Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe verzorg jij je voeten

Pagina's : [1] 2 3

nana_
13-03-2007, 12:03

Opschrijven nu! Ik doe eerst mn hakken vijlen met een eeltvijl (op droge voeten) ze worden dan lekker zacht:love: te koop bij de etos. En daarna voetenbadje en nagels knippen en dan insmeren met lotion en dan zijn ze weer:goedzo:

noona
13-03-2007, 12:13
ik ga vanmiddag mijn eerste pedicureafspraak maken. eerst hield ik het ook bij met vijltjes en cremes, dat ging goed tot ik er door mijn zwangerschap maanden niet bij kon.

Lila_
13-03-2007, 12:16
Eerlijk gezegd doe ik er niet veel aan, moet echt verandering in komen... :o

toomuchrespect
13-03-2007, 12:18
alleen altijd en veel wassen..maar verder walou en nagels knippen natuurlijk :p

nana_
13-03-2007, 12:21

ik ga vanmiddag mijn eerste pedicureafspraak maken. eerst hield ik het ook bij met vijltjes en cremes, dat ging goed tot ik er door mijn zwangerschap maanden niet bij kon. heb ik je op een idee gebracht?:gniffel: Moet je doen jezelf ff lekker verwennen!

nana_
13-03-2007, 12:23
Eerlijk gezegd doe ik er niet veel aan, moet echt verandering in komen... :o lila toch! Je voeten brengen je overal, je perst ze in te strakke schoenen en ze moeten de hele avond dansen op hoge hakken en jij doet niks voor ze terug:kwaad: Tijd voor verandering:D

nana_
13-03-2007, 12:24
alleen altijd en veel wassen..maar verder walou en nagels knippen natuurlijk :p probeer die vijl eens is echt een aanrader:goedzo:

noona
13-03-2007, 12:25
heb ik je op een idee gebracht?:gniffel: Moet je doen jezelf ff lekker verwennen! hihi, nee idee stond al langer vast, per toeval zag ik deze topic erover. ik heb scrubcremes en ander dingen gehaald maar geen effect.

Lila_
13-03-2007, 12:26
lila toch! Je voeten brengen je overal, je perst ze in te strakke schoenen en ze moeten de hele avond dansen op hoge hakken en jij doet niks voor ze terug:kwaad: Tijd voor verandering:D Yep, you're right... Ik ga vanavond m'n voeten eens lekker verwennen. ;) En nee niet alleen vandaag :hihi:

CherryPie
13-03-2007, 12:28
Eigenlijk doe ik heel weinig aan mn voeten maar ik heb dan ook geen probleemvoeten. Eelt heb ik amper. Ben een keer naar de pedicure geweest en ze zei dat er heeeeeeel weinig gedaan moest worden (alleen een heel klein beetje bij de achterkant van mn voet, maar dat heeft iedereen volgens mij). Misschien dat ik zo mn voetjes ff in een bubbelbadje ga doen en mn hoofd ff stomen. Ben strontverkouden en heel zielig!

roefaida
13-03-2007, 12:33
hmm.. doe er nie veel aan.. maar komt verandering inD:

nana_
13-03-2007, 12:54
hihi, nee idee stond al langer vast, per toeval zag ik deze topic erover. ik heb scrubcremes en ander dingen gehaald maar geen effect. ja dan is de pedicure de oplossing! Gewoon 1 keer in de zoveel tijd en je voeten worden weer zoals je ze had toen je nog een baby was:D

nana_
13-03-2007, 12:58
Yep, you're right... Ik ga vanavond m'n voeten eens lekker verwennen. ;) En nee niet alleen vandaag :hihi: doen:goedzo: Is best leuk toch gewoon alles klaarzetten op de tafel. Voetenbadje cremes, vijl, schaar, chips en komkommerschijfjes maskertje (neem ondertussen ook je gezicht mee en lekker tutten. Is ook leuk om samen met een vriendin te doen en daarna voel je je:banana:

nana_
13-03-2007, 13:00
Eigenlijk doe ik heel weinig aan mn voeten maar ik heb dan ook geen probleemvoeten. Eelt heb ik amper. Ben een keer naar de pedicure geweest en ze zei dat er heeeeeeel weinig gedaan moest worden (alleen een heel klein beetje bij de achterkant van mn voet, maar dat heeft iedereen volgens mij). Misschien dat ik zo mn voetjes ff in een bubbelbadje ga doen en mn hoofd ff stomen. Ben strontverkouden en heel zielig! Iedereen heeft wel wat het is ook een bescherming denk ik maar je kan het gewoon een beetje bijhouden zeg maar. Beterschap meisje:sjans:

nana_
13-03-2007, 13:02

hmm.. doe er nie veel aan.. maar komt verandering inD: Nee nee dat zeg je alleen maar dat ga je toch niet doen:hadj: Zet nu de pc uit en ga nu je voeten verzorgen:hihi: ze zullen mij dankbaar zijn:ego:

Pagina's : [1] 2 3