral met de zwangerschap, ik hou van zoetigheid en laten we het niet over andere fastfood hebben :hihi: maar eet met de vaste maaltijden wel gezonde eten, maar de probleem is dat tussen doortjes :eek:

tara28
13-03-2007, 17:43
dat at ik verleden jaar ook heel veel. resultaat mega veel overgewicht en een ongezond lichaam. Ik eet een keer in de zoveel tijd een patatje of een stuk pizza dan blijft het een traktatie. Gezond eten is niet altijd lekkerder dan junkfood maar het zorgt dat je de juiste vitamine's binnen krijgt en je hebt minder kans op ziektes.

_Ought_Aicha_
13-03-2007, 17:46
Ik ga met tara mee:D

VaniLLa_flavour
13-03-2007, 17:47

Ik eet niet gezond, ik wou dat ik meer gemotiveerd was om dit te doen maar tot nu toe lukt het niet. En zeker niet met de zwangerschappen. Ik ben een enorme zoetekauw... als ik niet zwanger ben eet ik veel zoet maar ik kom niet aan, ik denk daarom dat ik niet gemotiveerd ben om gezonder te gaan eten, als ik zou verdikken dan zou ik sneller minderen met snoepen. Enkel tijdens mijn zwangerschappen kom ik telkens vlug bij, maar ik heb ook minder trek in zoet en meer in pizza, shoarma, friet,pasta's.... Ik hoop dat ik na de geboorte van mijn tweede insha'Allah betere eetgewoontes ga hebben.;)

tara28
13-03-2007, 17:47
Ik ga met tara mee:D hee heb jij mij al in mijn skinny jeans gezien :D

dahab_lokje
13-03-2007, 17:49
[QUOTE=suikerklontje;31033118]hier nog een:hihi: en vooral met de zwangerschap, ik hou van zoetigheid en laten we het niet over andere fastfood hebben :hihi: maar eet met de vaste maaltijden wel gezonde eten, maar de probleem is dat tussen doortjes :eek:[/QUOT mijn vaste maaltijden probeer ik wel meestal gezond te eten. ik ben ook een echte snoeper zeker s'avonds voor de tv dan eet ik vaak chips,koekjes of popcorn.:jammer: :jammer:

_Ought_Aicha_
13-03-2007, 17:50
hee heb jij mij al in mijn skinny jeans gezien :D Yep, zag er goed uit hoor:goedzo:. Je bent echt suuuuperslank geworden. Maar die ass zul je altijd enigszins behouden, zit in je roots meid;)

tara28
13-03-2007, 17:54
Yep, zag er goed uit hoor:goedzo:. Je bent echt suuuuperslank geworden. Maar die ass zul je altijd enigszins behouden, zit in je roots meid;) ik weet het, ach me man houdt nou eenmaal van een dikke ass :o

_Ought_Aicha_
13-03-2007, 17:56
ik weet het, ach me man houdt nou eenmaal van een dikke ass :o Ja 't is en blijft een Marokkaan;)

nasiha_2140
13-03-2007, 17:57
Ik Probeer Gezond Te Eten Maar Het Lukt Me Niet Altijd?want Ik Ben Verzot Op Fastfood Eten.en Pizza's ik wil ook graag gezond eten ,maar lukt me ook niet altijd.zeker als ik ga wandelen of winkelen dan ga ik meestal meestal een broodje eten bij een snack of bij de panos.en dit minstens 1maal in de week.

tara28
13-03-2007, 18:15
Ja 't is en blijft een Marokkaan;) :D

iman_68
13-03-2007, 18:21
ga naar www.voedingscentrum.nl

Moslima22
13-03-2007, 19:34
Ik "at" gezond, maar sinds mijn zwangerschap is het bij mij ook een ramp geworden :o ..... heel veel zoete en onnodige dingen tussendoor! hoewel ik wel altijd probeer minimaal 2 stuks fruit te eten en 's avonds warm. Het ontbijt is nu altijd heel licht en snel geworden (uit luiheid).. :( Ik hoop insa allah dat deze vreetbuien gauw voorbij zullen zijn!!! Tara, je bent een inspiratiebron voor andere vrouwen. Ik vind het echt superknap dat je zoveel afgevallen bent en zo gezond eet! Masha allah dame :goedzo:

miSs_LUxuriiouS
13-03-2007, 19:39

als ja al niet zo gezond eet, helpt alleen water al, als je gewoon minimaal 2 liter per dag drinkt, kom je al heel ver, want daaroor komt je bloedcirculatie op gang, en worden afvalstoffen beter afgevoerd. ik doe het nu al een tijdje en ik merk met name in mijn gezicht dat het veel zachter en beter aanvoelt en uitziet:D

Pagina's : [1] 2